سمیعی: شرایط قرنطینه پرسپولیس حرفه ای نیست، لیگ قهرمانان مانور قدرت ما بود

به گزارش مجله سرگرمی، مدیرعامل پرسپولیس با بیان اینکه شرایط قرنطینه این تیم حرفه ای نیست گفت: نمی دانیم به ازای هر روز قرنطینه بازی های مان به تعویق می افتد یا خیر.

سمیعی: شرایط قرنطینه پرسپولیس حرفه ای نیست، لیگ قهرمانان مانور قدرت ما بود

به گزارش خبرنگاران و به نقل از رسانه باشگاه پرسپولیس، جعفر سمیعی درباره نتایج پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا، گفت: کسب 5 برد در 6 بازی نشان از قدرت پرسپولیس دارد. بار دیگر ثابت کردیم نماینده شایسته ای برای وطن هستیم و پیروز شدیم به عنوان پرچمدار فوتبال کشور از نام و نشان ایران دفاع کنیم. مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان این فصل، مانور قدرت پرسپولیس بود که به لطف تدابیر فنی مربیان تیم و همچنین زحمات و نمایش غیرت بازیکنان کامل شد.

وی اضافه نمود: برخلاف تصور بعضی دوستان، در گروه سختی قرار داشتیم. الریان قطر با یک سرمربی نامدار و باتجربه راهی میدان شده بود. الوحده امارات توانست 13 امتیاز بگیرد و حتی ما را شکست دهد. عملکرد و میزان امتیازگیری تیم گوا که برای اولین بار در تاریخ، در لیگ قهرمانان حضور داشت، از چند تیم مهم آسیایی بهتر بود. به هر حال از گروه مان با اقتدار گذشتیم و به مرحله حذفی رسیده ایم.

نایب رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس ادامه داد: با یک تیم پرمهره و امیدوار وارد رقابت ها شدیم و مزد کوشش های کادرفنی و بازیکنان را در زمین و داخل جدول رده بندی دیدیم. باید بابت این اتفاقات، شکرگزار باشیم. با این حال کارمان هنوز تمام نشده و دوست داریم اهداف مان را کامل کنیم. نگاه مان، صعود دوباره به فینال لیگ قهرمانان آسیاست و اگر همین فرایند را ادامه دهیم، قطعا به خواسته مان می رسیم.

سمیعی به بحث مدل حمایت هواداران از تیم اشاره نمود و گفت: هواداران پرسپولیس به کادرفنی و بازیکنان انرژی دادند و مزد اتحاد و حمایت شان را گرفتند. آنها حامی و هوادار قدرتمندترین تیم غرب آسیا هستند و انشالله بتوانیم با حفظ همین آرامشی که داخل باشگاه حکمفرما شده و شخصیت عظیمی که تیم مان دارد، این بار چراغ قهرمانی در آسیا را روشن کنیم. هواداران پرسپولیس آنقدر باهوش هستند که بدانند رمز همه پیروزیت ها، فقط حفظ آرامش و دوری از شایعات است. می خواهیم هوادار پرسپولیس همواره مثل امروز، یک قدم جلوتر از حواشی باشد و در لحظات و روزهای حساس دست تیم را بگیرد.

وی در مورد شرایط پرسپولیس توضیح داد: بدون تعارف می گویم مسائل زیادی در باشگاه پرسپولیس داریم که ما را آزار می دهد. گاهی این مسائل به بحران تبدیل می گردد اما باید آن را مدیریت کنیم. خدا را شکر که هواداران باهوش پرسپولیس، مسائل و مسائل را می دانند و این موضوع را درک می نمایند که تقریبا تمام این معضلات اقتصادی مربوط به گذشته است. ما همچنان مشغول از بین بردن مسائل قدیمی هستیم و این کار وقت و انرژی زیادی از بنده و همکارانم می گیرد. باید برای عبور از این مسائل، برنامه محور باشیم و آرامشی که امروز در تیم و باشگاه حاکم شده را دنبال کنیم. من معتقدم حل مسائل تنها از راه حفظ آرامش به دست می آید وگرنه تجربه مدیریتی در ادوار گذشته نشان می دهد با تصمیمات هیجانی و رفتارهای نامعقول، نه تنها مسئله ای حل نشده بلکه باشگاه بیشتر به سمت بحران رفته است.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در مورد قرنطینه سرخپوشان ایران به محض بازگشت از هند به تهران گفت: طبق خواسته وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، این موضوع را پذیرفتیم که تیم را به قرنطینه ببریم اما مسائلی در این میان وجود دارد که باعث نارضایتی شدید بنده و همه ارکان تیم شده است. تیم در حال حاضر در هتل آموزشگاه به سر می برد و بازیکنان با وجود خستگی شدید و دلتنگی برای خانواده، مجبورند در قرنطینه بمانند ولی شرایط قرنطینه حرفه ای نیست.

وی اضافه نمود: زمین تمرین داریم اما وسایل تمرینی در اختیارمان قرار نگرفته و با کمپ اصلی تمرینی مان فاصله داریم. از سوی دیگر، هنوز شاهد رفت و آمدهای زیادی در هتل آموزشگاه هستیم. چند نفر از بازیکنان ما که از سفر به گوا جا ماندند، می خواهند در تمرینات حاضر شوند ولی نمی دانیم آیا آنها می توانند به تمرینات بیایند یا خیر. اصلا چند روز باید در قرنطینه بمانیم و به ازای هر روز که در هتل آموزشگاه هستیم، آیا بازی های پرسپولیس در لیگ به تعویق می افتد؟ این سوالاتی است که نیازمند دریافت پاسخ در قبال آن هستیم.

سمیعی در خاتمه گفت: هواداران پرسپولیس به صورت مستمر اخبار مربوط به تیم محبوب شان را دنبال می نمایند و می دانند در پنج، شش ماه گذشته چه کارهایی صورت گرفته و در ماه های آینده با چه سختی و بحران هایی روبرو هستیم اما کوشش و برنامه مان این است که از سختی ها به آسانی عبور کنیم. بعد از کسب پیروزیت عظیم در مرحله مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا، حالا باید با دو فینال عظیم و تقابل با سپاهان و استقلال به لیگ بازگردیم که نشان می دهد کارمان واقعا سخت و سخت است. مسائل اقتصادی هم موضوعی نیست که بتوان آن را پنهان کرد اما در کنار تمام این سختی ها، دلگرم به مربیان و بازیکنان غیرتمند و پرکوشش پرسپولیس هستیم و هنوز پای وعده ها به هواداران ایستاده ایم؛ بیشتر از گذشته کار می کنیم تا پرسپولیس آسیب نبیند.

iraniro.ir: تور داخلی ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان

italyro.ir: تور ایتالیا ارزان قیمت، تور ایتالیا نوروز 97، تور بهار

itgap.ir: آی تی گپ | مجله فناوری گردشگری، موفقیت،

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 فروردین 1401 بروزرسانی: 22 فروردین 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143205

به "سمیعی: شرایط قرنطینه پرسپولیس حرفه ای نیست، لیگ قهرمانان مانور قدرت ما بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سمیعی: شرایط قرنطینه پرسپولیس حرفه ای نیست، لیگ قهرمانان مانور قدرت ما بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید