تغییرات عجیب در استقلال؛ آجرلو مدیرعامل و نکونام سرمربی!؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، روزنامه شهرآرا نوشت: بعد از روی کار آمدن حمید سجادی به اسم وزیر ورزش شایعات و صحبت های مختلفی در مورد سرنوشت مدیران دو باشگاه پرسپولیس و استقلال شنیده می شد. سجادی شب گذشته در تلویزیون اعلام نموده جعفر سمیعی به اسم مدیرعامل پرسپولیس از سمتش استعفا داده، اما نگفته استعفایش را قبول نموده یا خیر.

تغییرات عجیب در استقلال؛ آجرلو مدیرعامل و نکونام سرمربی!؟

حالا در خصوص استقلال هم صحبت های زیادی شنیده می گردد. شنیده ها حاکی از آن است که مصطفی آجرلو به اسم مدیرعامل استقلال انتخاب شده و قرار است انتخاب پس از بازی حساس این تیم با الهلال عربستان در لیگ قهرمانان آسیا اعلام رسمی گردد.

بعلاوه شایعات تایید نشده ای وجود دارد که در آن از جواد نکونام به اسم سرمربی آینده استقلال نام برده می گردد و گفته شده که قرار است پس از بازی با الهلال جانشین فرهاد مجیدی گردد. چیزی که تعیین است این است که برخلاف بعضی اخبار که از علی فتح الله زاده به اسم مدیرعامل استقلال یاد می شد شانس مصطفی آجرلو بیشتر از فتح الله زاده است.

بعلاوه این احتمال وجود دارد که احمد مددی به واسطه ارتباط خوبش با حمید سجادی در شکلی دیگر و در پست دیگر مشغول به فعالیت گردد.

عینک گوچی: مهسان بلاگ | سیستم مدیریت محتوای مهسان

منبع: فرارو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 157364

به "تغییرات عجیب در استقلال؛ آجرلو مدیرعامل و نکونام سرمربی!؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تغییرات عجیب در استقلال؛ آجرلو مدیرعامل و نکونام سرمربی!؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید