شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات خاتمه هفته اعلام شد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس هدایت و رانندگی نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران ممنوعیت های تردد کرونایی به سه استان شمالی و هشت شهر و جزیره مسافرپذیر را تشریح کرد.

شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات خاتمه هفته اعلام شد

به گزارش خبرنگاران، سرهنگ احمد شیرانی در مصاحبه با ایسنا درباره محدودیت های ترافیکی کرونا در بعضی از استان های مسافرپذیر گفت: پلیس برابر مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا عمل نموده و بر حسب مصوبه پیشین سفر خودروهای دارای پلاک غیر بومی به سه استان شمالی گیلان، مازندران و گلستان ممنوع است. همچنین پلاک های غیر بومی اجازه ورود به شهرهای مسافرپذیر مشهد، قم، اصفهان، شیراز، بوشهر، بندرعباس، کیش و قشم را نیز ندارند.

شیرانی با بیان اینکه ممنوعیت سفر به شهرهای قرمز استان خوزستان و همچنین دیگر شهرهای دارای شرایط قرمز و نارنجی در سراسر کشور نیز پابرجاست، گفت: اعلام شهرهای قرمز و نارنجی به وسیله وزارت بهداشت و سامانه ماسک انجام می گردد و شهروندان می توانند برای اطلاع از شرایط شهرهای قرمز و نارنجی که سفر به آنها ممنوع است از این دو طریق اقدام نمایند.

وی با بیان اینکه تعطیلات انتها هفته فرصت خوبی برای سفر نیست، گفت: چرا که علاوه بر شرایط و نگرانی ها بابت شیوع کرونا، سازمان هواشناسی نیز سطح هشدار نارنجی را نسبت به مداخلات جوی اعلام نموده و ما شاهد آخر هفته ای بارانی و کاهش دما در تعدادی از استان های کشور خواهیم بود.

شیرانی درباره اینکه آیا این محدودیت ها در نوروز نیز اعمال می گردد، گفت: محدودیت های ترافیکی نوروز با مصوبه ستاد ملی مقابله با کر

miniman.ir: مرد کوچک | مجله سبک زندگی و کسب و کار

miniset.ir: مینی ست | مجله خانواده و موفقیت

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 137093

به "شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات خاتمه هفته اعلام شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شهرهای ممنوعه برای سفر در تعطیلات خاتمه هفته اعلام شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید