آغاز به کار دومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز

به گزارش مجله سرگرمی، دومین نمایشگاه بین المللی خرما و صنایع فرآوری با حضور مسئولان استانی در محل نمایشگاه بین المللی شیراز در شهرک گلستان افتتاح شد.

آغاز به کار دومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز

به گزارش خبرنگاران، عصر سه شنبه 23 مهر، دومین نمایشگاه بین المللی خرما، فرآوری و صنایع وابسته با حضور استاندار فارس و جمعی از مسئولان محلی در شیراز آغاز به کار کرد.

استاندار فارس در این آیین با اشاره به کارکرد های موثر برپایی نمایشگاه گفت: تسهیل در زنجیره تولید و مصرف از مهمترین دست آوردهای برپایی نمایشگاه ها است و جذب سرمایه گذار نمود اصلی آن به شمار می رود.

عنایت الله رحیمی با توصیف شرایط اقلیمی فارس و همخواخی آن با تولید محصولات خرما گفت: 30 هزار هکتار از اراضی فارس زیر کشت خرما قرار گرفته است و سالیانه 180 هزار تن انواع خرما در فارس تولید می شود اما نگاه ما باید به موضوع بهره وری و بازار پسند سوق پیدا کند.

استاندار فارس با تاکید بر حمایت از فعالان این بخش افزود: در این بخش در ابتدای راه قرار داریم و امید داریم که فارس به جایگاه شایسته خود در تولید و صادرات خرما پیدا کند.

به گزارش خبرنگاران، این نمایشگاه تخصصی تا 26 مهرماه در محل دائمی نمایشگاه های بین المللی شیراز در شهرک گلستان پذیرای علاقه مندان است.

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 22 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 22 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 52673

به "آغاز به کار دومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آغاز به کار دومین نمایشگاه بین المللی خرما در شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید