افزایش 3 برابری واحدهای فناوری اردبیل هدفگذاری شده است

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، حبیب ابراهیم پور عصر شنبه در آئین تکریم و معارفه رئیس پارک علم و فناوری استان اردبیل توضیح داد: تا سرانجام سال 98 افزایش شرکت های فناور استان اردبیل به میزان سه برابری خود هدفگذاری شده و امیدواریم با افزایش کوشش ها و فراهم شدن شرایط به این هدف دست یابیم.

افزایش 3 برابری واحدهای فناوری اردبیل هدفگذاری شده است

وی اضافه کرد: ارتقای واحدهای فناور از جمله دیگر دغدغه های مهمی بوده که می توان با مشارکت مدیران فعال در حوزه پارک علم و فناوری و دیگر مسئولان مرتبط به چشم انداز ترسیم شده دست یافت.

رئیس پارک علم و فناوری استان یادآور شد: برای بهبود زیرساخت های مرتبط با مجموعه پارک علم و فناوری استان اردبیل زمینی به مساحت پنج هکتار درنظر گرفته شده تا با حمایت مسئولان شاهد احداث مجموعه بزرگی برای افزایش فعالیت شرکت های دانش بنیان و فناور باشیم.

ابراهیم پور با بیان اینکه تجاری سازی ایده ها و طرح ها در شرکت های مرتبط با پارک علم و فناوری لازم است، اضافه کرد: تجاری سازی ایده های موجود در ارزآوردی، سود مناسب و یافتن بازار مطلوب راهگشا خواهد بود.

به گفته وی با افزایش شرکت های فعال در پارک علم و فناوری استان امکان کارآفرینی برای 600 جوان ایده پرداز وجود خواهد داشت و امیدواریم تا خاتمه سال آینده به این مهم دست یابیم.

مجله دور زمین: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

مهسان بلاگ: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 مهر 1400 بروزرسانی: 1 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 11217

به "افزایش 3 برابری واحدهای فناوری اردبیل هدفگذاری شده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش 3 برابری واحدهای فناوری اردبیل هدفگذاری شده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید