آماده بازی با هر تیمی در مرحله بعد هستیم

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان گفت: فکر می کنم در مرحله بعد با نماینده تایلند بازی کنیم اما با توجه به آمادگی که تیم ما دارد می توانیم با هر تیمی بازی کنیم.

آماده بازی با هر تیمی در مرحله بعد هستیم

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، دژان ددویچ در نشست خبری پس از ملاقات تیمش مقابل شن زن چین، گفت: بازی بسیار سختی برای ما بود و بازیکنان ما با کوشش بسیار و برای پیروزی پا به این ملاقات گذاشتند. نیمه اول را باید با برد به انتها می رساندیم اما با توجه به فرصت های زیادی که از دست دادیم نتوانستیم به این مهم دست یابیم.

وی اضافه کرد: ابتدای نیمه دوم توپ و میدان را در دست داشتیم و توانستیم 2 گل به ثمر برسانیم بعد این 2 گل بازیکنانم بسیار خسته بودند اما کوشش زیادی انجام دادند.

سرمربی تیم فوتسال بانک بیروت لبنان درباره اینکه علاقه مند به بازی با چه تیمی در محله بعد است اعلام کرد: در درجه اول ما منتظر تیم چومبوری هستیم و از الان برای یک چهارم نهایی آماده می شویم؛ ما قادر به بازی با هر تیمی هستیم و از نظر ذهنی بازیکنان مان آمادگی کاملی دارند.

ددویچ بیان نمود: این نخستین دوره ای است که رقابت ها با 12 تیم برگزار می گردد و تیم ها سطح بالایی دارند اما نماینده ایران و ژاپن 2 تیم متفاوت هستند.

وی درباره عملکرد مهدی جاوید بازیکن ایران خود گفت: جاوید تجربه بسیار خوبی دارد و در این مسابقات یاری زیادی به تیم ما کرد و فکر می کنم این بازیکن از بهترین بازیکنان آسیا باشد.

ج

dorezamin: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور لحظه آخری، تور ارزان، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: تسنیم
انتشار: 20 آبان 1400 بروزرسانی: 20 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 60636

به "آماده بازی با هر تیمی در مرحله بعد هستیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آماده بازی با هر تیمی در مرحله بعد هستیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید