نامه ای که پرسپولیسی ها را نگران کرد، واکنش پرسپولیسی ها به دربی آسیایی

به گزارش مجله سرگرمی، احتمال برخورد پرسپولیس و استقلال در مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا با توجه شرایط فعلی گروه های لیگ قهرمانان آسیا بسیار زیاد است.

نامه ای که پرسپولیسی ها را نگران کرد، واکنش پرسپولیسی ها به دربی آسیایی

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پرسپولیس که با 12 امتیاز صدرنشین گروه E لیگ قهرمانان آسیا است و صعودش به دور بعد قطعی شده خودش را برای بازی با الوحده آماده می نماید تا صدرنشینی خودش را قطعی کند.

دربی آسیایی سوژه اردوی پرسپولیس

اگر جدول بازی های لیگ قهرمانان آسیا و نتایج رقم خورده در گروه ها به همین ترتیب بماند باید منتظر یک دربی جذاب آسیایی در مرحله یک هشتم سرانجامی باشیم. همین موضوع به سوژه اردوی پرسپولیس تبدیل شده است و بازیکنان در مورد تقابل با استقلال در مرحله بعد با یکدیگر حرف می زدند. نکته جالب اینکه بازیکنان پرسپولیس می گفتند برای ما فرقی ندارد در مرحله بعد به کدام تیم برخورد کنیم.

اولین تمرین فرجی در هند

با منفی شدن تست فرجی و خارج شدن این بازیکن از قرنطینه، فرشاد اولین تمرین خود را با پرسپولیس در هند انجام داد. با توجه به دور بودن فرجی از تمرینات بعید است کادر فنی پرسپولیس در بازی مقابل الوحده از این بازیکن در ترکیب اصلی استفاده کند ولی این احتمال وجود دارد دقایقی اندک به فرجی فرصت بازی برسد.

پرسپولیسی ها همچنان منتظر پاداش

از اول مسابقات بازیکنان و کادر فنی پرسپولیس بعد از هر برد پاداش می گرفتند. هرچند مبلغ این پاداش ها کم بود ولی به موقع پرداخت می شد. در آستانه بازی پنجم سرخ پوشان مقابل الوحده پرسپولیسی ها هنوز پاداش چهارمین برد خود رادریافت نکرده اند و منتظرند این پاداش توسط مدیران ارائه گردد. لازم به ذکر است باشگاه پرسپولیس این روزها به شدت با مسائل اقتصادی دست و پنجه نرم می نماید و مدیران این باشگاه کار بسیار سختی تا سرانجام فصل خواهند داشت.

ساعت بازگشت پرسپولیس چک شد

در نشست هماهنگی پیش از بازی های روز پنجم از گروه E لیگ قهرمانان آسیا که امروز یک شنبه به صورت وبینار برگزارشد، ساعت پرواز بازگشت سه تیم مهمان در گوا چک شد. این اقدام با توجه به هماهنگی های مورد احتیاج برای پرواز تیم ها و عدم تداخل با پروازهای خروجی و ورودی دیگر توسط فدراسیون فوتبال هند صورت گرفت.

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس ساعاتی پس از آخرین بازی خود برابر الریان قطر، جزیره گوا را با پرواز چارتر به مقصد تهران ترک می نماید. این ملاقات، پنج شنبه شب در استادیوم جواهرلعل نهرو انجام خواهد شد.

پرسپولیس با پیراهن اصلی مقابل الوحده

رنگ پیراهن دو تیم پرسپولیس ایران و الوحده امارات در جلسه هماهنگی مدیران که امروز به صورت آنلاین انجام گرفت معین شد. بر اساس تصمیم مسئولان برگزاری بازی، پرسپولیس با پیراهن اصلی و قرمز رنگ به میدان می رود و دروازه بان تیم هم یکدست سبز می پوشد. الوحده در این بازی سفیدپوش خواهد بود و دروازه بان این تیم، پیراهن خاکستری به تن می نماید.

نامه نمکی پرسپولیسی ها را نگران کرد

کاروان تیم فوتبال پرسپولیس که تنها برای برگزاری تمرینات و بازی های خود از هتل محل اقامتش خارج می گردد هر سه روز یک بار مورد آزمایش قرار می گیرد که تا کنون پاسخ آنها منفی بوده است. با این حال انتشار نامه نمکی وزیر بهداشت به معاون خود در مورد قرنطینه اردوگاهی اعضای پرسپولیس در بدو ورود به تهران باعث نگرانی خانواده بازیکنان و کادر فنی این تیم شده است.

در همین خصوص یکی از مدیران پرسپولیس به خبرورزشی گفت تا این لحظه هیچ نامه رسمی مبنی بر قرنطینه کاروان پرسپولیس به دست ما نرسیده است. حال باید دید چه اتفاقی برای سرخ پوشان بعد از بازگشت به ایران رخ خواهد داد.

خبرورزشی

blogpo.ir: بلاگ پو | اینجای دنیای ما وبلاگنویس هاست

mykonos.ir: میکونوس: سفر به زیباترین شهر یونان

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 8 آبان 1400 بروزرسانی: 8 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 142250

به "نامه ای که پرسپولیسی ها را نگران کرد، واکنش پرسپولیسی ها به دربی آسیایی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نامه ای که پرسپولیسی ها را نگران کرد، واکنش پرسپولیسی ها به دربی آسیایی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید