کودک 6 ساله قربانی جنایت ناپدری شیشه ای

به گزارش مجله سرگرمی، ناپدری شیشه ای که با شکنجه پسر شش ساله، مرگ او را رقم زده و جسد را در خرابه ای رها کرده بود، پس از سه ماه دستگیر شد و به قتل اعتراف کرد.

کودک 6 ساله قربانی جنایت ناپدری شیشه ای

به گزارش گروه حوادث خبرنگاران از روزنامه جام جم، اوایل بهمن ماه سال گذشته مرد عابری هنگام عبور از کنار زمینی خاکی در مهرشهر کرج، با جسد پتوپیچ پسربچه ای روبه رو شد.

با گزارش کشف این جسد به پلیس، تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی استان البرز همراه قاضی عنبری، بازپرس جنایی البرز در محل کشف جسد حاضر شدند.

در تحقیقات معین شد آثار آزار و اذیت و شکنجه روی بدن این کودک وجود دارد. بر اساس اعلام پزشکی قانونی این کودک مدت زیادی تحت شکنجه بوده و قسمت های مختلف بدنش، دچار سوختگی شده بود. با بررسی پرونده بچه ها ناپدیدشده و تحقیقات محلی، هویت او شناسایی نشد. به همین دلیل با دستور قضایی، عکس او در رسانه ها منتشر شد تا خانواده اش شناسایی شوند.

با گذشت بیش از سه ماه از کشف جسد، زنی سه روز قبل با مراجعه به پلیس آگاهی استان البرز در حالی که عکس این کودک را در دست داشت، خود را مادر او معرفی کرد و گفت: همسر دومم مرتکب این جنایت شده است. شوهر اولم در زندان است و من از او جدا شدم. بعد از مدتی با مردی به نام شاهین که معتاد به شیشه است آشنا شدم. او از من خواستگاری کرد و خیلی زود ازدواج کردیم. شاهین هم از همسر اولش جدا شده بود و یک دختر 13ساله داشت. او هروقت عصبانی می شد، پسرم را کتک می زد و با سیخ بدنش را می سوزاند. یک روز حال پسرم بعد از شکنجه های شوهر دومم بد شد. شاهین او را به بیمارستان منتقل کرد و مدعی شد حال او وخیم است و باید در بخش مراقبت های ویژه بستری باشد. در این مدت مرا در خانه زندانی کرده بود و اجازه نمی داد از خانه بیرون بروم. هروقت سراغ پسرم را می گرفتم، مدعی بود او در بخش مراقبت های ویژه ممنوع الملاقات است. دیروز عکس پسرم را دیدم که در شبکه های اجتماعی منتشر شده بود. متوجه شدم شاهین او را کشته و برای این که ماجرا لو نرود مرا زندانی کرده است. از خانه فرار کرده و برای شکایت به پلیس آگاهی آمدم.

سرهنگ محمد نادربیگی، رئیس پلیس آگاهی استان البرز دراین باره به جام جم گفت: ماموران چند روزی خانه شاهین را زیر نظر گرفتند اما هیچ ردی از او نبود و به خانه نمی آمد. پس از سه روز تعقیب و مراقبت سرانجام در یکی از خیابان های مهرشهر شناسایی و دستگیر شد. متهم پس از انتقال به پلیس آگاهی مدعی شد خودش و مادر پسربچه اعتیاد دارند. پسر شش ساله با او سرناسازگاری داشته و به همین دلیل او را شکنجه می داده است. روز قتل، دختر 13ساله اش به خانه آنها آمده و متوجه شده پسربچه گوشی هوشمند دارد. موضوع را به مادرش گفته و همسر اول متهم به دلیل این که چرا برای دخترشان گوشی نخریده با شوهر سابقش درگیر می شود. مرد معتاد هم عصبانی شده و به خانه همسر دومش برگشته و پسربچه را کتک می زند که باعث مرگ او می شود.

وی ادامه داد: متهم منکر حرف های مادر پسربچه شده و ادعا می کند با کمک زن جوان جسد پسربچه را از خانه خارج کرده و در محلی خلوت رها کردند. با دستور بازپرس دادسرای جنایی کرج، متهم به قتل در بازداشت به سر می برد و تحقیقات درباره ادعایش در پلیس آگاهی ادامه دارد.

sloblag.com: سلوبلاگ: سیستم مدیریت محتوای قدرتمند سلوبلاگ

virapars.ir: ویراپارس: سئو، طراحی سایت، بهینه سازی وب سایت، طراحی پرتال، طراحی قالب وردپرس

dorezamin.com: دور زمین: بانک سفر و گردشگری

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 143070

به "کودک 6 ساله قربانی جنایت ناپدری شیشه ای" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کودک 6 ساله قربانی جنایت ناپدری شیشه ای"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید