کوجیما و کونامی: فکر می کردم همه چیز را از دست داده بودم

به گزارش مجله سرگرمی، هیدئو کوجیما، خالق مجموعه بازی های متال گیر، چند سال پیش مجبور شد شرکت کونامی را ترک کند؛ شرکتی که 30 سال در آن به ساخت بازی مشغول بود. در آخرین ماه های حضور کوجیما در کونامی، شایعات و صحبت های زیادی درباره وضعیت نا به سامان استودیوی کوجیما پروداکشنز و هیدئو کوجیما و اعضای استودیوی او شنیدیم. کوجیما دیروز به فستیوال فیلم ترایبکا آمده بود تا کمی درباره بازی بعدی اش صحبت کند، اما میان حرف های خود یکی دو اشاره هم به وضعیت خود در زمان جدایی از شرکت کونامی کرد.

کوجیما و کونامی: فکر می کردم همه چیز را از دست داده بودم

کوجیما، نورمن ریدس و جف کیلی، در مراسمی که برای بازی Death Stranding برگزار شده بود، از موضوع های مختلفی صحبت کردند. یکی از این موضوع ها، آغاز دوباره هیدئو کوجیما از صفر، آن هم در سن 51 سالگی بود.

کارگردان و نویسنده بازی Death Stranding از حال و روز خود پس از خروج از کونامی گفت: سی سال بود که مشغول ساختن بازی بودم و به این تخصص خودم اطمینان داشتم، ولی هیچ چیزی نداشتم تا بخواهم دوباره آغاز کنم. همه چیز را باید از اول آغاز می کردم. نه دفتری داشتم، نه افرادی، نه چیزی که روی آن کار کنم و نه دستگاهی.

کوجیما ادامه می دهد: فکر می کردم همه چیز را از دست داده بودم، ولی به خاطر آوردم که رابطه های زیادی دارم. مثل افراد سونی، مثل نورمن و جف. واقعا می خواستم که دوباره با افراد که به نظرم بسیار مهم بودند، دوباره رابطه ای برقرار کنم.

خالق متال گیر گفت که روابطش با افرادی مثل نورمن ریدس یا گیرمو دل تورو، کسانی که قرار بود با کوجیما بازی Silent Hills را بسازند، حتی قبل از اینکه کوجیما ایده Death Stranding را در ذهنش شکل دهد، منجر شدند تا او دوباره به بازی سازی برگردد.

کوجیما ادامه داد: اینکه بخواهم از ابتدا آغاز کنم بسیار سخت بود، ولی به تدریج متوجه شدم که هیچ چیزی را از دست نداده ام. خیلی هم سخت نبود. خوش شانس بودم که این همه رابطه داشتم. معمولا وقتی به شخصی که در هالیوود کار می نماید، ایده خود و آن چه در ذهن دارید را ارایه می دهید، هرگز نمی گویند بله و قبول نمی نمایند وارد پروژه شوند، ولی خوشحالم که قبول کردند. مدز میکلسن دقیقا چنین وضعیتی داشت. من ایده بازی را به صورت شفاهی برایش شرح دادم و او قبول کرد. مدیر آژانس مدز به من گفتند که اولین بار است او بدون هیچ فیلم نامه ای پروژه ای را قبول می نماید.

هیدئو کوجیما و نورمن ریدس در صحبت های خود، کمی هم از بازی صحبت کردند که پیشنهاد می کنیم نگاهی هم به آن بیاندازید.

بازی Death Stranding قرار است به صورت انحصاری روی کنسول پلی استیشن 4 عرضه گردد. بازی تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: GamesRadar

iranpixfa.ir: ایران عکس | مجله ایران گردی، صنعت گردشگری و مسافرتی ایران

genarena.ir: مجله آرنا، وبلاگ تفریحی، سرگرمی و خبری

fixfun.ir: مجله سرگرمی | مجله تفریحی، سرگرمی و مسافرتی

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 28 مهر 1400 بروزرسانی: 28 مهر 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 21194

به "کوجیما و کونامی: فکر می کردم همه چیز را از دست داده بودم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کوجیما و کونامی: فکر می کردم همه چیز را از دست داده بودم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید