14 فروردین تصمیم گیری برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزی

به گزارش مجله سرگرمی، معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: 14 فروردین برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزی تصمیم گیری می گردد.

14 فروردین تصمیم گیری برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزی

به گزارش خبرنگار از ، بهروز اکرمی، معاون سیاسی استاندار مرکزی گفت: در جلسه کمیسیون کارگری پدافند زیستی استان مرکزی پنجشنبه چهاردهم فروردین تصمیم خواهیم گرفت که چه شرکت هایی از روز شنبه 16 فروردین ادامه فعالیت دهند و چه شرکت هایی همچنان تعطیل باشند.

اکرمی افزود: به کمیسیون کارگری ماموریت داده شده که با همکاری اداره کل کار، اداره کل صمت و حوزه مالی استانداری تعیین نمایند که کارگاه ها، کارخانجات و شرکت هایی که ادامه فعالیت آن ها ضرورت دارد و شرکت هایی که فعال شدن آن ها ضرورت ندارد تعیین گردد.

او افزود: جزو استان هایی هستیم که از پیک کرونا خارج شده ایم، اما این کافی نیست و باید تا جایی که در توان داریم یاری کنیم که به شرایط ثبات دست پیدا کنیم.

معاون سیاسی استاندار مرکزی اعلام کرد: برای درمان این بیماری هزینه ای از افراد دریافت نمی گردد و هر کسی با هر شرایطی برای دریافت خدمات درمانی بیماری کرونا به بیمارستان ها مراجعه کند تحت پوشش درمانی قرار خواهد گرفت.

او ادامه داد: در سومین روز انجام طرح فاصله گذاری اجتماعی، 150 واحد صنفی متخلف پلمب، بیش از 100 مورد جریمه 500 هزار تومانی اعمال و 15 خودرو هم در این مدت توقیف شدند.

انتهای پیغام / ج

tour-france.ir: تور فرانسه ارزان | تور فرانسه قیمت، تور پاریس، تور پاییز را همراه ما تجربه کنید.

تور کشتی کروز: تور کشتی کروز: سفری هیجان انگیز به اقیانوس ها

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 21 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 21 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 80878

به "14 فروردین تصمیم گیری برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "14 فروردین تصمیم گیری برای ادامه تعطیلی کارخانجات استان مرکزی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید