آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 12 اردیبهشت)

به گزارش مجله سرگرمی، قیمت انواع تلویزیون از برند های مطرح ایران و دنیا، به تاریخ 12 اردیبهشت 98 را در این خبر مشاهده کنید.

آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 12 اردیبهشت)

به گزارش خبرنگار ، تلویزیون ها یکی از اساسی ترین لوازم هر خانه محسوب می شوند که در ساعات مختلف اعضای خانواده را گرد هم جمع نموده و لحظات شادی را برای آن ها ایجاد می نماید. شرکت سازنده، اندازه، کیفیت و امکانات تلویزیون های هوشمند امروزی به شدت مورد توجه خریداران است که هر کدام از مدارد یاد شده می تواند تاثیر بسزایی در قیمت نهایی تلویزیون داشته باشد. در این گزارش قصد داریم تا به آخرین قیمت تلویزیون های بازار به تاریخ 12 اردیبهشت 98 نگاهی بیاندازیم. در این گزارش به مدل های پرطرفدار مطرح ترین برند های ایرانی و خارجی اشاره شده، قیمت ها نیز هر هفته بروزرسانی خواهد شد.

**تمامی قیمت ها به تومان است**

شرکت سونی

شرکت سونی یکی از قدرتمندترین نام ها در حوزه لوازم صوتی و تصویری مخصوصا تلویزیون است که با سال ها سابقه و به کارگیری از بهترین متخصصان این صنعت، تلویزیون های باکیفیت بسیاری را فراوری نموده که از مدل های پرفروش بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سونی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت سامسونگ

سامسونگ یکی از چندین شرکت کره ای محبوب در صنعت لوازم الکتریکی به شمار می آید که در اکثر کشور های جهان نمایندگی دارد و محصولات خود را به فروش می گذارد. تلویزیون های این شرکت نیز مانند دیگر فراوریات آن، از باکیفیت ترین مدل های بازار هستند و هواداران زیادی دارند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت سامسونگ در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت ال جی

ال جی، یکی دیگر از غول های کره ای صنعت لوازم خانگی است که با سابقه فراوان و استفاده از فناوری های روز جهان، کالا های مرغوب و باکیفیتی را فراوری می نماید. این شرکت در بازار تلویزیون ها هوشمند نیز ا برتین برند های بازار است و مدل های پرفروشی را روانه بازار می نماید. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت ال جی در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت پاناسونیک

شرکت ژاپنی پاناسونیک بیش از 100 سال است که در حوزه فراوری محصولات ارتباطی و الکتریکی فعالیت می نماید، لوگو پاناسونیک بر روی هر کالایی می تواند خیال خریداران را از کیفیت آن محصول جمع کند، پاناسونیک سال ها است محصولات خود را به بازار ایران صادر می نماید و این محصولات هواداران زیادی نیز دارند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت پاناسونیک در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت فیلیپس

شرکت هلندی فیلیپس بیشتر به دلیل فراوری محصولات آرایشی و بهداشتی شناخته می گردد اما این شرکت فراوریات گسترده ای در حوزه کالا های صوتی و تصویری، سلامت، لوازم آشپرخانه و نور دارد. تلویزیون های فیلیپس یکی از کالاهای محبوب این شرکت هستند که به بازار ایران نیز وارد شده اند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت فیلیپس در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت توشیبا

توشیبا نیز یکی دیگر از شرکت های قدیمی، با سابقه و قدرتمند ژاپنی است که محصولات آن، سال ها است در بازار ایران یافت می گردد. تلویزیون های توشیبا در اندازه های متنوع و قیمت های نسبتا مناسب از مدل های پرطرفدار بازار هستند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های شرکت توشیبا در بازار را مشاهده می کنید:

شرکت های ایرانی

حمایت از فراوری ملی در سال های اخیر به عنوان یک اصل برای مردم ایران شناخته می گردد، شرکت های ایرانی در حوزه های مختلف نیز در کوشش اند تا با رقابت با شرکت های مطرح جهان، محصولات با کیفیتی به بازار روانه نمایند تا خریداران از تهیه این محصولات رضایت کافی داشته باشند. از سال های دور شرکت های ایرانی زیادی در حوزه فراوری تلویزیون فعالیت داشتند و حال نیز نام های مانند ایکس ویژن، اسنوا، مسترتک و شهاب به عنوان فراورینمایندگان ایرانی تلویزیون، با ارائه مدل های باکیفیت و ارزان، محصولات پرطرفداری را عرضه کردند. در ادامه آخرین قیمت تلویزیون های برند های ایرانی بازار را مشاهده می کنید:

گزارش از عبدالله مطیع

آخرین قیمت انواع کنسول بازی و لوازم جانبی آن در بازار (تاریخ 11 اردیبهشت) +جدول

safariro.ir: سافاری رو: مجله گردشگری و مسافرتی به همه جای دنیا

mosaferatro.ir: مسافرت رو: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21823

به "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 12 اردیبهشت)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "آخرین قیمت انواع تلویزیون در بازار (تاریخ 12 اردیبهشت)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید