الزام استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس های بین شهری

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس های بین شهری توسط مسافران و راننده به الزامی است و باید با رعایت پروتکل های بهداشتی، سلامت خود را تامین کنیم.

الزام استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس های بین شهری

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایسنا، اسدالله جلال زاده، یکشنبه 8 تیرماه به رسانه های گروهی اعلام کرد: جلسات آموزشی متعددی برای شرکت های حمل و نقل مسافر و بار برگزار شده؛ همچنین تعداد کثیری بنر و اطلاعیه بهداشتی را در پایانه ها و اتوبوس ها و همچنین در بیلبوردهای سطح جاده های استان نصب کرده ایم.

وی از اطلاع رسانی های اجرا شده به ادارات زیرمجموعه درخصوص رعایت پروتکل های بهداشتی توسط مسافران نیز سخن گفت و ادامه داد: ناوگان مسافربری طبق پروتکل های دانشگاه علوم پزشکی به صورت مداوم قبل از سوار شدن مسافر، صدعفونی می شود.

وی ادامه داد: تاکید بر اجرای رعایت پروتکل های بهداشتی توسط شرکت های مسافربری و نظارت بر تهیه ماسک و دستکش، از دیگر اقدامات اجرا شده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی به انجام بازدیدهای مستمر از عملکرد شرکت ها و نظارت بر ناوگان ها اشاره کرد و اضافه کرد: در این مودت مکاتبات متعددی با دانشگاه علوم پزشکی درخصوص تامین تجهیات بهداشتی اجرا شده است.

اسدالله جلال زاده از درج پیام بر روی تمامی بلیط ها مبنی بر الزام استفاده از ماسک و دستکش خبر داد و گفت: ظرفیت پذیرش مسافر در اتوبوس ها و همچنین ماشین های سواری عمومی را کاهش داده ایم.

وی ادامه داد: استفاده از سیستم تهویه در تمام طول راستا، نظارت مداوم بر رانندگان برای داشتن ماسک و دستکش در حین سفر و نصب تابلوهای کوچک حاوی مشخصات رانندگان و محل هایی که مسافران می توانند شکایات خود را اعلام کنند، از دیگر اقدامات اجرا شده است.

مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای خراسان جنوبی گفت: سامانه 14 شامل تلفن، پیامک و اپلیکیشن برای ثبت شکایات هم استانی ها فراهم شده است، سامانه به صورت روزانه پایش و موارد بررسی می شود و در صورت نیاز برخورد خواهد شد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 18 شهریور 1399 بروزرسانی: 18 شهریور 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 100541

به "الزام استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس های بین شهری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "الزام استفاده از ماسک و دستکش در اتوبوس های بین شهری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید