اصفهانیان: کمیته اخلاق مستقل رأی داده، اما نباید رسانه ای می شد، تاج باید دبیرکل و نایب رئیس اول را تعیین کند

به گزارش مجله سرگرمی، فریدون اصفهانیان، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال معتقد است که رئیس این فدراسیون باید هرچه زودتر دبیرکل و نایب رئیس اول این فدراسیون را تعیین کند.

اصفهانیان: کمیته اخلاق مستقل رأی داده، اما نباید رسانه ای می شد، تاج باید دبیرکل و نایب رئیس اول را تعیین کند

فریدون اصفهانیان در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد تغییرات در کمیته داوران فدراسیون فوتبال گفت: با توجه به اینکه آیین نامه می گوید رئیس کمیته داوران باید عضو هیئت رئیسه باشد، از همین رو آقای راهنمایی ممبینی رئیس کمیته داوران شد و امیدوارم بتواند در شرایط خوبی داوری را پیش ببرد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره عدم معرفی دبیرکل فدراسیون با وجود انتها دوره شش ماهه ابراهیم شکوری در پست سرپرست دبیرکلی گفت: در این خصوص باید طبق اساسنامه فدراسیون فوتبال و آیین نامه هایی که وجود دارد، تصمیم گیری گردد. هر آن چیزی که در اساسنامه وجود دارد، عیناً باید اجرا گردد. دبیرکل هم باید انتخاب گردد که شرط آن معرفی فردی به عنوان دبیرکل پیشنهادی از سوی آقای تاج به هیئت رئیسه است که پس از تأیید این فرد دبیرکل گردد.

اصفهانیان در مورد اینکه آیا فردی برای قرار دریافت در پست دبیرکلی به هیئت رئیسه معرفی شده است یا نه، اعلام نمود: همانطور که گفتم آقای تاج باید فردی را معرفی کند که هنوز هیچ کس را معرفی ننموده و آقای شکوری هم به کار خود ادامه می دهد. فرد مورد نظر باید زودتر به هیئت رئیسه معرفی گردد تا در این خصوص تصمیم گیری صورت بگیرد.

وی در واکنش به این مسئله که پس از استعفای علی کفاشیان در نایب رئیسی اول فدراسیون این پست نیز همچنان خالی است، گفت: ابتدا باید از زحمات آقای کفاشیان تشکر کنیم که در مدت زمان حضور در فوتبال، کارهای بسیار مثبتی انجام داد. امیدوارم هر جایی هست، پیروز باشد. با این حال برای معین شدن جانشین او احتیاج به تشکیل مجمع است و تاج باید سرپرستی را معرفی می کرد تا در مجمع برای نایب رئیسی اول رأی گیری صورت بگیرد. هرچه سریع تر باید این اتفاق رخ دهد، چون فدراسیون بدون نایب رئیس، اصلاً زیبا نیست.

اصفهانیان درباره آرای کمیته اخلاق در مورد رئیس سازمان لیگ و رئیس کمیته مسابقات که حیدر بهاروند و سعید فتاحی را به ترتیب 5 و 2 سال محروم نموده است، اعلام نمود: آقای تاج در این خصوص معتقد بود که ورود کمیته اخلاق به این پرونده، احتیاج نبوده و باید سایر ارکان قضایی فدراسیون به این پرونده رسیدگی می کردند. ضمن اینکه آرای اعلام شده، نباید پیش از استیناف رسانه ای می شد. حالا این رأی درست یا غلط باید به استیناف برود که ممکن است این رأی تایید یا رد گردد و حتی امکان حکم دیگری نیز وجود دارد. این اتفاق چه در مورد بهاروند، فتاحی و طالقانی و چه در مورد علی کفاشیان و عباس ترابیان، باید روال استیناف را طی می کرد و پس از قطعیت اعلام می شد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داد: گاهی کمیته انضباطی رأیی صادر می نماید که در این حکم اعلام می گردد، رأی صادر شده قطعی است، اما وقتی رأیی قابل اعتراض باشد، باید به استیناف برود. این رأی جای بحث و اعتراض دارد و بهاروند و طالقانی هم معترض بودند که ورود کمیته اخلاق به این موضوع درست نیست. تاج هم همین اعتقاد را دارد که کمیته اخلاق نباید در این خصوص رأی می داد.

اصفهانیان در واکنش به این مسئله که بعضی می گویند کمیته اخلاق استقلال دارد و طبق ماده 3 آیین نامه هم می توانسته در مورد پرونده فینال جام حذفی رأی صادر کند، گفت: بله استقلال دارد و اکنون هم این رأی را با استقلال داده، اما این رأی می توانسته به استیناف برود. این رأی قطعی نبود و هنوز جای بحث دارد. موضوع این است که رسانه ای شدن این رأی درست نبود، چون امکان تغییر آن در استیناف وجود دارد.

عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال درباره احتمال در برگزاری لیگ برتر به دلیل رعایت نشدن استانداردها اعلام نمود: آغاز لیگ بستگی به آمادگی استادیوم ها دارد. ساختارها باید درست گردد، استادیوم ها به دوربین مداربسته، جایگاه های شماره دار و گیت های ورودی الکترونیکی مجهز شوند و ساختار بلیت فروشی الکترونیکی نیز باید آماده باشد. باشگاه ها باید این کار را انجام دهند یا اینکه هیئت های فوتبال استانی به وسیله مسئولان استانی باید بتوانند شرایط را برای آغاز لیگ فراهم نمایند. اگر هم نتوانند این کار را انجام دهند، مجبور خواهند شد در استان دیگری میزبانی نمایند. قرعه کشی لیگ تأخیر افتاد و این احتمال وجود دارد که لیگ هم به تأخیر بیفتد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 26 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 31391

به "اصفهانیان: کمیته اخلاق مستقل رأی داده، اما نباید رسانه ای می شد، تاج باید دبیرکل و نایب رئیس اول را تعیین کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اصفهانیان: کمیته اخلاق مستقل رأی داده، اما نباید رسانه ای می شد، تاج باید دبیرکل و نایب رئیس اول را تعیین کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید