شروع ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از اعلام آغاز ثبت نام فراخوان جذب هیات علمی در سال 98 اطلاع داد.

شروع ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بیژن رنجبر قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی، گفت: مقارن با طلعیه ماه مبارک رجب و تولد حضرت امام محمدباقر علیه السلام، فرآیند جذب هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی از تاریخ 5 اسفند ماه آغاز و تا 15 اسفندماه ادامه خواهد داشت.

به گفته رنجبر، جذب اساتید جوان در فراخوان سال 98 بر اساس آمایش رشته ای است که طی چند ماه گذشته اجرا شده و در سازمان مرکزی با توجه به احتیاج واحدها و گروه ها اعلام شده است.

وی اضافه نمود: در این خصوص تعداد 1146 رشته از طرف استان ها برای جذب اعلام احتیاج شده که به صورت جزیی تر 741 درخواست در رشته های علوم پزشکی، 63 درخواست در گروه معارف، و 332 درخواست در رشته های مختلف غیرپزشکی از طرف استان ها اعلام احتیاج شده و در سامانه جهت ثبت نام متقاضیان درج شده است.

قائم مقام رئیس دانشگاه و رئیس مرکز جذب و امور هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در انتها گفت: متقاضیان می توانند جهت ثبت نام به سامانه sajed.iau.ir مراجعه نمایند.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 72057

به "شروع ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام فراخوان جذب اعضای هیات علمی دانشگاه آزاد اسلامی در سال 98"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید