شروع مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020، کره جنوبی؛ اولین مانع ایران

به گزارش مجله سرگرمی، تیم هندبال ایران فردا در نخستین گام در مسابقات انتخابی المپیک 2020 توکیو برابر کره جنوبی به میدان می رود تا بخت خود را برای حضور در توکیو امتحان کند.

شروع مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020، کره جنوبی؛ اولین مانع ایران

برای دیدن تاج محل و مجسمه های بودا، تور هند ما را تجربه کنید.

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرنگاران، رقابت های انتخابی هندبال برای حضور در المپیک 2020 توکیو در منطقه آسیا از امروز پنجشنبه در دوحه قطر شروع می گردد. در این دوره از رقابت ها 8 تیم آسیایی در قالب دو گروه 4 تیمی با هم رقابت خواهند کرد.

تیم ملی کشورمان در گروه دوم با کره جنوبی، بحرین و کویت همگروه است و در گروه اول نیز قطر، عربستان سعودی، هند و هنگ کنگ حضور دارند.

نخستین بازی ملی پوشان کشورمان فردا (آدینه) 26 مهر ماه از ساعت 16:30 به وقت ایران مقابل کره جنوبی خواهد بود. کره جنوبی در رقابت های قهرمانی آسیا 9 عنوان قهرمانی و 3 نایب قهرمانی و همچنین یک مقام سومی و همچنین سابقه حضور در 7 دوره المپیک را دارد.

میلاد قلندری، محمدعلی قاسمی، جلال کیانی، شاهو نصرتی، وحید مسعودی، مهرداد صمصامی، الله کرم استکی، افشین صادقی، مهران حسینی، شهاب صادق زاده، مجتبی حیدرپور، امین کاظمی، محمد امین فرهادی، سلامان بربط، مجتبی کرمیان، علی رحیمی، محمد سیاوشی، محسن باباصفری ترکیب تیم اعزامی ایران به قطر را تشکیل می دهند. علیرضا حبیبی به عنوان سرمربی، رسول دهقان مربی، مهدی اخوان سرپرستی و مرتضی ازقندی نیز به عنوان پزشک این تیم را همراهی خواهند کرد.

برنامه کامل دیدارهای تیم هندبال کشورمان در دور گروهی به توضیح زیر است:

ایران- کره جنوبی، آدینه، 26 مهر، ساعت 16:30

ایران- بحرین، یکشنبه، 28 مهر، ساعت 18:30

ایران-کویت، سه شنبه، 30 مهر، ساعت 18:30

تیم ملی هندبال کشورمان در مرحله نخست مسابقات انتخابی المپیک 2016 ریو در قاره آسیا عملکرد قابل قبولی داشت و پس از قطر به عنوان نایب قهرمانی رسید و به همراه تیم بحرین به مرحله دوم مسابقات انتخابی المپیک راه یافت و در گروه بندی مرحله دوم مسابقات در گروه دوم در کنار اسپانیا، اسلوونی و سوئد نهاده شد اما با شکست برابر حریفان اروپایی خود از صعود به المپیک باز ماند.

شاگردان حبیبی این بار در حالی برای کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو کوشش می نمایند که تیم ملی بعد از بازی های آسیایی 2018 نزدیک به یک سال تعطیل بوده است. همچنین این تیم علاوه بر غیبت چند بازیکن اصلی و لژیونر خود، بازی های محبت آمیز زیادی با تیم های اروپایی و تیم های مطرح آسیایی نداشته و بازی محبت آمیز با قطر نیز در آستانه مسابقات برگزار گردید. همه این عوامل باعث شده تیم ملی هندبال کشورمان روی کاغذ شانس کمی برای رسیدن به المپیک توکیو داشته باشد اما در نهایت این مسابقات می تواند فرصت خوبی برای کادر فنی و ملی پوشان باشد تا خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا و انتخابی قهرمانی دنیا آماده نمایند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 50133

به "شروع مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020، کره جنوبی؛ اولین مانع ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع مسابقات هندبال انتخابی المپیک 2020، کره جنوبی؛ اولین مانع ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید