چگونه کلیک بر روی وبسایت ها را به فروش تبدیل کنیم؟

به گزارش مجله سرگرمی، یکی از پرسش های متداول صاحبان وبسایت ها این است: تعداد افرادی که از وبسایت من بازدید می نمایند، بسیار زیاد است، اما هیچ فروشی ندارم؛ علتش چیست؟ کوین سینکلیر، نویسنده دو کتاب الکترونیکی به نامهای رازهای موفقیت و چگونه یک تجارت در منزل داشته باشیم، درباره این مسئله پیشنهادهایی دارد:

چگونه کلیک بر روی وبسایت ها را به فروش تبدیل کنیم؟
  • محصول شما

نخستین بخشی که باید بازبینی گردد، محصول یا خدمتی است که عرضه می نمایید. آیا برای این محصول بازاری وجود دارد؟

برای پاسخ به این پرسش باید دریابید آیا محصولات مشابه در اینترنت فروش موفقی دارند یا نه. اگر پاسخ منفی است، ضروری است درباره راهبردهای اینترنتی خود تجدید نظر کنید. اگر دیگران محصولات مشابهی را با موفقیت به فروش می رسانند، پس می توان تأیید کرد برای محصول شما نیز بازاری وجود دارد. سپس نگاهی به راهبرد و قیمت گذاری سایر رقبای خود داشته باشید. آن را چگونه می بینید؟ چرا بازدیدکنندگان شما باید ترجیح دهند به جای خرید از رقبایتان از شما خرید کنند؟

پاسخ به این پرسش ها می تواند اطلاعات با ارزشی را در اختیار شما بگذارد که می توانید برای بهبود شرایط خود و فروش بیشتر از آن ها بهره ببرید. همچنین یک نگاه منتقدانه به کیفیت محصول خود داشته باشید. آیا جوابگوی ادعاهایی که در صفحات وبسایتتان مطرح نموده اید، می باشد؟ اگر نه، محصول خود را بهبود دهید تا در حد ادعایتان باشد یا وبسایت خود را تعدیل نمایید تا به حقیقت نزدیک تر باشد.

  • ایجاد راهکار

بازدیدکنندگان شما به دنبال راهکاری برای یک مشکل هستند. آیا می دانید بازدیدکنندگانتان به دنبال چه مشکلاتی هستند؟ آیا وبسایت شما نشان می دهد که چگونه محصولاتتان می توانند به حل مشکل بازدیدکنندگان یاری کنند؟ ضروری است خودتان را به جای بازدیدکنندگانتان بگذارید تا بفهمید به دنبال چه چیزی می گردند، سپس می توانید راهکاری را که احتیاج دارند، در اختیارشان بگذارید. اگر این بازدیدکنندگان به وسیله موتورهای جستجو به شما رسیده اند، دانستن لغاتی که در جستجوی خود به کار برده اند می تواند راهگشا باشد؛ یعنی ممکن است لازم باشد روی نوعی از پکیج های آماری برای پیگیری سرمایه گذاری کنید. زمانی که آمار سایت خود را آنالیز می کنید ممکن است با موارد حیرت انگیزی روبرو شوید. وقتی مشکل بازدیدکنندگانتان را دریافتید، وبسایتتان را اصلاح نمایید تا نشان دهید که محصول شما راهکاری را که آن ها به دنبالش هستند، در اختیارشان قرار خواهد داد.

  • طراحی سایت

وبسایت شما به جای اینکه مانند یک سایت غیرحرفه ای باشد، باید به یک وبسایت تجاری شبیه باشد. طراحی کل صفحات آن باید به هم مرتبط باشد و باید بتوان به راحتی در آن جستجو کرد. مشخصات تماس مانند آدرس پستی، شماره های تلفن و آدرس ایمیل باید نشان داده شوند. تصاویر باید به اندازه ای کوچک شوند که صفحه اصلی شما به سرعت بارگذاری گردد. همچنین مطمئن شوید که سرور میزبان وبسایت شما یک ارتباط پرسرعت اینترنتی را به شما عرضه می نماید. اغلب مردم برای صفحاتی که بارگذاریشان مدت زمان زیادی طول می کشد، صبر نمی کنند و به سوی رقبای شما کشیده خواهند شد. همچنین کار سفارش گذاشتن را آسان نمایید. تعداد زیادی از افراد در میانه فرآیند سفارش گذاشتن از یک وبسایت خارج می شوند، اغلب به این دلیل که فرآیند سفارش گذاشتن در این وبسایت ها بسیار زمان بر و پیچیده است. وب سایت خود را ساده و سریع نمایید تا تعداد کمتری از خریداران خود را از دست دهید.

  • توصیه نامه ها و ضمانت نامه ها

توصیه نامه ها و ضمانت نامه ها تأثیر چشمگیری روی میزان فروش شما دارند. در عرصه وب، ایجاد اعتبار یکی از مهمترین اولویت هاست. روش های متداولی که استفاده می شوند، عبارت اند از: داشتن یک بیانیه حریم فردی، نشر خبرنامه، نشر توصیه نامه های مشتریان رضایتمند و فراهم کردن یک ضمانت قوی. از هر فرصتی بهره ببرید تا نظریات مصرف کنندگانتان را درباره این که محصول شما چگونه توانسته است به آن ها یاری کند، جمع آوری نمایید. یک روش برای جمع آوری توضیحات و نظرها، تحقیقات درباره بازخورد مشتریان می باشد. از این روش می توانید به منظور جمع آوری توصیه نامه ها بهره ببرید و نیز راهی برای بهبود محصولاتتان و گسترش محصولات اضافی مورد احتیاج مشتریانتان بیابید. یک گارانتی محکم تر اطمینان بازدیدکنندگان شما را بالاتر می برد. سعی کنید آن را آسان نمایید و شرایط زیادی برای آن قرار ندهید و همواره بدون پرسش یا تأخیر به آن احترام بگذارید. براساس گزارش های مصرف کنندگان، آن دسته از شرکت های خدمات مسافرتی که بهترین میزان گارانتی ها را ارائه می دهند، بازگشت بازدیدکنندگان را تضمین می کنند.

silverseven.ir: سیلور 7 | مجله فناوری های رایانه ای، علوم کامپیوتری

slimfa.ir: اسلیم فا | مجله دوخت و دوز، طراحی لباس و انتخاب لباس

tafatton.ir: تفطن، گردشگری، تور لحظه آخری ارزان قیمت، بلیط، ویزا، هتل

منبع: الی گشت
انتشار: 21 بهمن 1400 بروزرسانی: 21 بهمن 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69085

به "چگونه کلیک بر روی وبسایت ها را به فروش تبدیل کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چگونه کلیک بر روی وبسایت ها را به فروش تبدیل کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید