کج خلقی تماشاگران پاسخ بی احترامی برگزارکنندگان لیگ برتربه آنهاست

به گزارش مجله سرگرمی، بیژن ذوالفقارنسب در گفتگو با خبرنگاران، در خصوص مهمترین اتفاقاتا بازیهای هفته سوم رقابت های لیگ برتر که با پیروزی سه بر صفر استقلال مقابل تراکتورسازی تبریز و همچنین تساوی پرسپولیس و استقلال خوزستان در اهواز همراه بود گفت: هفته کم‌گلی را پشت سر گذاشتیم که دیگر نمی‌توان گفت به خاطر گرفتگی عضلات بازیکنان بابت تمرینات پیش فصل آنهاست. مهمترین اتفاق این هفته برد استقلال و حاشیه هایی بود که در جایگاه هواداران رخ داد.

کج خلقی تماشاگران پاسخ بی احترامی برگزارکنندگان لیگ برتربه آنهاست

کارشناس فوتبال ایران درباره اتفاقات تلخی که در ورزشگاه‌های آزادی تهران و غدیر اهواز رخ داد اظهار داشت: از دهه پنجاه شمسی یادم می آید که هر موقع پرسپولیس به اهواز می‌رفت حاشیه های اینچنینی به همراه داشت. در برخی برهه‌های زمانی این مشکلات با توجه به کارهای فرهنگی برطرف شد اما بازهم شاهد هستیم که این مشکلات در حال وقوع است و می تواند دردسرساز شود.

وی تصریح کرد: اگر شعارهایی بین هواداران فوتبال داده می شود بخشی از ذات کری‌های فوتبالی است اما وقتی درصد و غلظت این شعارها فراتر می‌رود به خاطر عدم کارهای فرهنگی و انجام نظارت های دقیق است.

مربی اسبق تیم ملی فوتبال ایران درباره رفتار مسئولان برگزارکننده با هواداران تصریح کرد: موضوعی که باعث می شود تا هواداران نسبت به آن واکنش نشان دهند دقیقا همین رفتارهای نهاد برگزار کننده بازی است. سازمان لیگ، فدراسیون فوتبال و نهادهای امنیتی و انتظامی باید خدمات کاملی را به تماشاگر ارائه دهد تا از همان هوادار هم بخواهد اصول حرفه ای را در تشویق ها رعایت کند. سرویس های بهداشتی، محل تهیه بلیت تماشاگران و آبخوری ها هنوز در حد استاندارد نیست آنوقت از تماشاگر انتظار داریم رفتار صحیح کنند.

ذوالفقارنسب در پایان خاطر نشان کرد: در حادثه ورزشگاه هیسل بلژیک در ورزشگاه حضور داشتم. بازی بین تیم های یوونتوس و لیورپول بود و خودم از نزدیک دیدم که چه اتفاقات وحشتناکی در همان دقایق رخ داد. اما پس از این حادثه تمام نهادها با یکدیگر همکاری کردند تا وقتی هوادار به استادیوم می رود شما تشخیص نمی دهید آنها تماشاگر فوتبال هستند یا تئاتر! باید به هوادار احترام گذاشت و احترام خواست.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 336

به "کج خلقی تماشاگران پاسخ بی احترامی برگزارکنندگان لیگ برتربه آنهاست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کج خلقی تماشاگران پاسخ بی احترامی برگزارکنندگان لیگ برتربه آنهاست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید