از بلغارستان، اکبری: بلغارستان برابر تیم ما غافلگیر شد، باید به فکر بازی های آینده باشیم

به گزارش مجله سرگرمی، پیمان اکبری، مربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بلغارستان برابر تیم ما غافلگیر شد و فکر می کردند با حمایت طرفداران می توانند ما را شکست دهند اما تا به خود آمدند، ما دو ست را برنده شدیم.

از بلغارستان، اکبری: بلغارستان برابر تیم ما غافلگیر شد، باید به فکر بازی های آینده باشیم

به گزارش خبرنگار اعزامی خبرنگاران از بلغارستان، پیمان اکبری مربی تیم ملی والیبال ایران درباره برد ایران برابر تیم ملی بلغارستان در چارچوب مسابقات قهرمانی دنیا گفت: برابر تماشاگران بلغارستان ارائه چنین نمایشی سخت است اما ما به تیم خود ایمان داشتیم و انتظار داشتیم بازیکنان این نمایش خوب را نشان دهند. بلغارستان برابر تیم ما غافلگیر شد و فکر می کردند با حمایت طرفداران می توانند ما را شکست دهند اما تا به خود آمدند، ما دو ست را برنده شدیم.

اکبری در ادامه تحلیل خود از این مسابقه اضافه کرد: در ست سوم، بیشتر بلغارستان به سراغ جنگ روانی رفت اما در ست چهارم بازیکنان تیم ما تمام کاری که لازم بود را در میدان انجام دادند. مسابقات همچنان ادامه دارد و این بازی تمام گردیده است و باید به فکر بازی های آینده باشیم.

مربی تیم ملی والیبال ایران با بیان این موضوع که کسب امتیازات در مرحله مقدماتی اهمیت زیادی در ادامه مسابقات دارد، توضیح داد: امیدوارم که در بازی های بعدی نیز با قدرت در زمین ظاهر شویم. هر برد و هر امتیاز در دور مقدماتی، به ما یاری زیادی خواهد نمود و به همین دلیل کوشش می کنیم با بیشترین امتیاز به مرحله بعدی برویم.

bestcanadatours.com: مجری سفرهای کانادا و آمریکا | مجری مستقیم کانادا و آمریکا، کارگزار سفر به کانادا و آمریکا

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 3161

به "از بلغارستان، اکبری: بلغارستان برابر تیم ما غافلگیر شد، باید به فکر بازی های آینده باشیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "از بلغارستان، اکبری: بلغارستان برابر تیم ما غافلگیر شد، باید به فکر بازی های آینده باشیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید