کار در پرسپولیس بعد از برانکو سخت است، ولاسکو را نمی شناسم!

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، گابریل کالدرون در حاشیه تمرین امروز پرسپولیس در جمع خبرنگاران حاضر در استادیوم شهید کاظمی گفت: خوشحالم که در خدمت پرسپولیس هستم. از کاری که انجام می دهم راضی هستم. روحیه شاد و پرانرژی ای را در پرسپولیس می بینم.

کار در پرسپولیس بعد از برانکو سخت است، ولاسکو را نمی شناسم!

وی درباره امکانات باشگاه پرسپولیس تاکید نمود: از امکانات راضی هستم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه نتوانسته است در گذشته جام های زیادی را به دست بیاورد، تاکید نمود: هر بار با باشگاه بزرگ کار کردم پیروز شدم آن تیم را قهرمان کنم. وقتی با باشگاه های کوچک کار کردم نتوانستم جام بگیرم. وقتی فرصت داشتم تیم را بسازم توانستیم جام بگیریم.

کالدرون درباره فلسفه فوتبال آرژانتینی و پیاده کردن این فلسفه در پرسپولیس یادآور شد: سعی می کنم برداشتی که بعد از 45 سال از فوتبال دارم را پیاده کنم. یک روح آرژانتینی دارم که سالیان درازی در اروپا کار نموده است. من خودم را مربی هجومی می دانم ولی معتقدم به تیمی که باید بالانس باشد و خوب بازی کند. اینرا خواهید دید.

وی در مورد لیست مازاد پرسپولیس تاکید نمود: تا الان لیستی به باشگاه نداده ام. لیست ما کامل است. اگر قرار است کسی بیاید باید بازیکنی خارج گردد. اگر بخواهیم بازیکن بزرگسال بگیریم باید یک نفر بزرگسال از لیست خارج گردد. اگر قرار است زیر 23 سال بیاید، یک بازیکن جوانتر از لیست خارج می گردد.

سرمربی پرسپولیس درباره احتمال کنار گذاشتن بازیکنانی مثل ماهینی، ربیع خواه و سیدجلال و اینکه گفته می گردد نتوانسته با آنها ارتباط برقرار کند، گفت: الان با همه بازیکنان ارتباط برقرار نموده ام. چرا این سئوال را می کنید. من سه روز است که امده ام. اینها شایعه است.

کالدرون درباره برنامه اش برای حضور پرسپولیس در آسیا و لیگ برتر یادآور شد: سعی می کنیم تا جایی که می توانیم جلو برویم و قهرمانی را تکرار کنیم. پرسپولیس سه بار قهرمان لیگ برتر شده و برای چهارمین بار کار سخت است. اما به تیمم اعتماد کامل دارم.

وی در مورد مشاوره اش با ولاسکو برای حضور در ایران گفت: نمی دانم منظورتان کدام ولاسکو است.

خبرنگاران شرح دادند که منظورشان سرمربی سابق تیم ملی والیبال ایران است. کالدرون در واکنش گفت: اسم ایشان را شنیده ام اما اصلاً ایشان را نمی شناسم!

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه آیا جذب رضا شکاری و مهاجم ازبکستانی و اینکه آیا با نظر مستقیم او این اتفاق می افتد؟ تاکید نمود: صحبت هایی شده اما نظر مثبتی درباره جذب بازیکن ازبکستانی ندارم!

کالدرون درباره اینکه برانکو توانست یک تیم بحرانی را تبدیل به تیم رویایی کند و حالا او کار سختی در پرسپولیس دارد، یادآور شد: بله این مسئولیت بزرگی همراه خودش دارد. برانکو کار عالی انجام داد. می دانید هر سال کار به صورت تصاعدی سخت می گردد ولی به تیم اعتماد دارم.

وی در مورد مقایسه بین مسی و مارادونا گفت: به نظرم هر دو بازیکن در مقطعی جزو بهترین های جهان هستند.

gardeshia.ir: گردشیا: مجله سفر و گردشگری

picoro.ir: پیکورو: وبلاگ ماشین و خودرو

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 30833

به "کار در پرسپولیس بعد از برانکو سخت است، ولاسکو را نمی شناسم!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کار در پرسپولیس بعد از برانکو سخت است، ولاسکو را نمی شناسم!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید