دکتر شهاب: اعتراضی از پرسپولیس برای واکسیناسیون به ما اعلام نشد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، واکسیناسیون بازیکنان تیم ملی فوتبال در آستانه رقابت های انتخابی جام جهانی 2022 و انتخابی جام ملت های 2023 آسیا از روز گذشته شروع شد. تعدادی از نفرات تیم ملی از جمله چند بازیکن استقلال و پرسپولیس به علاوه کاوه رضایی و علی قلی زاده دو لژیونر در لیست روز نخست واکسیناسیون حضور داشتند.

دکتر شهاب: اعتراضی از پرسپولیس برای واکسیناسیون به ما اعلام نشد

هنوز تعیین نیست دوز دوم واکسن ملی پوشان با توجه به زمان به جامانده تا آغاز مسابقات چه زمانی تزریق می گردد. از سوی دیگر خبرهایی از اعتراض باشگاه پرسپولیس به فدراسیون بابت زمان تزریق واکسن و درخواست برای موکول کردن آن بعد از دربی هم منتشر شد اما در نهایت پرسپولیسی ها هم روز گذشته با حضور در کمپ تیم های ملی دوز اول واکسن را دریافت کردند.

علیرضا شهاب عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در تبادل نظر با خبرنگاران، درباره دور اول واکسیناسیون ملی پوشان و کادر فنی تیم ملی گفت: خوشبختانه مشکل خاصی وجود نداشت. کاری که باید انجام می دادیم، انجام شد و امیدوارم سلامتی باشد.

علیرضا شهاب در جمع بازیکنان تیم ملی

شهاب در مورد زمان تزریق دوز دوم واکسن و اینکه ممکن است این موضوع با اعزام تیم ملی به بحرین همزمان گردد، تاکید نمود: برای تزریق دوز دوم، حداقل 21 روز زمان باید از دوز نخست گذشته باشد. بنابراین دوز دوم طبق شرایط تقویم زده خواهد شد. باید دید آیا بازیکنان در دسترس هستند یا خیر. حتی ممکن است دوز دوم بعد از بازگشت از بحرین به برخی از نفرات تیم ملی تزریق گردد. این بستگی به هماهنگی های تقویمی دارد.

چند نفر از ملی پوشان ایران در کشورهای خارجی واکسن کرونا زده اند و آیا این بازیکنان بازهم واکسینه می شوند؟ عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال در پاسخ به این سئوال گفت: لژیونرهای ما در قطر واکسن دریافت نموده اند به علاوه مرتضی پورعلی گنجی که در چین بازی می نماید. این بازیکنان اگر در لیست تیم ملی باشند دیگر نیازی به واکسینه شدن ندارند.

شهاب همچنین درباره درخواست باشگاه پرسپولیس برای تزریق واکسن بعد از دربی و اعتراض این باشگاه به زمان واکسیناسیون تاکید نمود: چیزی در این مورد به ما اعلام ننموده اند.

عضو کادر پزشکی تیم ملی فوتبال ایران در سرانجام با بیان اینکه نمی تواند نام واکسن تزریق شده به اعضای تیم ملی را بگوید، اظهار کرد: خوشبختانه تمام واکسن ها اثرات خوبی دارد.

وحید هاشمیان مربی تیم ملی در حال دریافت واکسن

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 2 آذر 1400 بروزرسانی: 2 آذر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143710

به "دکتر شهاب: اعتراضی از پرسپولیس برای واکسیناسیون به ما اعلام نشد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دکتر شهاب: اعتراضی از پرسپولیس برای واکسیناسیون به ما اعلام نشد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید