استقرار گیت رفع آلودگی نیروی زمینی ارتش در محور رشت به قزوین

به گزارش مجله سرگرمی، معاون آماد و پشتیبانی نزاجا با اشاره به مأموریت نیروی زمینی ارتش در استان گیلان، گفت: در محور رشت به قزوین، گیت رفع آلودگی برای کنترل تمام خودروها مستقر می شود.

استقرار گیت رفع آلودگی نیروی زمینی ارتش در محور رشت به قزوین

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، امیر سرتیپ دوم حسن علیپور معاون آماد و پشتیبانی مرکز نیروی زمینی ارتش در جلسه ستاد مدیریت و مقابله با بیماری کرونا در استانداری گیلان با اشاره به اقدامات نیروی زمینی ارتش در این استان، گفت: در راستای ابلاغ فرمانده کل قوا و تصمیمات ستاد ملی به منظور مقابله با ویروس کرونا نیروی زمینی ارتش نیز در وارد میدان عمل شده است.

وی در ادامه به درخواست استاندار گیلان از فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و افزود: بر همین اساس استان گیلان در اولویت قرار گرفته است.

امیر سرتیپ علیپور با بیان اینکه نیروی زمینی ارتش در قالب چهار مأموریت با همراهی افراد مرتبط از سه تیپ لشکر 16 زرهی قزوین، وارد عمل خواهد شد، گفت: در محور رشت به قزوین، گیت رفع آلودگی برای کنترل تمام خودرو ها مستقر می شود و علاوه بر ضدعفونی کردن خودروها، سرنشین ها با دوربین حرارتی مورد پایش کرده و از ورود و خروج افراد آلوده جلوگیری می کند.

وی با اشاره به آمادگی نیروی زمینی ارتش برای اعزام 1000 نفر در هر نقطه از استان گیلان با نظر استاندار برای تجهیز نقاهتگاه، شرح داد: استقرار ایستگاه های تشخیص سرپایی بیماری در سطح چند شهر استان گیلان نیز بخش دیگری از مأموریت نزاجا در گیلان است.

معاون آماد و پشتیبانی نزاجا در ادامه با بیان اینکه تعداد قابل توجهی از خودرو های رفع آلودگی نیز آماده ضدعفونی معابر هستند، گفت: تلاش می کنیم تا علاوه بر اینکه مردم در صحت و سلامت باشند، به زودی شاهد قطع زنجیره شیوع ویروس منحوس کرونا و بهبودی بیماران باشیم.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 77302

به "استقرار گیت رفع آلودگی نیروی زمینی ارتش در محور رشت به قزوین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "استقرار گیت رفع آلودگی نیروی زمینی ارتش در محور رشت به قزوین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید