ستاد شهرستانی بزرگداشت علامه طبرسی در قائم شهر تشکیل شد

به گزارش مجله سرگرمی، خبرگزاری خبرنگاران- جلسه ستاد شهرستانی بزرگداشت علامه طبرسیرضی الله عنه صاحب احتجاج در دفتر امام آدینه قائم شهر برگزار گردید .

ستاد شهرستانی بزرگداشت علامه طبرسی در قائم شهر تشکیل شد

به گزارش خبرنگاراریادفترمازندران درشهرستان قائم شهر به نقل ازروابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان قائم شهر، عیسی مدانلو، رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر، اولین جلسه ستاد برگزاری ، با موضوع همایش علمی پژوهشی و همایش بزرگداشت صاحب احتجاج علامه طبرسی در قائم شهر را با حضور تمامی روسای دستگاه ها و ارائه راه کار ها و برنامه های خود در هر چه بهتر برگزار شدن این همایش اطلاع داد .

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی قائم شهر در مورد برگزاری اولین جلسه برگزاری این ستادگفت: کیفیت ها و کمیت های برگزاری این همایش و پتانسیل های موجود در شهرستان مواردی بیان و مورد بحث و گفتگوی نهاده شد، و از کلیات و ضروریات مورد نظر که در این همایش باید صورت بگیرد گفتمانی شکل گرفت و به نتایجی رسیده که هر یک از ادارات بر اساس حیطه کاری خود وظایفی به آنها محول شد .

ایشان در ادامه اضافه نمود: همایش علمی هزاره شیخ طبرسی را چهارشنبه 27 بهمن ماه امسال در دانشگاه آزاد اسلامی قائم شهر و بعلاوه همایش بزرگداشت علامه طبرسی را روز پنج شنبه 28 بهممن ماه، بر سر مزار علامه طبرسی اعلام نمودند .

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 1 تیر 1401 بروزرسانی: 1 تیر 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164339

به "ستاد شهرستانی بزرگداشت علامه طبرسی در قائم شهر تشکیل شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ستاد شهرستانی بزرگداشت علامه طبرسی در قائم شهر تشکیل شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید