4 روایت درباره فکری و استقلال؛ سرمربی آبی ها بالاخره می ماند یا می رود؟ خبرنگاران

به گزارش مجله سرگرمی، سوالی که پس از شکست استقلال مقابل سپاهان توسط طرفداران استقلال مطرح شده این است: تکلیف ادامه همکاری محمود فکری و استقلال چه خواهد شد؟

4 روایت درباره فکری و استقلال؛ سرمربی آبی ها بالاخره می ماند یا می رود؟ خبرنگاران

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، پاسخ های متفاوتی برای این سوال وجود دارد که هنوز نمی توان به هیچ کدام از آنها اعتماد کرد. درست است که سخنگوی هیات مدیره باشگاه استقلال، روز آدینه و در مصاحبه با برنامه ورزش و مردم از محمود فکری به صورت قطعی حمایت کرد اما این حمایت تحت تاثیر باخت استقلال به سپاهان در آخرین بازی نیم فصل آبی پوشان قرار گرفته است.

باختی که باعث شد استقلال صدر جدول را از دست بدهد و جو شدیدا علیه فکری و تیمش گردد و کار به جایی برسد تا این شائبه هم به گوش برسد که هیات مدیره استقلال هم علیرغم حمایت از فکری، علاقه زیادی به ادامه همکاری با او ندارد و به دنبال انتخاب جانشین برای اوست. پیروزی پرسپولیس مقابل پیکان هم که دیروز رخ داد تا استقلال به رتبه سوم برود هم هجمه ها علیه فکری را بیشتر نموده و در فضای مجازی، حامیان فکری جرات اعلام حمایت هم ندارند و هشتگ های اخراج و برکناری فکری حسابی داغ شده است. تعداد زیادی از طرفداران استقلال در شبکه های اجتماعی خواستار اخراج و قطع همکاری با فکری و کادرش شده اند. البته شایعه ای که درباره اش نوشتیم تنها شایعه مطرح شده درباره نیمکت استقلال در طول 24 ساعت گذشته نبوده و روایتهای زیادی درباره سرنوشت همکاری استقلال با فکری منتشر شده که بد نیست چهار روایت را مرور کنیم:

روایت اول

اولین شایعه ای که درباره نیمکت استقلال مطرح شد، تصمیم اکثریت اعضای هیات مدیره به قطع همکاری با فکری بود. بر اساس این شایعه، سه نفر از اعضای هیات مدیره به دنبال آوردن یک مربی جدید به استقلال هستند و گفته اند اگر فکری بماند، آنها از حضور در هیات مدیره استعفا خواهند داد. شایعه ای که البته اسماعیل خلیل زاده رئیس هیات مدیره استقلال آن را تکذیب نموده و گفته از صفحات و کانالهایی که چنین خبری را منتشر نموده اند شکایت نموده است. نکته مهم این مصاحبه این است که خلیل زاده در مصاحبه اش با کانال باشگاه استقلال هیچ حرفی درباره حمایت از فکری نزده است و نگفته که هیات مدیره از فکری حمایت می نماید یا نه.

روایت دوم

روایت دوم حاکی از آن است که هیات مدیره استقلال قصد کنار گذاشتن فکری را داشته اما وزارت ورزش با این تصمیم مخالفت نموده است. این شایعه زمانی به حقیقت نزدیک می گردد که مشاور وزیر ورزش دیروز در توئیتر رفتن فکری از استقلال را به نوعی رد نموده بود تا تعیین گردد که فکری گزینه مورد حمایت وزارت ورزش است. دیشب حتی شایعه برگزاری جلسه هیات مدیره استقلال به صورت مجازی و حضوری هم به گوش رسید که در آن با نمایندگان وزارت ورزش هم مذاکراتی اجرا شده منتهی طرفین به نتیجه خاصی نرسیده اند.

روایت سوم

این روایت هم وجود دارد که هیات مدیره باشگاه استقلال به فکری، سه بازی مهلت داده و در صورتی که سرمربی استقلال بتواند از سه بازی بعدی اش، 7 امتیاز بگیرد، در سمتش ابقا خواهد شد که ظاهرا این تصمیم از سوی وزارت ورزش گرفته شده و به هیات مدیره تحمیل شده است. نکته عجیب این روایت این است که اگر استقلال نتواند امتیاز بگیرد و از کورس عقب بیفتد، شاید نتواند مربی در حد نام استقلال برای این تیم در داخل کشور جفت و جور کند. در هر حال چیزی که هست این است که فرصت دادن به فکری هم حتی برای استقلال ریسک از دست دادن کورس قهرمانی، سهمیه لیگ قهرمانان و حتی رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا را هم دارد.

روایت چهارم

این وسط یک شایعه عجیب هم سر زبان ها افتاده است. اینکه در کنار تمام افرادی که نامشان برای راهنمایی استقلال مطرح شده، یکی از اعضای کادر استقلال (فنی یا سرپرستی) در تماس با اعضای هیات مدیره ابراز تمایل نموده در صورت جدایی فکری راهنمایی این تیم برعهده بگیرد. شایعه ای که البته تعجب برانگیز هم نیست و قابل پیش بینی هم بود. حالا باید دید کدام یک از این شایعات تبدیل به واقعیت خواهد شد و آیا طی 24 ساعت آینده باشگاه استقلال تصمیم نهایی اش درباره ادامه همکاری با محمود فکری را اعلام خواهد نمود یا نه. فعلا که شایعه کناره گیری احمد مددی از مدیرعاملی استقلال به خاطر شرایط جسمانی اش مطرح شده و استقلال در شرایط بسیار عجیبی به سر می برد. جدا از اینها گزینه های جایگزین محمود فکری و نامهایی که مطرح می گردد هم شایعات دیگری ساخته است. باید دید فکری در نهایت در استقلال می ماند یا خودش استعفا می دهد یا اینکه منتظر است تا برکنارش نمایند. درست مثل احمد سعادتمند که در شرایط متفاوتی قرار داشت اما در نهایت اعضای هیات مدیره حکم به برکناری اش دادند.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 135756

به "4 روایت درباره فکری و استقلال؛ سرمربی آبی ها بالاخره می ماند یا می رود؟ خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "4 روایت درباره فکری و استقلال؛ سرمربی آبی ها بالاخره می ماند یا می رود؟ خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید