آشنایی با تعدادی از زیباترین هتل های شیشه ای دنیا

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از موارد شگفت انگیزی که در سالهای اخیر شاهد آن بوده ایم، پیشرفت صنعت گردشگری است. بسیاری از افراد و گردشگران برای اقامت هتل های آجری، سنگی و غیره را ترجیح می دهند، اما عده ای دیگر هستند که تمایل دارند در مکانهای خاص ساکن شوند و یک تجربه منحصر بفرد را داشته باشند. با ما در مقاله هتل های شیشه ای معروف دنیا همراه باشید تا شما را با محبوب ترین هتل های شیشه ای دنیا آشنا کنیم. حتما، آشنایی با زیباترین هتل های شیشه ای دنیا برایتان جالب خواهد بود.

آشنایی با تعدادی از زیباترین هتل های شیشه ای دنیا

لیست مطالب

هتل طبیعت شبکلبه شیشه ای پانوراماکمپ کاتوراستراحتگاه قطب شمال kakslauttanenهتل Dihan Evasionهتل purepodهتل ATTRAP REVESمجموعه اقامتگاه های skylodge Adventureهتل پنج میلیون ستارههتل درختی در سوئددام گاردنهتل فارست دامزهتل ایر د باردناس

هتل طبیعت شب

این هتل که در فرانسه قرار گرفته، یکی از هتل های شیشه ای مجذوب نماینده است و طراحی بی مثالی دارد. هتل طبیعت شب در منطقه ای کوهستانی و در دل طبیعت قرار گرفته و میز و جایگاه ها هم در فضای باز و بیرون دیده می شوند. مطمئنا، نوشیدن نوشیدنی های گرم در هوای خنک و سرو صبحانه در این فضا می تواند احساس خوب و خوشی را برایتان به ارمغان آورد.

کلبه شیشه ای پانوراما

اگر بدنبال یک هتل خوب برای اقامت در ایسلند هستید، پیشنهاد ما به شما کلبه شیشه ای پانوراما است. این هتل بسیار مجذوب نماینده و معروف بوده و در منطقه ها ناهموار ایسلند غربی و جنوبی واقع شده است. کلبه شیشه ای پانوراما تا مرکز ایسلند فاصله چندان زیادی ندارد و در مجموع از 3 کابین شیشه ای و شفاف تشکیل شد. این مورد از زیباترین هتل های شیشه ای دنیا یک آپشن بسیار ویژه هم دارد که وان آب گرم است. نکته مهمتر اینکه آن را به صورت اختصاصی برای شما آماده می نمایند و شما می توانید در این وان رویایی، غروب آفتاب و منظره ها زیبای اطراف را نظاره گر باشید.

کمپ کاتور

اگر به انگلستان سفر نموده اید، پیشنهاد ما به شما کمپ کاتور است با موقعیت مکانی در میان جنگل های حومه یورکشایر شمالی. حضور در اتاق های این کمپ یک حس رمانتیک و نوستالژی را به شما انتقال می دهد؛ بطوریکه شما در این اتاق ها می توانید فانوس های زیبا، تخت های دونفره، تراس های ویژه، باربیکیو و بخاری های گازی را مشاهده کنید. این اتاق ها معمولا به صورت گنبدی شکل و کوچک طراحی شده اند و شما با اقامت در این مورد از محبوب ترین هتل های شیشه ای دنیا می توانید محیط اطراف خود را با زاویه 360 درجه تماشا کنید.

استراحتگاه قطب شمال kakslauttanen

بی شک یکی از ویژه ترین جاذبه های گردشگری، تماشا شفق قطبی است که شما با اقامت در این استراحتگاه در فنلاند می توانید نظاره گرش باشید. تماشای گله گوزن ها هم از دیگر جاذبه هایی بشمار می آید که می توانید در این منطقه آنها را به نظاره بنشینید؛ مخصوصاً زمانیکه این گله ها از میان کوهستان های پوشیده از برف در حال عبور هستند. این استراحتگاه امکانات بسیار زیادی دارد اما یکی از مهمترین آنها، سونای آب گرم و خصوصی است که در صورت اقامت می توانید از آن بهره مند شوید.

بیشتر بخوانیدبهترین مقاصد برای تماشا شفق قطبی کجاست؟؟

هتل Dihan Evasion

یکی از ویژگی های اساسی این مورد از هتل های شیشه ای معروف دنیا، این است که در ساخت آن سعی شده تا به محیط زیست احترام گذاشته شود و از آن محافظت شود. شما باید در اتاق هایی که شبیه پشه بند هستند شب را بگذرانید. این چادرهای حبابی شکل فضای بسیار کمی دارند و روشن کردن شمع های کوچک و متعدد می تواند یک فضای رویایی را بسازد.

هتل purepod

در منطقه ها ناهموار جزیره جنوبی نیوزیلند، هتل شیشه ای وجود دارد که شامل 6 اتاق پراکنده بوده و فاصله هر کابین تا کابین دیگر چیزی حدود 10 الی 15 دقیقه است. در فاصله میان دو کابین هم بوته های وحشی رویش یافته اند. شما با اقامت در این هتل معروف می توانید ستارگان و ماه را در هنگام شب به نظاره بنشینید و از تماشای آنها نهایت لذت را ببرید.

هتل ATTRAP REVES

این هتل یکی از هتل های شیشه ای فرانسه بوده و از معروفیت بالایی برخوردار است. این هتل زیبا دارای اتاقک های توپی شکل بوده و در فضای باز ساخته شده است. در درون هر کدام از این اتاقک ها امکانات بسیار زیادی وجود دارند؛ از سرویس های مات و لوکس گرفته تا تخت خواب های لاکچری و کینگ سایز.

مجموعه اقامتگاه های skylodge Adventure

این مجموعه بر روی یک صخره مرتفع واقع شده و در پرو قرار گرفته است. این امکان برای شما وجود دارد که از اتاق های این اقامتگاه منظره ها زیبای اطراف را تماشا کنید. البته، این را هم بگوییم که برای رسیدن به هرکدام از این کابین های آویزان باید چیزی حدود 400 متر صخره نوردی کنید.

هتل پنج میلیون ستاره

این هتل شیشه ای و زیبا در ایسلند قرار گرفته است و طراحی آن حبابی و کروی است. با اقامت در هتل پنج میلیون ستاره شما می توانید نورهای شمالی ایسلند را به نظاره بنشینید و از امکانات فوق العاده آن نظیر سیستم های گرمایشی و تخت خواب های راحت بهره مند شوید.

هتل درختی در سوئد

هتل درختی نام هتلی شیشه ای در سوئد است. شما می توانید درخت های اطراف و دور آن را به راحتی مشاهده کنید و یک چشم میزان 360 درجه ای را به نظاره بنشینید. قابل ذکر است که نمای 360 درجه آن افزون بر اینکه شامل طرفین می شود، نمای بالا و پایین را هم در بر می گیرد.

دام گاردن

از دیگر هتل های شیشه ای که در انگلستان وجود دارد، هتل دام گاردن است. دیوارهای این هتل شیشه مانند و شفاف هستند که این ویژگی باعث شده تا هتل دام گاردن در گروه هتل های شیشه ای قرار بگیرد.

هتل فارست دامز

از ویژگی های اساسی هتل فارست دامز در ایرلند شمالی میتوان به طراحی حبابی و توپی شکل آن اشاره نمود. این هتل برای مسافران و گردشگران امکانات بسیار زیادی را فراهم نموده و در نمای داخلی آن شما می توانید مبلمان لوکس و زیبایی را مشاهده کنید. در همه اتاق های هتل دستگاه قهوه ساز، سرویس اختصاصی و دیوارهای شیشه ای وجود دارند و این دیوارهای شیشه ای تماشای یک منظره 180 درجه را برای شما فراهم می نمایند.

هتل ایر د باردناس

این هتل در پارک طبیعی باردناس رنالس قرار گرفته است. طراحی این هتل بسیار جالب است؛ بطوریکه به صورت اتاق های توپی شکل طراحی شد. نکته قابل توجهی که در خصوص این هتل در اسپانیا وجود دارد، این است که نما و منظره مقابل آن یک بیابان بوده که تماشای آن می تواند بسیار لذت بخش باشد.

namit.ir: نامیت: مجله گردشگری و مسافرتی

malcom.ir: مالکوم: اخبار و رویدادهای ورزشی

lison.ir: لیسون: مجله هنر هفتم، سینما

منبع: همگردی
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 150445

به "آشنایی با تعدادی از زیباترین هتل های شیشه ای دنیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آشنایی با تعدادی از زیباترین هتل های شیشه ای دنیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید