95 درصد کاندیدا های استان تهران تائید صلاحیت شده اند

به گزارش مجله سرگرمی، استاندار تهران گفت: بیش از 95 درصد کاندیدا های استان تهران تائید صلاحیت شده اند.

95 درصد کاندیدا های استان تهران تائید صلاحیت شده اند

به گزارش گروه سیاسی خبرنگاران، انوشیروان محسنی بندپی بعد از ظهر شنبه در نشست مشترک ستاد انتخابات استان تهران در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و اولین میاندوره ای پنجمین دوره مجلس خبرگان رهبری با دستگاه های مسئول امور زیرساخت که با حضور شجاعان رئیس مرکز توسعه دولت الکترونیک فناوری اطلاعات و آمار وزارت کشور، معاونین استاندار، فرمانداران و بخشداران استان تهران در محل سالن جلسات استانداری تهران برگزار گردید، بر ضرورت الکترونیکی کردن انتخابات تاکید نمود.

محسنی بندپی اضافه کرد: با توجه به اینکه 59 نقطه در استان تهران احتیاج به تقویت آنتن دهی دارند لازم است که اپراتور همراه اول تمهیداتی را در مورد تقویت آنتن دهی خود بیاندیشند و در نظر داریم که دستگاه های احراز هویت الکترونیکی برای حوزه های انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس تأمین گردد.

وی با بیان اینکه اپراتور همراه اول نسبت به تأمین آن تا زمان برگزاری انتخابات تعهد نموده است گفت: تاکید می گردد که مسائل آنتن دهی برطرف گردد تا بتوانیم انتخابات را با شکوه هر چه بیشتر برگزار کنیم.

استاندار تهران با اشاره به اینکه تا به امروز 3 مرحله از انتخابات با نظم و طبق برنامه ریزی های پیش بینی شده انجام شده است عنوان داشت: در کل استان تهران 3879 نفر ثبت نام شده که بیش از 95 درصد تأیید صلاحیت شده اند.

محسنی بند پی با بیان اینکه در فرایند اجرایی این دوره از انتخابات مجلس شورای اسلامی 3 مرحله تشکیل هیئت های اجرایی، ثبت نام و آنالیز صلاحیت داوطلبان در هیئت اجرایی بدون کوچک ترین مسئله ای انجام شده است گفت: امیدواریم تا زمان انتخابات و اخذ رأی که با حضور با شکوه مردم برگزار خواهد شد بتوانیم این انسجام و وحدت رویه را حفظ نمائیم.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 19 بهمن 1398 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 64463

به "95 درصد کاندیدا های استان تهران تائید صلاحیت شده اند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "95 درصد کاندیدا های استان تهران تائید صلاحیت شده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید