بسته خبری پرسپولیس، جایی برای ربیع خواه نیست

به گزارش مجله سرگرمی، ربیع خواه به گفته پزشکان مسئله ای برای بازی کردن ندارد اما برانکو ترجیح داده که در خصوص او ریسک نکند و برای همین نامش را در فهرست بازی با استقلال خوزستان ننوشته است.

بسته خبری پرسپولیس، جایی برای ربیع خواه نیست

20 پرسپولیسی در اردو

برای بازی با استقلال خوزستان برانکو 20 بازیکن پرسپولیس را به اردو فراخواند. علیرضا بیرانوند، بوژیدار رادوشویچ، ابوالفضل درویش وند، سیدجلال حسینی، شجاع خلیل زاده، محمد نادری، مهدی شیری، شایان مصلح، کمال کامیابی نیا، بشار رسن، امید عالیشاه، سیامک نعمتی، سروش رفیعی، مهدی ترابی، مهدی شریفی، احسان حسینی، سعید کریمی، سعید حسین پور، علی علیپور و ماریو بودیمیر بازیکنان دعوت شده به اردو هستند.

برانکو در خصوص ربیع خواه ریسک نمی نماید

محسن ربیع خواه در بازی با استقلال خوزستان هم جایی در ترکیب اصلی پرسپولیس ندارد. ربیع خواه که بیشتر بازی های این فصل را به دلیل مصدومیت از دست داده، در اردوی قطر دوباره مصدوم شد تا مدت بیشتری از ترکیب پرسپولیس دور بماند.. البته پزشکان از بهبودی او گفته اند اما برانکو ترجیح داد نامش را در فهرست بازی با استقلال خوزستان ننویسد و به قول خودش درباره این بازیکن ریسک نکند: ماهینی، انصاری و همتی به دلیل مصدومیت شدید در فهرست قرار ندارند. نوراللهی محروم است و در خصوص ربیع خواه هم قصد نداریم ریسک کنیم اما بقیه بازیکنان برای قرار دریافت در ترکیب اصلی رقابت می نمایند.

ناراضی از دربی نوروزی

این بار فشردگی لیگ و برگزاری دربی در نوروز برانکو را به اعتراض واداشته است. او گفته: ما هر 4 روز یک بار باید بازی کنیم. آخرین بازی مان 24 اسفند است و بعد از آن به خاطر تیم ملی 14 روز بازی نخواهد بود. ظاهرا فقط بخاطر فیفادی مجبور شده اند استراحت بدهند. واقعا نمی دانم در خصوص دربی چه بگویم فقط این را می دانم که ملی پوشان ما قبل از دربی مستقیم از اردوی تیم ملی به جمع ما اضافه خواهند شد تا به میدان بروند.

انصاری فصل را از دست داد

مدافع پرسپولیس قطعا تا انتها لیگ برتر نمی تواند به میادین برگردد. محمد انصاری که این روزها دوران نقاهت بعد از جراحی رباط صلیبی را سپری می نماید، این روزها نرم دوی را شروع نموده و از اوایل فروردین سال آینده پا به توپ می گردد اما تمرینات سنگین را از اواخر فروردین می تواند شروع کند. او از اواخر اردیبهشت به تمرینات گروهی اما برانکو در خصوص او ریسک نخواهد کرد و ترجیح می دهد بجای بازی دادنش در مراحل حذفی لیگ قهرمانان، انصاری را برای سال آینده آماده کند.

11 - 350

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 22 خرداد 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 12623

به "بسته خبری پرسپولیس، جایی برای ربیع خواه نیست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، جایی برای ربیع خواه نیست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید