کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین انواع مدل سارافون خانگی

به گزارش مجله سرگرمی، سارافون نوعی لباس زنانه و دخترانه، شبیه به مانتوی بدون آستین است. در اینجا کلکسیونی زیبا از انواع مدل سارافون خانگی کوتاه و بلند را میبینید.

کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین انواع مدل سارافون خانگی

سارافون چیست؟

سارافون نوعی پیراهن زنانه بدون آستین است که معمولا قد آن تا زانو و یا بلندتر یعنی تا روی پا در نظر گرفته می شود. شکل ظاهری سارافون مانند یک مانتوی بدون آستین است و می توان از انواع الگو مانتوهای مختلف بدون در نظر دریافت آستین آن ها، الگوی دوخت سارافون را طراحی کرد. به طور کلی، انواع مختلفی از این نوع لباس وجود دارند که از آن جمله می توان به انواع مدل سارافون دخترانه، سارافون زنانه، سارافون مجلسی، سارافون خانگی، سارافون یونیفرم و ... اشاره نمود.

معمولا سارافون ها به صورت پیراهن یک تکه دوخته می شوند اما مدل های متنوعی مانند سارافون جلوباز، سارافون کلوش، سارافون مانتویی و ... نیز وجود دارند که شکل آن ها، بسته به محل مورد استفاده متغیر خواهد بود.

سارافون را با چه چیزی می توان پوشید؟

از آنجا که سارافون ها آستین ندارند و نوعی لباس راحتی محسوب می شوند، بهترین گزینه برای فصل بهار و تابستان به شمار می فرایند. بنابراین اگر قصد پوشیدن یک سارافون نخی بهاری یا تابستانی را دارید می توانید آن را بدون جوراب و یا با جوراب، جوراب شلواری و ساپورت بپوشید.

از طرفی، انواع مختلفی از سارافون های پنبه ای و پشمی نیز وجود دارند که شما می توانید آن ها را همراه با جوراب و جوراب شلواری های پشمی ضخیم همراه با یک بلوز آستین بلند و گرم (زیر سارافونی) در پاییز و زمستان بپوشید.

سارافون مجلسی:

نوعی از سارافون ها هستند که با اضافه کردن کمی جزییات به یک لباس مجلسی شیک و خاص تبدیل می شوند. برای مثال شما می توانید یک پارچه تک رنگ و ساده را انتخاب نموده و الگوی یک سارافون کمربتد دار را روی آن پیاده کنید و با اضافه کردن جزییاتی مانند یک کمربند مجلسی، یقه گیپور و ... آن را تبدیل به یک سارافون مجلسی شیک کنید و در مهمانی ها و مجالس نیمه رسمی و حتی رسمی از آن استفاده کنید.

سارافون مانتویی:

برای داشتن یک سارافون مانتویی شما می تواندی الگوی انواع مدل مانتو های دکمه دار و زیپ دار را کشیده و بدون در نظر دریافت آستین مانتو، آن را تبدیل به یک سارافون مانتویی زیبا کنید و در مکا های اداری، مدرسه، دانشگاه و یا سر کار از این نوع سارافون های زیبا استفاده کنید.

اگر قصد دارید یک سارافون مانتویی بدوزید و یا بخرید بهتر است قد آن را بلند در نظر بگیرید.

سارافون خانگی

همان طور که گفتیم سارافون نوعی پیراهن زنانه است که می توان از آن به عنوان لباس راحتی استفاده کرد، بنابراین می توان سارافون را یکی از بهترین گزینه ها به عنوان لباس خانگی محسوب کرد.

برای داشتن یک سارافون خانگی می توانید چند تکه پارچه نخی گل دار، چارخانه، خال خالی و ... خریداری نموده و چند دست سارافون خانگی زیبا و چشم نواز برای خود تهیه کنید.

در ادامه این توضیحات، کلکسیونی از انواع مدل ها و طرح های زیبای سارافون خانگی کوتاه و بلند را برای شما آماده نموده ایم که امیدواریم از آن ها ایده گرفته و یک سارافون خانگی راحت، شیک و زیبا برای خود تهیه کنید.

مدل سارافون خانگی کوتاه:

مدل سارافون خانگی بلند:

مجله اینترنتی خبرنگاران

منبع: setare.com
انتشار: 12 آبان 1399 بروزرسانی: 12 آبان 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 111094

به "کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین انواع مدل سارافون خانگی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کلکسیونی از جدیدترین و زیباترین انواع مدل سارافون خانگی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید