اسنپ چت با وسوسه جایزه نقدی کاربر جذب می نماید

به گزارش مجله سرگرمی، با توجه به افزایش تعداد شبکه های اجتماعی دنیا، هریک از این پلتفرم ها کوشش می نمایند تا ویژگی های منحصربفردی داشته باشند و پیروز به جذب تعداد کاربر بیشتری شوند.

اسنپ چت با وسوسه جایزه نقدی کاربر جذب می نماید

در این میان بعضی ویژگی ها در میان کاربران بسیار محبوب و پرطرفدار شده اند که یکی از مهم ترین آنها قابلیت اشتراک گذاری ویدیوهای کوتاه است که شبکه اجتماعی تیک تاک بواسطه آن اسم و رسمی پیدا کرد. با توجه به پیروزیت بالای تیک تاک در جذب کاربران جدید بویژه کاربران جوان، دیگر شبکه های اجتماعی نیز کوشش نموده اند تا قابلیتی مشابه به پلتفرم های خود اضافه نمایند و به این ترتیب در جذب مخاطبان جدید از تیک تاک عقب نیفتند.

یکی از شبکه های اجتماعی که در این زمینه گام جدی برداشته، اسنپ چت است. این پلتفرم بتازگی از قابلیت Spotlight خود رونمایی نموده است. این ویژگی جدید اسنپ چت بسیار مشابه تیک تاک عمل می نماید و درواقع بستری برای اشتراک گذاری فیلم های کوتاه ویدیویی به شمار می رود. در شبکه اجتماعی اسنپ چت نیز همچون تیک تاک، الگوریتم هایی خاص برای ایجاد بک گراندهایی جالب وجود دارد که کاربران می توانند از آنها برای ساخت ویدیوها استفاده نمایند. در وب سایت این شبکه اجتماعی آمده است این اپلیکیشن تا انتها سال 2020 روزانه یک میلیون دلار به افراد خلاقی که محتواهای ویدیویی کوتاه محبوب و پرطرفدار را ایجاد می نمایند، جایزه پرداخت خواهد نمود. البته این جایزه شرایطی هم دارد که در وب سایت ذکر شده است. کلیپ های نمایش داده شده روی این پلتفرم به وسیله ویژگی Spotlight در صورتی پیروز به کسب جایزه می شوند که در زمره محبوب ترین ویدیوها قرار بگیرند و عملاً کاربران آنها را بیشتر بپسندند. در وب سایت اسنپ چت آمده است: بهترین ویدیوهای خود را بر Spotlight بارگذاری کنید تا فرصت کسب جایزه را برای خود فراهم کنید. کاربرانی هم که توانایی خلق ویدیو را ندارند می توانند در این پلتفرم بهترین ویدیوها را انتخاب نمایند. همچنین در این وب سایت یادآوری شده است که اسنپ چترها(کاربران اسنپ چت) باید 16سال به بالا باشند و اگر کاربری با سن پایین تر بخواهد بر بستر این شبکه اجتماعی فعالیت داشته باشد، باید تحت نظارت والدین خود و با رضایت آنها به این پلتفرم ورود کند.

ویدیوهای Spotlight باید به صورت عمودی گرفته شوند تا قابل نمایش بر بستر این پلتفرم شوند. همچنین این کلیپ های ویدیویی نباید بیشتر از 60ثانیه باشند و یک موضوع مهم برای نمایش بر این پلتفرم، این است که فیلم های ویدیویی کوتاه حتماً باید اوریجینال باشند تا قابل نمایش بر اسنپ چت شوند. بنابراین کاربران باید فکر نمایش ویدیوهای تیک تاک خود روی این پلتفرم را از سر خود بیرون نمایند چراکه اسنپ چت هیچ کلیپ مارک داری را برای پخش قبول نمی نماید. ویژگی جدید اسنپ چت در حال حاضر در کشورهای امریکا، کانادا، استرالیا، نیوزیلند، بریتانیا، ایرلند، نروژ، سوئد، دانمارک، آلمان و فرانسه قابل نمایش است و بقیه کشورهای دنیا نیز در انتظار دریافت این ویژگی هستند.

لازم به ذکر است اسنپ چت 249میلیون کاربر فعال روزانه دارد که نسبت به سال 2019 که 210میلیون کاربر بوده افزایشی چشمگیر داشته است. اسنپ چت در سال 2011 رونمایی شد و یکی از محبوب ترین پلتفرم ها و اپلیکیشن های اشتراک گذاری عکس در امریکا و دنیا به شمار می رود. از دیگر شبکه های اجتماعی که کوشش داشته اند در راستای جذب تعداد بیشتر مخاطب و ماندگار شدن آنها قابلیت هایی خاص به پلتفرم خود بیفزایند می توان به اینستاگرام اشاره نمود که از قابلیت استوری های خود رونمایی کرد و پس از آن نیز Reel به عنوان قابلیت جدیدتر اینستاگرام ارائه شد.

mahsanblog.ir: وبلاگ مهسان، این وبلاگ برای سیستم مدیریت محتوای مهسان میباشد

منبع: ایران آنلاین
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 122257

به "اسنپ چت با وسوسه جایزه نقدی کاربر جذب می نماید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اسنپ چت با وسوسه جایزه نقدی کاربر جذب می نماید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید