10 انتقال احتمالی که از مرز 100 میلیون یورو عبور خواهند کرد

به گزارش مجله سرگرمی، ستاره های تیم های مختلف اروپایی با تغییر باشگاه خود رکوردهای جدیدی را در فصل جابجایی تابستانی به ثبت خواهند رساند.

10 انتقال احتمالی که از مرز 100 میلیون یورو عبور خواهند کرد

به گزارش خبرنگاران و به نقل از آس، در فصل و انتقالات تابستانی انتظار می رود جابجایی های بزرگی رخ دهد. تیم هایی همچون رئال مادرید، منچستریونایتد، بایرن مونیخ و… احتیاج زیادی به بازیکن دارند و به همین خاطر پروژه خاصی را برای این کار قرار دادند. فصل انتقالات پیش رو فعال خواهد بود و پیش بینی می گردد رکوردهای جدیدی به ثبت برسد. اغلب قراردادها از مرز 100 میلیون یورو عبور خواهد نمود؛ رقمی که رئال مادرید سال ها پیش برای انتقال گرت بیل از تاتنهام هزینه کرد و سپس نیمار، کیلیان ام باپه و فیلیپ کوتینیو آن رکورد را شکستند. به همین خاطر در این تابستان به تعداد باشگاه 100 میلیون یورویی افزوده خواهد شد.

ادن هازارد

هافبک بلژیکی چلسی در رابطه با آینده اش تصمیم گرفته است و رئال مادرید قرار است برای امضای قرارداد با او نزدیک به 100 میلیون یورو هزینه کند. هازارد پیش از پیوستن به مادرید می خواهد برای فتح لیگ اروپا به همراه چلسی تمام کوشش خود را کند.

گرت بیل

مهاجم ولزی آخرین روزهایش را در رئال مادرید سپری می نماید. دوران او در تیم اسپانیایی به سرانجام رسیده است و مادرید به پیشنهادها گوش می دهد. بیل در انگلیس خواستار دارد و محتمل است با رقمی که به تیم مادریدی پیوست این تیم را نیز ترک کند. با جدایی او، سفیدپوشان برای امضای قرارداد با پل پوگبا و کریستین اریکسن مسئله ای نخواهند داشت (از لحاظ هزینه).

پل پوگبا

هافبک منچستریونایتد مد نظر رئال مادرید است. او یکی از بازیکنان مورد علاقه زین الدین زیدان محسوب می گردد. باشگاه مادرید به دنبال امضای قرارداد با بازیکن فرانسوی است اما یونایتد نمی خواهد ستاره اش را به هر قیمتی از دست بدهد. انگلیسی ها قیمت او را تا 150 میلیون یورو بالا بردند.

کریستین اریکسن

یکی دیگر از گزینه های برای تقویت خط میانی مادرید هافبک دانمارکی است. توافق شفاهی میان این بازیکن و مادرید به انجام رسیده است. اریسکن نمی خواهد قراردادش (تا سال 2020) را تمدید کند و به همین خاطر تاتنهام می خواهد در این تابستان او را بفروشد تا در آینده به صورت بازیکن آزاد تیم را ترک نکند. دنیل لوی درخواست 100 میلیون یورو نموده است. در صورت قهرمانی تاتنهام در لیگ قهرمانان اروپا این مذاکرات سخت پیش خواهد رفت.

ایسکو

خط میانی رئال مادرید تنها ورودی نخواهد داشت بلکه احتمال جدایی بعضی از این بازیکنان وجود خواهد داشت. ایسکو پس از پشت سر گذاشتن یک فصل پیچیده می تواند سفیدپوشان را ترک کند. هافبک اسپانیایی چهره خوبی در اروپا دارد و به عنوان مثال آندره پیرلو خواسته است که یوونتوس با او قرارداد امضا کند. همچنین رسانه های فرانسوی از پیشنهاد نجومی پاری سن ژرمن به او، بیل و تونی کروس خبر دادند.

آنتوان گریزمان

مهاجم فرانسوی سال گذشته با اعلام تصمیمش سر و صدای زیادی به پا کرد و اتلتیکومادرید را ترک نکرد. با این حال سال جاری مانند سال گذشته تصمیمش قطعی نیست. بر اساس اعلام شبکه SER، نزدیکان گریزمان احتمال حضور این بازیکن را در بارسلونا بعید ندانستند. ارزش مهاجم فرانسوی 200 میلیون یورو است اما در یکم جولای به 120 میلیون یورو کاهش خواهد یافت.

فیلیپ کوتینیو

با حضور گریزمان، خط حمله بارسلونا پر از بازیکن خواهد شد و یکی از کسانی که می تواند این تیم را ترک کند کوتینیو است. هافبک تهاجمی برزیلی نتوانست بهترین سطح خود را در بارسا به نمایش بگذارد و سازگاری اش با تیم کاتالانی آسان نبود. او علیه طرفداران در آمد و آنها را نشانه گرفت. تیم های چلسی، پاری سن ژرمن، یونایتد و یوونتوس خواستار این بازیکن هستند. چلسی حاضر است برای کوتینیو بیش از 100 میلیون یورو هزینه کند.

پائولو دیبالا

مهاجم آرژانتینی روزهای خوبی را در تورین سپری نمی نماید. رابطه او با ماسیمیلیانو آلگری خوب نیست و با حضور کریستیانو رونالدو اهمیتش در تیم کم شده است. بازیکن آرژانتینی می تواند تیم خود را تغییر دهد. یونایتد خواستار این بازیکن است و می خواهد پیشنهادی بیش از 100 میلیون یورو بدهد.

جیدون سانچو و ژائو فلیکس

سانچو و فلیکس در شرایط مشابهی قرار دارند. هر دو به عنوان بازیکنان آینده دار خوانده می شوند و می توانند در یک باشگاه بزرگ به پیشرفت خود ادامه دهند تا به بهترین سطح خود برسند. هر دو بازیکن از جانب تیم های بزرگ پیشنهاد دارند اما نمی دانند ریسک نمایند یا نه چون ممکن است مدت زمان کمتری در میادین حضور داشته باشند یا اهمیتشان را از دست بدهند. یونایتد خواستار سانچو است و دورتموند تقاضای 115 میلیون یورو نموده است. همچنین رئال مادرید و بارسا نیز درباره بازیکن انگلیسی پرسیده اند. در لیسبون، بنفیکا برای فلیکس رقم 120 میلیون یورو را قرار داده است. باشگاه می خواهد بازیکن پرتغالی یک سال دیگر در بنفیکا بماند تا به پیشرفتش ادامه دهد.

بانیما: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 15 شهریور 1400 بروزرسانی: 15 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 23703

به "10 انتقال احتمالی که از مرز 100 میلیون یورو عبور خواهند کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "10 انتقال احتمالی که از مرز 100 میلیون یورو عبور خواهند کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید