کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، هانیه رستمیان در خصوص کسب سهمیه المپیک توکیو 2020 در مسابقات قهرمانی آسیا گفت: خوشحالم که سومین سهمیه تیراندازی برای المپیک 2020 را کسب کردم. از مربیان و کسانی که در این جهت به من کمک کردند، تشکر می کنم و این سهمیه را به خانواده ام تقدیم می کنم.

کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم

وی در ادامه افزود: سطح مسابقات قهرمانی آسیا بالا بود و خدا را شکر که عملکرد خوبی داشتم و به سهمیه المپیک دست یافتم. امیدوارم سایر تیراندازان نیز در روزهای باقیمانده بتوانند سهمیه حضور در المپیک را کسب کنند.

بانوی المپیکی کشورمان در خصوص این که هند و چین در تپانچه در آسیا حرف زیادی برای گفتن دارند، گفت: رقبای سخت ما آسیایی هستند. چین و هند در جهان و المپیک هم حضور دارند و رقیب اصلی ما محسوب می شوند. مطمئنا کار سختی پیش رو داریم و امیدوارم در المپیک نتیجه خوبی بگیریم.

گفتنی است تاکنون نجمه خدمتی و آرمینا صادقیان در تفنگ بادی و هانیه رستمیان در تپانچه پیروز به کسب سهمیه المپیک 2020 توکیو شده اند.

چهاردهمین دوره مسابقات تیراندازی قهرمانی آسیا و کسب سهمیه المپیک از 14 تا 23 آبان ماه در شهر دوحه قطر در حال برگزاری است.

0nlysms.ir: تنها پیامک | مجله موفقیت، پزشکی، خانواده، تکنولوژی، گردشگری، استارتاپ

banoirane.ir: بانوی ایران | مجله خبری و ورزشی بانوان، مجله خانواده

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 12 دی 1400 بروزرسانی: 12 دی 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 57687

به "کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کارم در المپیک سخت است، امیدوارم در توکیو بهترین نتیجه را بگیرم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید