آمار فروش سالن های تئاتر دولتی ، شکوفه های گیلاس همچنان در صدر

به گزارش مجله سرگرمی، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای مختلف مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و تالار هنر به تفکیک اجراها معین شد.

آمار فروش سالن های تئاتر دولتی ، شکوفه های گیلاس همچنان در صدر

به گزارش خبرنگاران، آمار هفتگی فروش و تماشاگران نمایش های به صحنه رفته در تالارهای اصلی، چهارسو، قشقایی، سایه و کارگاه نمایش مجموعه تئاتر شهر، تماشاخانه سنگلج و بعلاوه تالار هنر به تفکیک اجراها اعلام شد.

نمایش شکوفه های گیلاس به کارگردانی سید محمد مساوات که از 30 تیر ماه اجرای خود را در تالار اصلی با ظرفیت 579 تماشاگر و قیمت بلیت 120 هزار تومان شروع نموده، تا به امروز با مجموعه 15 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و میزبانی از 6 هزار و 832 تماشاگر به فروشی معادل 746 میلیون و 880 هزار تومان دست پیدا نموده است.

نمایش آلنده نازنین به کارگردانی محمد برهمنی که از روز 17 تیرماه ماه در تالار چهارسو با ظرفیت 132 نفر شروع نموده تا امروز با مجموع 26 اجرا (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) 3 هزار و 338 تماشاگر و 248 میلیون و 320 هزار تومان فروش داشته است.

نمایش تب به کارگردانی رویا کاکاخانی نیز که از روز 24 تیرماه اجرای خود را در تالار قشقایی با ظرفیت 96 نفر شروع نموده تا به امروز (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) 21 نوبت اجرا و میزبانی از یک هزار و 90 تماشاگر به فروشی معادل 61 میلیون 313 هزار تومان دست پیدا نموده است.

نمایش الکترا به کارگردانی فرزاد امینی که از روز آدینه هفتم مرداد ماه در تالار سایه با ظرفیت 72 نفر و قیمت بلیت 60 هزار تومان روی صحنه رفت، با 9 اجرا، 438 تماشاگر و احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان به فروشی معادل 24 میلیون و 504 هزار تومان هزار تومان رسیده است.

نمایش جانور به کارگردانی کیانوش ایازی که از روز 21 مرداد در کارگاه نمایش با ظرفیت 26 نفر و قیمت بلیت 50 هزار تومان روی صحنه رفته بود با مجموع یک اجرا (احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) و 25 تماشاگر یک میلیون و 250 هزار تومان فروش داشته است.

نمایش پایین گذر سقاخانه به کارگردانی رضا بهرامی هم که از بیستم مرداد ماه در تماشاخانه سنگلج با ظرفیت 236 نفر روی صحنه رفته است (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) دو نوبت اجرا و 185 تماشاگر به فروشی 7 میلیون و 534 هزار تومان دست پیدا نموده است.

آمار هفتگی فروش تئاتر | الکترا با 3 میلیون تومان کمترین و شکوفه های گیلاس با 351 میلیون تومان بیشترین فروش را دارند

اعلام فروش هفتگی نمایش ها در سالن های دولتی | شکوفه های گیلاس با دو اجرا در اول لیست

نمایش غول نخود فرنگی به کارگردانی حسین فدایی حسین هم که از روز 9 تیر ماه با قیمت بلیت 30 هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفت، تا به امروز با مجموع 24 اجرا و 3 هزار و 62 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل 70 میلیون و 800 هزار تومان دست یافته است.

نمایش پنگوئن ها به کارگردانی زیبا برجی فلاح نیز که از روز آدینه دهم تیرماه اجرای خود را با قیمت 30 هزار تومان در تالار هنر روی صحنه رفته، تا به امروز با مجموع 25 اجرا و 3 هزار و 6 تماشاگر (با احتساب ارائه بلیت تمام بها، نیم بها، تخفیف دار و مهمان) به فروشی معادل 66 میلیون و 614 هزار تومان دست پیدا نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164387

به "آمار فروش سالن های تئاتر دولتی ، شکوفه های گیلاس همچنان در صدر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آمار فروش سالن های تئاتر دولتی ، شکوفه های گیلاس همچنان در صدر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید