سخنگوی باشگاه پدیده: فقط 10 درصد سکوهای استادیوم را به طرفداران استقلال می دهیم

به گزارش مجله سرگرمی، سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو گفت، فقط 10 درصد از صندلی سکوهای استادیوم امام رضا (ع) به طرفداران تیم فوتبال استقلال اختصاص پیدا می نماید.

سخنگوی باشگاه پدیده: فقط 10 درصد سکوهای استادیوم را به طرفداران استقلال می دهیم

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی باشگاه پدیده شهر خودرو، جواد طاری بخش درباره برگزاری دیدار روز شنبه تیم های پدیده شهر خودرو و استقلال گفت: با هماهنگی های اجرا شده و برنامه ریزی شکل گرفته تنها 10 درصد از استادیوم امام رضا (ع) به طرفداران تیم استقلال اختصاص پیدا می نماید و بقیه سکوهای استادیوم در اختیار طرفداران تیم پدیده شهر خودرو خواهد بود.

وی با تقدیر از مدیران شهری و استانی در رابطه با حمایت از تیم پدیده شهر خودرو گفت: با موافقت کلایی شهردار مشهد تعداد 20 هزار کاور قرمز برای طرفداران پدیده شهر خودرو تهیه شده است که همزمان با ورود طرفداران در اختیار آنها قرار خواهد گرفت. همچنین با ایجاد کمپین از مشهد تا آسیا با عنایت امام رضا (ع) و استقبال طرفداران مشهدی شور و نشاط خاصی در بین مردم برای حمایت از نماینده مشهد در لیگ برتر برای این بازی ایجاد شده است.

طاری بخش همچنین درباره بلیت فروشی این مسابقه توضیح داد: بلیت فروشی دیدار تیم های پدیده شهر خودروی خراسان و استقلال تهران از هفته بیست وهفتم لیگ برتر فوتبال ایران (جام خلیج فارس)، از ساعت 12 روز شنبه مورخ 7 اردیبهشت ماه 1398 در سه محل شروع خواهد شد.

مدیر رسانه ای باشگاه پدیده اضافه کرد: بلیت فروشی این بازی در دو رنگ آبی و قرمز و در سه نقطه شهر مشهد انجام خواهد شد که بر این اساس طرفداران تیم پدیده شهر خودرو می توانند بلیت های خود را از دو نقطه سالن شهید بهشتی و مجموعه ورزشی کارگران واقع در میدان فردوسی خریداری نمایند. همچنین طرفداران تیم استقلال می توانند بلیت های خود را از مجموعه ورزشی تختی تهیه نمایند.

وی اظهار داشت: درهای استادیوم امام رضا علیه السلام از ساعت 17 به روی تماشاگران این مسابقه باز خواهد شد؛ با توجه به موقعیت مکانی استادیوم، تماشاگران محترم جهت جلوگیری از ایجاد ترافیک، حتی الامکان از وسایل نقلیه عمومی به منظور ایاب و ذهاب استفاده نمایند. در ضمنً 120 دستگاه اتوبوس جهت بازگشت تماشاگران این مسابقه، در نظر گرفته شده است.

سخنگوی باشگاه پدیده شهر خودرو با درخواست از طرفداران مشهدی گفت: تیم پدیده شهر خودرو برای کسب سهمیه آسیایی به پیروزی در این بازی احتیاج دارد و بر همین اساس از طرفداران مشهدی تقاضا داریم تا زودتر در استادیوم حضور پیدا نمایند تا با تکمیل ظرفیت استادیوم انگیزه ای مضاعف به بازیکنان تیم منتقل نمایند.

sharj10.ir: شارژ 10 | مجله گردشگری و مسافرتی

liso.ir: لیسو | وبلاگ دانشجویان رشته معماری

mnab.ir: مجله مدیریت ناب، مدرنترین روش ها و تکنیک ها در علم مدیریت جدید

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 7 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 20640

به "سخنگوی باشگاه پدیده: فقط 10 درصد سکوهای استادیوم را به طرفداران استقلال می دهیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سخنگوی باشگاه پدیده: فقط 10 درصد سکوهای استادیوم را به طرفداران استقلال می دهیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید