کشف 2000 سلاح شکاری غیر مجاز از یک باند ضد امنیتی، کشف 23 تن موادمخدر در 9 ماهه سال جاری

به گزارش مجله سرگرمی، سردار اشتری گفت: در جریان عملیات های فرماندهی انتظامی پایتخت 2000 سلاح شکاری کشف و ضبط شد.

کشف 2000 سلاح شکاری غیر مجاز از یک باند ضد امنیتی، کشف 23 تن موادمخدر در 9 ماهه سال جاری

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرنگاران، سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور صبح امروز سه شنبه سی ام دی ماه سال جاری در ادامه اجرای دو طرح اقتدار و ظفر اظهار کرد: تلاش مقتدرانه پلیس فرماندهی پایتخت قابل تقدیر است و شاهد ادعای من نیز نتیجه امنیت حاکم در پایتخت است.

وی اضافه کرد: در 9 ماه سال جاری 23 تن مواد مخدر کشف شده و متهمان به مقامات قضایی ارجاع داده شدند و این آمار با رشد 21 درصدی روبرو بوده است.

فرمانده نیروی انتظامی کشور در ادامه از راه اندازی سیستم الکترونیکی در 12 کلانتری شهر تهران خبر داد و گفت: در حال گسترش ارائه خدمات به صورت الکترونیکی در سایر مراکز زیر مجموعه نیروی انتظامی هستیم.

اشتری شرح داد: پلیس با جرائم خشن به شدت برخورد خواهد کرد و هیچ گونه اغماضی در برخورد قانونی با مجرمان جرائم خشن صورت نخواهد گرفت.

سردار اشتری تاکید کرد: رویکرد پلیس رویکردی اجتماعی محور است و تمام اقشار پلیس این رویکرد را در برمی گیرد و پلیس از مشارکت سایر مجموعه ها در کار ها و اقداماتی که چنین رویکردی دارند استقبال می کند.

وی یادآور شد: از ابتدای شیوع بیماری کرونا تا کنون نیروی انتظامی در کنار کادر درمان و سفیران سلامت بوده است و در حال حاضر برخی از مسئولین نیروی انتظامی در همه جلسات مسئولان ستاد مقابله با کرونا حضور دارند و مشارکت پلیس در مواردی، چون نحوه رعایت فاصله گذاری اجتماعی، کنترل تردد ها و سایر موارد این چنینی بوده است.

سردار اشتری اضافه کرد: پلیس در خصوص مجوز هایی که از طرف فرمانداران شهر های کشور صادر می شود نظارت دارد و در واقع پلیس اجرا کننده مصوبات محدودیت های ترددی کرونایی است و در حال حاضر تردد در شهر هایی که ستاد مقابله با کرونا اعلام کرده است که شرایط آن ها عادی است منعی ندارد.

وی خروج خودرو های فرسوده از رده ناوگان حمل و نقل را یکی از راه های کاهش و کنترل آلودگی هوا برشمرد و گفت: معضل آلودگی هوا مسئله ای است که دستگاه های بسیاری باید در حل و رفع آن مشارکت کنند.

persinablog.ir: پرسینا بلاگ: سیستم مدیریت محتوا پرسینا

koreandream.ir: رویای کره ای: مجله گردشگری و مسافرتی

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 128994

به "کشف 2000 سلاح شکاری غیر مجاز از یک باند ضد امنیتی، کشف 23 تن موادمخدر در 9 ماهه سال جاری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کشف 2000 سلاح شکاری غیر مجاز از یک باند ضد امنیتی، کشف 23 تن موادمخدر در 9 ماهه سال جاری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید