از دستور ویژه برای پیدا کردن جاسوس تا علاقه باشگاه برای تمدید قرارداد با عالیشاه

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- به نظر می رسد درخواست جمعی از طرفداران پرسپولیس به گوش مدیرعامل سرخ پوشان رسیده است.

از دستور ویژه برای پیدا کردن جاسوس تا علاقه باشگاه برای تمدید قرارداد با عالیشاه

به گزارش خبرنگاران، جعفر سمیعی برای پیدا کردن جاسوس تیم دستور ویژه ای را صادر نموده است. اولین بار رسانه طرفداری بود که به لو رفتن ترکیب در بعضی از کانال های تلگرامی که تبلیغات گسترده شرط بندی دارند اعتراض کرد و در چند مقاله به این موضوع پرداخت. در ادامه راه نیز در نشست خبری این موضوع مطرح شده و از مدیرعامل پرسپولیس پرسیده شد که چه راهکاری برای خاتمه دادن به لو رفتن بعضی از اخبار خصوصی تیم از جمله لو رفتن ترکیب در نظر دارد که جعفر سمیعی پاسخ داد این موضوع را پیگیری نموده و در صورت صحت آن با این قضیه برخورد خواهد نمود.

حالا پس از گذشت چند هفته جعفر سمیعی به وعده خود عمل کرد و دستور ویژه ای برای پیدا کردن و برخورد با شخص یا اشخاصی که اخبار تیم را در اختیار بعضی کانال ها در فضای مجازی قرار می دهند، صادر کرد. ابراهیم شکوری در تایید این مطلب در گفتگویی که امروز با رادیو و برنامه تهران ورزشی داشت درباره اقدام های باشگاه پرسپولیس برای جلوگیری از لو رفتن ترکیب و چیدمان این تیم قبل از هر بازی در کانال های مجازی گفت:

این بحث به دست مدیریت باشگاه رسیده و سمیعی برای پیگیری موضوع دستور ویژه داده است اما از طرفداران می خواهم تمرکز خود را روی حمایت از تیم بگذارند. شاید این مسائل از سوی بعضی افرادی که دست شان از باشگاه پرسپولیس کوتاه شده مطرح می گردد و امکان دارد تیم ما را وارد حاشیه کند.

لازم به ذکر است پس از مطرح شدن این موضوع از سوی رسانه طرفداری طرفداران پرسپولیس در فضای مجازی اعتراض گسترده ای را نسبت به این موضوع مطرح کردند تا در نهایت جعفر سمیعی دستور ویژه ای برای پیدا کردن فرد یا افرادی که اخبار فنی تیم را در اختیار فضای مجازی قرار می دهند، صادر کند.

پرسپولیس تنها نماینده آسیایی است که در هفته بیستم به میدان خواهد رفت. با توجه به تعویق ملاقاتهای استقلال و نفت آبادان و همین طور فولاد و تراکتور، پرسپولیس تنها تیم حاضر در رقابت های آسیایی است که در هفته بیستم به میدان خواهد رفت. بازی های هفته بیستم لیگ برتر از روز پنجشنبه این هفته در حالی برگزار می گردد که تیم های فولاد، تراکتور و استقلال به عنوان نمایندگان ایران در مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا بازی نخواهند داشت و تنها پرسپولیس باید مقابل نساجی بازی کند.

فدراسیون فوتبال چند روز قبل ملاقات نفت آبادان و استقلال را به تعویق انداخت و همین اتفاق برای بازی فولاد و تراکتور نیز قبلا اتفاق افتاده بود. حضور تیم فولاد در مرحله پلی آف لیگ قهرمانان آسیا و سفر امروز کاروان 60 نفره امروز این تیم به ریاض، باعث شد فدراسیون تصمیم بگیرد بازی تراکتور و فولاد را هم به تعویق بیندازد تا عملا از بین 4 تیم آسیایی فوتبال باشگاهی ایران، فقط پرسپولیس در این هفته بازی کند و 3 تیم دیگر بازی های خود را در زمان دیگری برگزار نمایند.

با توجه به خرج و مخارج سنگینی که باشگاه پرسپولیس باید برای سفر به هندوستان متقبل گردد، این احتمال وجود دارد که جعفر سمیعی روی تعدادی از نام ها خط قرمز بکشد. تا به اینجای کار لیست پرسپولیس برای سفر به هندوستان حدود 50 نفر است که شامل کادر بازیکنان، کادر فنی، کادر سرپرستی، پزشکی و همینطور بعضی از مدیران تیم می گردد. اما از آن جایی که هزینه ویزا، پرواز و اسکان و در مجموع سفر پرسپولیس به گوا بیش از پیش بینی های اولیه سمیعی است، این احتمال وجود دارد که سمیعی نام چند نفر را از لیست مسافران هند خط بزند. پرسپولیس طی چند روز آینده برای برگزاری مرحله گروهی رقابت های لیگ قهرمانان آسیا در گروه پنجم راهی گوای هندوستان خواهد شد.

قرارداد امید عالیشاه در خاتمه فصل به خاتمه می رسد و به همین دلیل مسئولان پرسپولیس در پی تمدید قرارداد او هستند. قرارداد امید عالیشاه با پرسپولیس رو به اتمام است. این در حالی است که کاپیتان دوم پرسپولیس مدتی پیش در برنامه ای تلویزیونی گفت باشگاه پرسپولیس صحبتی در خصوص تمدید قرارداد با او انجام نداده است. همین موضوع باعث شد شایعه ای منتشر گردد که گل محمدی در خصوص عالیشاه و تمدید قرارداد او قرار است در خاتمه فصل تصمیم بگیرد.

از سوی دیگر عالیشاه که چند سالی است در پرسپولیس توپ می زند برای تمدید قرارداد همچون کنعانی زادگان و نوراللهی چندان شرط اقتصادی سنگینی نداشته و باشگاه برای تمدید با او نباید کار زیادی انجام دهد. فقط نظر یحیی گل محمدی است که قرار است طی چند هفته آینده و در هفته های خاتمهی لیگ به باشگاه اعلام گردد.

bestarticles.ir: بهترین مقاله، گلچینی از بهترین های دنیای فناوری و گردشگری

boostanchat.ir: بوستان گفتگو | انجمن بحث و بررسی فناوری های روز دنیا

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 138276

به "از دستور ویژه برای پیدا کردن جاسوس تا علاقه باشگاه برای تمدید قرارداد با عالیشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از دستور ویژه برای پیدا کردن جاسوس تا علاقه باشگاه برای تمدید قرارداد با عالیشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید