مهاجری: بازی با پیکان 6 امتیازی است، طرفداران ماشین سازی بالای 50 سال سن دارند و باید جوان ترها را هم جذب کنیم

به گزارش مجله سرگرمی، رضا مهاجری، سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی بازی با پیکان را 6 امتیازی توصیف کرد.

مهاجری: بازی با پیکان 6 امتیازی است، طرفداران ماشین سازی بالای 50 سال سن دارند و باید جوان ترها را هم جذب کنیم

به گزارش خبرنگاران از تبریز، رضا مهاجری در نشست خبری دیدار تیمش مقابل پیکان گفت: بازی فردا مقابل پیکان 6 امتیازی است. شاید این تیم در هفته های اخیر نتایج خوبی کسب ننموده باشد اما در بازی با سپاهان عملکرد خوبی داشت.

مهاجری ادامه داد: پیکان در بازی مقابل سپاهان پیروز شده بود در دقایقی حریفش را تحت فشار بگذارد. فرکی مربی با تفکری است اما اجرای تفکرات او در پیکان نیاز به زمان دارد و ما سعی داریم از این زمان به خوبی استفاده کنیم و مقابل این تیم پیروز شویم.

وی اضافه کرد: در بازی های گذشته 7 امتیاز کسب نموده ایم که اگر دو امتیاز بازی با سپیدرود را هم از دست نمی دادیم الان جمع امتیازاتمان در نیم فصل دوم 9 امتیاز بود. بازیکن ما در لحظات آخر بازی به جای اینکه توپ را به جلو می فرستاد، عقب زد و 2 امتیاز را به راحتی از دست دادیم به هر حال فوتبال همین است و این موارد در آن اتفاق می افتد. ما در 3 بازی گذشته، دو بازی خارج از خانه داشته ایم و با این حال 7 امتیاز توانسته ایم از آن خود کنیم. در نیم فصل دوم توانسته ایم از انتهای جدول و از رقابت با استقلال خوزستان و سپیدرود خارج شویم و رقبای جدیدی در رتبه های بالاتر جدول پیدا کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی توضیح داد: امیدواریم بتوانیم در صندلی های بالا جدول نیز پیروز باشیم. قطعا همه بچه ها دارند راهشان را پیدا می نمایند و هیچ چیز نمی تواند برای صرف کردن فعل خواستنشان محدودیت ایجاد کند. همه می دانیم که در ادامه مسابقات چه بازی های سختی را پیش رو داریم. بدون اغراق باید بگویم ماشین سازی باید بهترین تیم نیم فصل دوم باشد. در نیم فصل اول خوب نبودیم اما در نیم فصل دوم خوب بوده ایم و باید این روند را ادامه دهیم.

مهاجری با اشاره به رویارویی ماشین سازی مقابل پیکان توضیح داد: در بازی فردا کار سختی داریم، چون پیکان می خواهد خودش را از فشار آزاد کند و هر طور که شده، نمی خواهد ببازد. کار سخت دوم مان برای حضور فرکی است که البته همه این موارد به ما انگیزه می دهد تا با قدرت بیشتری به میدان برویم. امیدوارم با یاری طرفداران بتوانیم فردا بازی خوبی به نمایش بگذاریم.

وی یادآور شد: شاید تراکتورسازی و ماشین سازی دو تیم جدا از هم باشند اما ما همه کوشش مان را می کنیم که ستاره پرور باشیم و در انتها فصل ستاره های خوبی به فوتبال تبریز و ایران معرفی کنیم. همانطور که کنعانی زادگان داشت در فوتبال ما فراموش می شد اما ما او را احیا کردیم و به تیم ملی رساندیم. او در جام ملت های آسیا هم عملکرد خوبی داشته است.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی با بیان اینکه بازیکنان خوبی در این تیم حضور دارند، گفت: چشممان را روی همه مسائل بسته ایم و هیچ اتفاقی نمی تواند ما را از هدف مان دور کند. باید عملکرد بهتری داشته باشیم و خودمان را به عنوان پدیده معرفی کنیم.

مهاجری درباره اینکه به نظر می رسد ماشین سازی در بازی هایش تمرکز لازم را ندارد، خاطر نشان کرد: ما در خصوص این مسئله در جلساتی که با بازیکنان داریم بارها گوشزد می کنیم اما باید این را در نظر داشت که سپیدرود 90 دقیقه پرسپولیس را تحت فشار قرار داده بود و مقابل سپاهان هم خیلی خوب بازی کرد. شرایط جوی رشت و استادیوم آنجا باعث شد که بازیکنان ما در لحظات انتهای تمرکزشان را از دست بدهند و گل مساوی را دریافت نمایند، پس باید وقتی بازی یک بر صفر است کوشش کنیم گل بعدی را به ثمر برسانیم تا با دریافت یک گل همه چیز را از دست ندهیم.

وی در واکنش به این سوال که چرا اجازه نداد کنعانی زادگان به تراکتورسازی برود یا اینکه خود این بازیکن نخواست این اتفاق بیفتد، یادآور شد: کنعانی زادگان یکی از بازیکنان خوب تیم ما است. ما احمد موسوی را به تراکتورسازی دادیم و وقتی مهدی زاده مدافع این تیم جدا شد، آنها خواهان کنعانی زادگان شدند. به هر حال انتظار ما این است که هر دو تیم نتایج آبرومندانه در لیگ برتر کسب نمایند. طبیعی است که از تیم ما هم انتظاراتی می رود. ما خودمان نیم فصل پیمان بابایی، احمد موسوی و توحید غلامی را از دست دادیم اما خوشبختانه با بازیکنانی که گرفتیم شرایط مان بهتر شد. همه کوشش می کنیم که شرایط تیم از این هم بهتر گردد.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در پاسخ به این سوال که آیا سالاری را از تیمش کنار گذاشته است، گفت: نه او مصدوم است و در اختیار کادر پزشکی قرار گرفته و امیدواریم که هر چه زودتر بهبود پیدا کند.

مهاجری درباره اینکه آیا تیمش می تواند در ادامه فصل روند خوبش را ادامه دهد و فکر می نماید در این شرایط طرفداران چقدر از تیم ماشین سازی حمایت نمایند، عنوان نمود: ما یک استادیوم کوچکتر از یادگار امام در تبریز داریم که خوشبختانه در نیم فصل اول چند بار پر شد. ما نگاه مان فراتر از یک باشگاهداری است چرا که می خواهیم به فوتبال تبریز هم خدمت کنیم. من وقتی در پدیده بودم خیالم راحت بود که بعد از رفتنم 7،8 بازیکن جوان در این تیم هستند که باعث شوند در آینده این تیم پیروز باشد که خوشبختانه این اتفاق هم رخ داد. در مقطعی که ماشین سازی خوب نتیجه می گرفت فوتبال تبریز یک قطبی شده بود و همه پشت تیم تراکتورسازی بودند اما خوشبختانه الان شرایط فرق می نماید. تماشاگران اصیل تیم ماشین سازی در حال حاضر بالای 50 سال سن دارند و برای چند نسل پیش هستند اما ما باید کاری کنیم و آنقدر خوب نتیجه بگیریم که بتوانیم جوان ترها را هم به سمت خودمان بکشانیم تا بعد از تراکتور یک تیم خوب در تبریز باشیم.

وی درباره برنامه آینده اش برای تیم ماشین سازی توضیح داد: ما باید طوری پیش برویم که دیگر برای 4 بازی آخرمان در لیگ که مقابل تراکتورسازی، پرسپولیس، استقلال و سپاهان است دغدغه ای نداشته باشیم. به این خاطر باید بازی با تیم پیکان که 6 امتیازی است را ببریم. اگر بتوانیم به روند خوب مان ادامه دهیم در هفته های انتهای فصل به بالای جدول هم خواهیم رسید.

سرمربی تیم فوتبال ماشین سازی در واکنش به اینکه گفته می گردد تیمش کاپیتان خوبی ندارد گفت: رضا خالقی فر یک بازیکن با شخصیت است که سابقه بازی در تیم های بزرگ را در کارنامه فوتبالی خود دارد. اسماعیل فرهادی هم دیگر بازیکن باتجربه ماست که فعلا مصدوم است البته که ما در تیممان بزرگ ترهای خوبی داریم که همه به هم یاری می نمایند.

مهاجری در پاسخ به سوال خبرنگاری که در یک اظهارنظر عجیب گفت خالقی فر کاپیتان خوبی نیست چرا که در بازی با پرسپولیس مقصر شکست ماشین سازی بود، گفت: در آن مسابقه ما شایسته برد بودیم. داوری در آن مسابقه اشتباهاتی به ضرر ما داشت که در نهایت منجر به شکست مان شد. خالقی فر در آن بازی خطایی مرتکب نشد و داور به اشتباه تشخیص داد، ضمن اینکه ابراهیمی در بازی مقابل پرسپولیس لنگ لنگان به بازی ادامه می داد. در کل می خواهم بگویم ما در بازی با پرسپولیس به اشتباهات داوری باختیم.

در انتها یکی از خبرنگاران راجع به صحبت های اخیر وریا غفوری در خصوص مسائل جامعه پرسید که سرمربی ماشین سازی حاضر به پاسخ دادن به این مسئله نشد و گفت: اگر لازم باشد در انتها نشست به خود آن خبرنگار جواب خواهد داد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 آبان 1400 بروزرسانی: 11 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 13209

به "مهاجری: بازی با پیکان 6 امتیازی است، طرفداران ماشین سازی بالای 50 سال سن دارند و باید جوان ترها را هم جذب کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهاجری: بازی با پیکان 6 امتیازی است، طرفداران ماشین سازی بالای 50 سال سن دارند و باید جوان ترها را هم جذب کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید