یمن با اتکاء به قدرت مقاومت به مشروعیت و استقلال دست پیدا کرد

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران به نقل از المسیره، محمد علی الحوثی رئیس کمیته عالی انقلاب یمن به اظهارات اخیر تیموتی لیندرکینگ فرستاده ویژه آمریکا در امور یمن که گفته بود واشنگتن، جنبش انصارالله را به رسمیت می شناسد، واکنش نشان داد.

یمن با اتکاء به قدرت مقاومت به مشروعیت و استقلال دست پیدا کرد

بر اساس این گزارش، محمد علی الحوثی در این خصوص گفت: یمن با اتکاء به قدرتِ مقاومت پیروز شد. از همین روی، ما توانستیم مشروعیت و استقلال را برای خود به ارمغان آوریم.

رئیس کمیته عالی انقلاب یمن در ادامه یادآور شد: جامعه جهانی باید برخورد عادلانه ای با یمن داشته باشد. ما معتقدیم که جامعه جهانی باید از اخاذی از یمنی ها دست بکشد. تجاوز و محاصره علیه یمن و مداخله در امور سیاسی، اجتماعی و مالی این کشور باید متوقف گردد.

پیش از این هم عبدالوهاب المحبشی عضو دفتر سیاسی جنبش انصار الله یمن هم در مصاحبه با شبکه المیادین تصریح نموده بود: سخنان فرستاده آمریکا در یمن مبنی بر مشروعیت انصار الله، اعتراف ضمنی به این است که آمریکا در پشت جنگ علیه یمن قرار گرفته است.

عضو دفتر سیاسی جنبش انصارالله بعلاوه تاکید نمود: دستاوردهای میدانی یمنی ها، آمریکا را وادار کرد که انصار الله را به اسم طرف قانونی در یمن به رسمیت شناسند.

لازم به ذکر است، فرستاده آمریکا در امور یمن روز پنجشنبه گفت که آمریکا جنبش انصارالله را به اسم یک طرف قانونی در یمن که دستاوردهایی را هم کسب نموده است، به رسمیت می شناسد.

foroshgahak.ir: فروشگاه کوچک | مجله آموزشی سیستم های مدیریت فروش

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 153101

به "یمن با اتکاء به قدرت مقاومت به مشروعیت و استقلال دست پیدا کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یمن با اتکاء به قدرت مقاومت به مشروعیت و استقلال دست پیدا کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید