آمایش آموزش عالی باید نقطه عطفی در نظام آموزشی باشد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس دانشگاه تربیت مدرس گفت: امیدواریم به یاری افراد متخصص دانشگاهی بتوانیم به تحول آمایش رشته ها یاری کنیم و آمایش آموزش عالی نقطه عطفی برای نظام آموزشی باشد.

آمایش آموزش عالی باید نقطه عطفی در نظام آموزشی باشد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، محمدتقی احمدی رئیس دانشگاه تربیت مدرس در اجلاس سراسری کارگروههای تخصصی برنامه ریزی و گسترش آموزش عالی گفت: دانشگاه تربیت مدرس در توسعه رشته های تحصیلات تکمیلی نقش مهمی را در کشور ایفا نموده است و حتی در تشکیل رشته های نوین پیش قدم و اثرگذار بود است.

وی ادامه داد: در سال های اخیر دانشگاه دچار چالش جدی تری از سوی جامعه شده در حالی که باید این نهاد علمی باجدیت به مسائل و مسائل جامعه بپردازد و از تمرکز بر فعالیت های آکادمیک عبور کند.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس با بیان اینکه دانشگاه ،نگاه جدی تری به نیازهای جامعه داشته باشد؛ اضافه نمود:در حال حاضر تغییر و اصلاح رشته ها، آمایش رشته و سرفصل جز برنامه های وزارت علوم است، چرا که توسعه علمی مسئله روز نه تنها کشور ما بلکه در سطح جهانی است.

رئیس دانشگاه تربیت مدرس در انتها گفت: امیدواریم به یاری افراد متخصص دانشگاهی بتوانیم به تحول آمایش رشته ها یاری کنیم و آمایش آموزش عالی نقطه عطفی برای نظام آموزشی باشد.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 28 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 28 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 19844

به "آمایش آموزش عالی باید نقطه عطفی در نظام آموزشی باشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمایش آموزش عالی باید نقطه عطفی در نظام آموزشی باشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید