10 صومعه برتر

به گزارش مجله سرگرمی، به دنبال جایی بگردید که فرهنگ و طبیعت را با هم ترکیب کند ? بازدید از یک صومعه را در نظر بگیرید . روحانی معمولا در زیباترین مکان‌ها ساخته می‌شوند , انگار که طبیعت به تنهایی یکی از آن‌ها را به خداوند نزدیک‌تر می‌کند . نگاهی به این ده سایت زیبا بیاندازید . دوست دارید کدام یک را ملاقات کنید ?

10 صومعه برتر

10. کاپادوکیا , ترکیه
این مکان نمادین محبوب‌ترین جاذبه‌های گردشگری است . در میان خانه‌ها , کلیساها و ساختمان‌های دیگر که در ستون‌های نرم بین قرون چهارم و سیزدهم حک شده‌بود , برخی از صومعه‌ها در اینجا تاسیس شدند .
چرا به آنجا بروی ?
این مکان شناخته‌شده در کشور است .
چطور به آنجا برسیم ?
صومعه‌ها در Uchisar بیش‌ترین تاثیر را دارند . با اتوبوس یا قطار از شهرهای مختلف آنجا بروید . تورها از Goreme حذف می‌شوند .
9. Thikse Gompa , Ladakh , هند
هر چند که در هند واقع‌شده , معبد تبتی است و معماری زیبای بودایی را نشان می‌دهد . این معبد که در صومعه کوه نشین قرار دارد , یک مجموعه داستان 12 داستانی شگفت‌انگیز است . Thikse Gompa شبیه کاخ Potala در تبت است .
چرا به آنجا بروی ?
مناظر عالی و معماری تاریخی .
چطور به آنجا برسیم ?
این تورها از Ladakh که 18 کیلومتر ( 11 مایل ) از صومعه فاصله دارد , دور می‌شوند .
8. بوتان , بوتان
این صومعه که به عنوان " آشیانه ببرهای " نیز شناخته می‌شود , یک مکان مقدس هیمالیایی می‌باشد و نماد بوتان می‌باشد . این معبد که در لبه صخره در دره Paro واقع شده‌است , پس از آن ساخته شد که بودای دوم در این غارها فکر کرده بود .
چرا به آنجا بروی ?
زیباترین و محبوب‌ترین نقطه در بوتان .
چطور به آنجا برسیم ?
با هواپیما به فرودگاه Paro . پیاده‌روی کردن به صومعه یا سوار شدن بر اسب . این کتاب برای استخدام یک راهنما در دسترس است .
7. Bagan , منطقه Mandalay , میانمار
Bagan , یکی از مراکز سیاسی , اقتصادی و مذهبی , اصلی‌ترین جاذبه توریستی این کشور محسوب می‌شود . این شهر باستانی با هزاران بنای تاریخی که بین قرون هفتم و نوزدهم ساخته شده‌است , پر شده‌است .
چرا به آنجا بروی ?
معماری تاریخی جالب .
چطور به آنجا برسیم ?
با هواپیما , اتوبوس یا قطار از Yangon و Mandalay .
6. صومعه Sumela , Trabzon , ترکیه
این معبد که در کوه ملا واقع شده‌است , مانند ساختمان در جهان به نظر می‌رسد . با این حال , بازدیدکنندگان با گرفتن یک مسیر از میان جنگل به آن می‌رسند . Dedicated به مریم باکره , یک صومعه ارتدوکس یونانی , هم در معماری و هم در طراحی خود تاثیر دارد .
چرا به آنجا بروی ?
مناظر و معماری شگفت‌انگیز .
چطور به آنجا برسیم ?
تورها از Trabzon پرواز می‌کنند .
5 . 5 Gompa کلیدی , دره Himachal پرادش , هند
عقیده بر این است که این صومعه در قرن یازدهم تاسیس شده‌است و به عنوان مرکز آموزشی خدمت کرده‌است . Gompa کلیدی مجموعه بزرگی از نقاشی‌های دیواری قدیمی , تصاویر بودا و کتاب‌ها را دارد . و طبیعت البته breathtaking است .
چرا به آنجا بروی ?
دره Spiti یک مکان دورافتاده اما زیبا برای بازدید است .
چطور به آنجا برسیم ?
با اتوبوس از Kibber یا Kaza .
4. مون - سن میشل , فرانسه
مجتمع خیره‌کننده , جامعه فئودالی قرون‌وسطی را تعریف می‌کند : صومعه و راهبان در راس آن قرار دارند ; چرا که آن‌ها به خدا نزدیک ترند , در حالی که اشراف , سرورها , ماهیگیران و کشاورزان به ترتیب در زیر مجموعه قرار دارند .
چرا به آنجا بروی ?
یکی از مشهورترین و مشهورترین مکان‌ها در فرانسه است .
چطور به آنجا برسیم ?
با ماشین یا اتوبوس . تنها راه صومعه این است که در کنار جاده قرار گیرد . هیچ راه دیگری را امتحان نکنید چون شما می‌توانید در گل غرق شوید .
3. شیر راک , سری‌لانکا
سنگ بزرگ نیز به عنوان Sigiriya شناخته می‌شود و سنگ بزرگی از گدازه‌های سخت شده از آتشفشانی خاموش است . این شهر در قرن پنجم به عنوان پایتخت خدمت می‌کرد . اما بعدها تبدیل به یک صومعه بودایی شد . یونسکو از این مکان طبیعی - معماری که برای مایل‌ها در یک چشم‌انداز ساده قابل‌رویت است , محافظت می‌کند .
چرا به آنجا بروی ?
یکی از محبوب‌ترین جاذبه‌های سری‌لانکا .
چطور به آنجا برسیم ?
دسترسی آسان با اتوبوس یا tuk - tuk از Dambulla .
2. سانتا ماریا د Montserrat , اسپانیا
کلیسای فرقه بندیکتیان در کوه‌های Montserrat ساخته شده‌است . علاوه بر مناظر زیبای کلیسا , مجموعه عظیمی از آثار هنری از جمله آثار آل گرکو , دالی و پیکاسو , وجود دارد . این مجتمع نیز باغ بسیار زیبایی دارد و توسط گروه کر Montserrats پسران اجرا می‌شود .
چرا به آنجا بروی ?
به مکان‌های شگفت‌انگیز , معماری , نمایشگاه و گوش دادن به گروه کر الهی مراجعه کنید .
چطور به آنجا برسیم ?
با اتوبوس یا اتومبیل تنها 48 کیلومتر از بارسلونا می‌گذرد .
1. Meteora , یونان
این معبد که بر روی ستون‌های صخره‌ای سنگی ساخته شده‌است , بزرگ‌ترین و مهم‌ترین صومعه‌های ارتدوکس شرقی است که مهم‌ترین و مهم‌ترین آن‌ها در کشور محسوب می‌شود . از سوی یونسکو , Meteora از یک منظره قابل‌توجه لذت می‌برند .
کی به آنجا بروی ?
هوا در اینجا بسیار گرم است - در تابستان خیلی گرم است , در زمستان سرد است . در بهار و پاییز به آنجا بروید .
چطور به آنجا برسیم ?
با خودرو , اتوبوس یا قطار از Volos به Kalampaka .

دور زمین

دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه
انتشار: 8 مرداد 1400 بروزرسانی: 8 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 124

به "10 صومعه برتر" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 صومعه برتر"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید