گاردنز بای دی بی؛ پارکی رویایی در سنگاپور

به گزارش مجله سرگرمی، پارک گاردنز بای دی بی سنگاپور

اگر به دنبال مقصدی برای گذراندن لحظه های تکرار نشدنی برای تمامی اعضای خانواده هستید پیشنهاد ما پارک گاردنز بای دی بی سنگاپور می باشد. مجمو عه ای سرگرم کننده و مدرن که دسترسی راحتی دارد و تنها با یک پیاده روی کوتاه از هتل محل اقامت خود به این باغ مدرن که تمامی گونه های گیاهی در آن یافت می گردد می رسید. در این پارک به احساسی همچون قدم زدن در یک سرزمین افسا نه ای مدرن خواهید رسید. با خبرنگاران همراه شوید تا شما را با این پارک بیشتر آشنا کنیم

گاردنز بای دی بی؛ پارکی رویایی در سنگاپور

همراه ما باشید تا با تور سنگاپور از توسعه‌یافته ترین کشور آسیا دیدن کنید.

یکی از پارک های معروف و بزرگ که با نگرشی به آینده در زمینه حفاظت از محیط زیست و معرفی نمادها و گونه های جانوری و گیاهی کشورهای مختلف طراحی و اجرا شده پارک گاردنز بای دی بی درسنگاپور می باشد. در این باغ باشکوه شما به مانند یک دوربین پانوراما دیدی وسیع و تصاویری از رودخانه ها را خواهید داشت. باغ صدفی شکل بزرگی در این پارک واقع هست که در آن مکان هایی برای صخره نوردی و کوهنوردی طراحی شده و نیز در آنجا هزاران درخت و بیش از 200گونه مختلف گیاهی و گلها را می توان یافت و استفاده از تمامی امکانات پارک رایگان می باشد.

در مرکز این پارک یک پایکوبی مزیکال آبی بینظیر وجود دارد که ساعت برگزاری آن هر روز عصرها و به مدت یک ساعت می باشد.

این پارک دارای نمادی از درخت های بزرگ و باشکوه است که از فریم های استیل ساخته شده اند و مثل برج هایی بلند به کل مجموعه مسلط شده و از گونه های مختلف گیاهی پو.شیده شده است .12 تا از این درخت ها در ابعاد بزرگ و در مرکز مجموعه قراردارند و مابقی آنها در مکان های دیگری ار پارک تعبیه شده است.

برای صرف یک شام دلپذیر و لوکس می توانید در راستای با چشم انداز های زیبا که در ارتفاع 25 متری واقع شده است قدم بزنید و با دیدی 360 درجه از پارک، در رستورانی که در بالاترین نقطه پارک واقع شده است لحظه ای با شکوه را رقم زده و از این تجربه لذت ببرید.

اگر به دنبال آب هوایی خنک هستید می توانید سری به جنگل ابری بزنید و از طریق قایق با طی راستای از رودخانه به ساختمان های صدفی شکل کوچکی برسید که بلندترین آنها 35 متر ارتفاع دارد و اگر نمی خواهید راستای را پباده روی کنید در آنجا آسانسورهای کوچکی تعبیه شده که شما را به بالای مجموعه می رساند و دید بسیار بینظیری از تنوع گیاهان و گونه های مختلف را خواهید داشت و انواع گونه های گیاهی به شما حس مناطق گرراستای کوهستانی را القاء خواهد نمود.

اگر زمان کافی دارید پیشنهاد ما یک پیاده روی دلپذیر از روی دریاچه های kingfisher و Dragonfly می باشد و می توانید در راستا از دیدن انواع گونه های مختلف پرندگان و دیدی وسیع از رودخانه لذت ببرید.

هوای داخل گنبد فلاور سردتر از هوایی بیرونی بوده زیرا در طراحی این گنبد از خشکی آب و هوای کالیفرنیا و سرسبزی مدیترانه ای الهام گرفته شده است. شما در این گنبد حتی می توانید رستوران های مدیترانه ای را پیدا کنید که گیاهان و سبزیجات مورد استفاده در همان محل رستوران کاشته می شوند.

این مجموعه زیبا و هنری به شما احساسی شبیه سفرکردن به دور جهان را خواهد داد و تجربه های به یادماندنی را خواهید داشت که همگی برای اولین بار اتفاق می افتد.

در واقع در این مجموع 4 سری باغ وجود دارد که بافت درخت ها و گیاهان از تنوع گیاهی کشورهای مختلفی چون چین، مالزی و آفریقا و …. الهام گرفته است و نیز این مجموعه دارای رستوران های بین المللی مختلفی است که منوهای بین المللی دارند.

منبع: الی گشت
انتشار: 7 مهر 1398 بروزرسانی: 18 مهر 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 41735

به "گاردنز بای دی بی؛ پارکی رویایی در سنگاپور" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "گاردنز بای دی بی؛ پارکی رویایی در سنگاپور"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید