چین آمریکا را به دادن پاسخ قاطعانه تهدید کرد

به گزارش مجله سرگرمی، پکن در واکنش به اظهارات سناتورهای آمریکایی درباره امکان تحریم چین به بهانه کرونا، تهدید کرد که در صورت تصویب هرگونه لایحه ای در کنگره آمریکا، قاطعانه به آن پاسخ خواهد داد.

چین آمریکا را به دادن پاسخ قاطعانه تهدید کرد

با ما همراه باشید و با تور ارزان چین از شگفت انگیزترین کشور دنیا دیدن کنید بر روی دیوار چین سلفی بگیرید، از قصر ممنوعه دیدن کنید و در خیابان شانگهای پیشرفته ترین آسیا قدم بزنید.

به گزارش گروه بین الملل خبرنگاران به نقل از سی ان بی سی، ژانگ یسوی سخنگوی مجلس چین روز پنجشنبه در یک نشست خبری اعلام نمود که در صورت تصویب هرگونه لایحه ای در ارتباط با تحریم چین، پکن به شدت به آن پاسخ خواهد داد.

وی گفت: ما به شدت با این لوایح مخالفیم و قاطعانه به آن واکنش نشان خواهیم داد و بنا به آنالیز هایی که مجلس چین درباره این لوایح آمریکا انجام خواهد داد، پاسخ متقابل خواهیم داد.

گروهی از اعضای جمهوری خواه مجلس سنای آمریکا لایحه ای را ارائه کردند که براساس آن رئیس جمهور امکان وضع تحریم علیه چین در خصوص شیوع ویروس جدید کرونا را خواهد داشت.

در این لایحه که قانون پاسخگویی برای کووید 19 نام دارد، به دونالد ترامپ رئیس جمهوری ایالات متحده 60 روز فرصت می دهد که به کنگره اطمینان دهد تا چین توضیحات کامل در خصوص شیوع ویروس جدید کرونا را ارائه نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 3 مرداد 1399 بروزرسانی: 3 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 91641

به "چین آمریکا را به دادن پاسخ قاطعانه تهدید کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چین آمریکا را به دادن پاسخ قاطعانه تهدید کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید