گوشی نوکیا X20 با ماژول دایره ای بزرگ به زودی رونمایی می شود

به گزارش مجله سرگرمی، اینطور که به نظر می رسد، نوکیا X20 که از میان رده های جدید و مورد انتظار HMD به حساب می آید از ماژول دایره ای شکل نسبتا بزرگی روی پنل پشتی خود بهره می برد.

گوشی نوکیا X20 با ماژول دایره ای بزرگ به زودی رونمایی می شود

همانطور که می دانید، HMD Global قصد دارد در تاریخ 8 آوریل امسال (19 فروردین) رویدادی را برگزار کرده و طی آن از تعدادی گوشی جدید رونمایی کند. یکی از این گوشی ها نوکیا X20 نام دارد که احتمالا بهترین گوشی در رویداد یاد شده خواهد بود.

به صورت کلی انتظار می رود در رویداد پیش رو از سه گوشی رونمایی شود. یکی از آن ها از سری G و دو مدل باقی مانده از سری X که مشمول شیوه نام گذاری جدید HMD نیز شدند. مدل G که G10 نام دارد قرار است یک گوشی میان رده با پردازنده مدیاتک Helio-P22 باشد، در حالی که دو گوشی دیگر مجهز به اینترنت 5G و در حد و اندازه های یک میان رده ظاهر خواهند شد. هرچند برخلاف سال گذشته، اینترنت 5G دیگر محدود به گوشی های بالارده و یا میان رده های قدرتمند نیست و در گوشی های پایین رده و اقتصادی هم شاهد آن هستیم.

ظاهرا گوشی نوکیا X10 به پردازنده جدید کوالکام یعنی اسنپدراگون 480 مجهز خواهد شد که پشتیبانی از اینترنت 5G را هم برای این گوشی به ارمغان می آورد. این پردازنده قدرت پردازشی نسبتا خوبی دارد و در حال حاضر در گوشی ویوو Y31s نیز مورد استفاده قرار گرفته. هرچند به تازگی خبری منتشر شد که در آن شاهد حضور نوکیا X20 با این پردازنده در گیک بنچ بودیم.

با این حال طبق جدیدترین خبرها، گفته می شود X20 یک میان رده بوده و در نتیجه پردازنده ای که برای آن در نظر گرفته شده، اسنپدراگون 690 خواهد بود. این پردازنده هم از اینترنت 5G پشتیبانی می کند و طبیعتا قدرت پردازشی بسیار خوبی هم دارد. علاوه بر این ها، می دانیم گوشی جدید نوکیا به نمایشگری 6.5 اینچی مجهز خواهد شد و در دو رنگ آبی و شنی در دسترس قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است چون نوکیا X20 به تازگی پیروز به اخذ گواهی FCC شده، توانستیم به نمایی از پنل پشتی آن دسترسی داشته باشیم که شما عزیزان می توانید در زیر آن را مشاهده کنید.

با توجه به شایعات اخیر، نوکیا G10 در محدوده قیمتی 160 دلار راهی بازار می شود اما به نظر می رسد دو گوشی سری X با تقریبا دو برابر قیمت، یعنی 350 دلار در دسترس قرار بگیرند. هرچند در این رابطه هنوز خبر موثقی دریافت نکردیم. با این حال گوشی های میان رده و اقتصادی نوکیا همیشه قیمت و ارزش خرید بسیار بالایی داشتند اما در مقایسه با برندهایی نظیر سامسونگ، شیائومی، اوپو و طبیعتا اپل، حرفی برای گفتن باقی نداشتند.

مثلا گوشی جدید سامسونگ یعنی گلکسی A52 5G از قابلیت های بسیار خوبی بهره می برد که از جمله مهم ترین آن می توان به پردازنده قدرتمند اسنپدراگون 750G، استاندارد ضد آب IP67، لرزشگیر اپتیکال تصویر و مواردی از این دست اشاره کرد. هرچند از لحاظ قیمتی نیز این گوشی در مقایسه با نماینده نوکیا گران تر است. با این حال بعید به نظر می رسد نوکیا قابلیت هایی نظیر استاندارد ضد آب و لرزشگیر اپتیکال را برای گوشی های یاد شده در نظر بگیرد.

در حال حاضر آنچه که باعث محبوبیت زیاد گوشی های نوکیا شده، تجربه نرم افزاری روان و کم نظیر آن ها است که باعث می شود کاربر تجربه ای مشابه کار با اندروید خالص را داشته باشد. در نتیجه سرعت گشت و گذار در گوشی های نوکیا بسیار بالاست و از لحاظ دریافت به روزرسانی نیز شرایط خوبی دارند. با این حال همه چیز نرم افزار نیست. بنابراین باید منتظر ماند و دید در رویداد 19 فروردین پیش رو، شرکت پرآوازه چه برنامه هایی را تدارک دیده.

اینطور که به نظر می رسد، نوکیا X20 از ماژول نسبتا بزرگی روی پنل پشتی خود بهره مند خواهد بود. حال اینکه چه دوربین هایی و با چه مشخصاتی در آن قرار خواهند گرفت موضوعی است که برای دانستن آن باید حدودا 12 روز دیگر منتظر بمانیم.

  • اطلاعات گوشی نوکیا X10 ،G10 و X20 پیش از معرفی به بیرون درز کرد

منبع: PhoneArena

cruisero.ir: کشتی کروز: سفری لوکس و در عین حال مقرون به صرفه به اقیانوس ها

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 136545

به "گوشی نوکیا X20 با ماژول دایره ای بزرگ به زودی رونمایی می شود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گوشی نوکیا X20 با ماژول دایره ای بزرگ به زودی رونمایی می شود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید