گل محمدی: مسئولان به داد مردم ایران برسند

به گزارش مجله سرگرمی، سرمربی تیم پدیده مشهد می گوید قصد داشته در اعتراض به گرانی ها، نشست خبری پس از مصاف تیمش برابر سپیدرود را تحریم کند.

گل محمدی: مسئولان به داد مردم ایران برسند

به گزارش خبرنگاران، یحیی گل محمدی در نشست خبری پس از پیروزی تیمش مقابل سپیدرود رشت اظهار کرد: به نشانه اعتراض به گرانی ها و مسائل معیشتی که درگیرش هستیم می خواستم صحبت نکنم اما به احترام خبرنگاران به نشست خبری آمده ام. از مدیران و مسئولان می خواهم به داد مردم خوب ایران برسند و رسیدگی بیشتر نمایند تا مسائل مالی مردم برطرف گردد.

او اضافه کرد: بازی خوبی را پشت سر گذاشتیم. در نیم فصل دوم بازی ها حساس تر هستند و تیم ها سخت به هم امتیاز می دهند اما خوشبختانه با غیرت مثال زدنی بازیکنانم به پیروزی رسیدیم. در 16 روز اخیر، 5 بازی برگزار کردیم و فشار زیادی روی بازیکنانم بود ولی کار را تا این لحظه به خاتمه رساندیم.

سرمربی پدیده همچنین تاکید نمود: دو بازی با پرسپولیس، بازی در آبادان و … داشتیم و در این بازه زمانی کوتاه کار سختی کردیم. خوشبختانه از این به بعد استراحت بیشتری داریم و امیدوارم عملکرد بهتری هم داشته باشیم.

گل محمدی با بیان اینکه تیمش مقابل سپیدرود به موقع گل زد، توضیح داد: به خوبی در هر دو فاز هجومی و تدافعی عمل کردیم. این سه امتیاز برای ما بسیار مهم بود و از این بابت خوشحالیم. امیدوارم در ادامه هم سه امتیازها را به دست آوریم.

او اضافه کرد: باید خواسته و توقع از تیم پدیده شهرخودرو منطقی باشد. بازیکنانم به خوبی در حال اجرا وظایف شان هستند. امیدوارم در ادامه هم پیروز باشیم. مسائل سخت افزاری همچنان پابرجاست و به دنبال زمین هستیم. در زمین تمرینی منزل آباد شرایط خوب نیست و حداقل برای بعد از نوروز باید جایی را پیدا کنیم. با برگزاری اردو در تهران، تا حدی از مسائل کاستیم اما برای استانی مثل خراسان رضوی و شهری مثل مشهد امکانات بیشتری برای این همه علاقه مند و استعداد ضروری است.

گل محمدی در رابطه با حضور رقبای لیگ رجحان پدیده شهرخودرو در جام باشگاه های آسیا گفت: نمی توان گفت آن ها درگیر فشردگی مسابقات می شوند چون به اندازه دو تیم مهره دارند. به همین خاطر از این بابت نگرانی ندارند، ولی در هر صورت اگر بتوانند فشردگی را خوب مدیریت نمایند، با بهترین شرایط بدنی مقابل ما قرار می گیرند.

او درباره مصدومیت قاسمی نژاد و تعویضش گفت: فکر نکنم او به بازی بعدی برسد، باید دقیق تر معاینه گردد اما تجربه ام می گوید او به بازی بعدی نمی رسد.

سرمربی پدیده همچنین درباره عملکرد خریدهای زمستانی پدیده شهرخودرو عنوان نمود: بهنام برزای از لحاظ بدنی هنوز عقب است. او بازی به بازی سعی می نماید بهتر گردد ولی باید تمرین های بیشتری داشته باشد. فکر می کنم می تواند بهتر هم عمل کند. میلاد هم تاکنون سه کلین شیت ثبت نموده و خیلی خوب کار می نماید. ما یک تیمیم و در کنار هم به بهترین شکل پیش می رویم.

گل محمدی در سرانجام با تشکر از حضور گسترده طرفداران پدیده شهرخودرو و پر شدن استادیوم امام رضا (ع) گفت: باید از تک تک آن ها تشکر کنم. فکر نمی کردم اینقدر طرفدار داشته باشیم ولی سورپرایز شدم. وقتی وارد زمین می شویم اولین نگاهمان به سکوهاست، وقتی چنین حمایتی را می بینیم دلگرم می شویم. نمی دانم با چه زبانی از طرفداران تشکر کنم. از حمیداوی هم که شرایط را فراهم کرد تا بازی رایگان گردد، متشکرم.

bebop.ir: بیباپ: مجله هنر موسیقی

kalarena.ir: مجله کالارنا: نقد و بررسی کالاهای دیجیتالی

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13443

به "گل محمدی: مسئولان به داد مردم ایران برسند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گل محمدی: مسئولان به داد مردم ایران برسند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید