پرونده یک سایت: گشتی اینترنتی در موزه صلح تهران

به گزارش مجله سرگرمی، خبرنگاران - علی زمانی: سرویس پرونده یک سایت پرتال تخصصی خبرنگاران، امروز نیز در ادامه برنامه های خود در معرفی و تحلیل فنی پرتال های فعال عرصه گردشگری کشورمان، به سراغ پرتال یک موزه رفته است. سایت اینترنتی موزه صلح تهران، عنوان وب سایتی است که سرویس پرونده یک سایت امروز را بر آن داشت تا گشتی اینترنتی بزند در این سایت فعال کشور. با ما همراه باشید.

پرونده یک سایت: گشتی اینترنتی در موزه صلح تهران

همان طور که مخاطبان پرتال مطلع هستند، پرتال خبرنگاران علاوه بر این که کوشش می نماید، طیف گسترده ای از مخاطبان خود را با فرصت های تحصیلی، بورسیه، مهاجرت، جاذبه های تفریحی و گردشگری ایران و اقصی نقاط جهان آشنا کند، بر اساس مأموریت های خود که ارائه اطلاعات تخصصی در صنعت گردشگری به مخاطبان داخلی و خارجی ایران هست، اهتمام دارد تا برای شخصیت های حقوقی فعال در صنعت پرتوان گردشگری ایران نیز، پرتالی مفید باشد. یکی از محورهای توسعه این مأموریت اطلاع رسانی برای فعالان بخش خصوصی و دولتی صنعت گردشگری کشورمان که در پرتال خبرنگاران مدتی است دنبال می شود، بحث تحلیل فنی پرتال های رسمی گردشگری ایران در فضای مجازی هست. این مطالب، در قالب سرویس پفراینده یک سایت هرروز ارائه می شود و میخواهد تا وب مستر پرتال های تخصصی گردشگری از سایت کاخ موزه ها گرفته تا سایت های استانی سازمان های گردشگری و پرتال های شرکت های خصوصی فعال ایرانی در این عرصه با نکات توسعه دهنده سطح اطلاع رسانی پرتال آشنا کند. درواقع یک مشاوره اینترنتی رایگان برای ارتقای تعاملات مجازی پرتال های رسمی گردشگری با مخاطبان داخلی و بین المللی. علاوه بر این برنامه، خبرنگاران کوشش دارد تا در سرویس های مختلف خود، با ارائه مقالات و گزارش های روز جهان در عرصه گردشگری، سرمایه گذاران و فعالان این عرصه را با موضوعات، مفاهیم و محتوای تخصصی این صنعت جهت فرصت آفرینی و اشتغال زایی مولد آشنا کند تا همیشه در قالب رسالت اطلاع رسانی تخصصی و عمومی صنعت گردشگری، بتواند پاسخ گوی احتیاج فعالان این صنعت در ایران باشد. در گفتارهای قبلی، به آنالیز فنی و ظرفیت های اطلاع رسانی موزه هایی چون: گلستان، هنرهای معاصر، صلح تهران، نیاوران، سعدآباد، فرش، ایران باستان و هم چنین موزه استاد مقدم دانشگاه تهران پرداختیم. در این گفتار، نگاهی خواهیم داشت به پرتال موزه صلح تهران.

درباره موزه صلح تهران

اگر درباره موزه صلح چیزی نمی دانید، شاید گشت اینترنتی ما در این پرتال سبب شود تا شما نیز اطلاعاتی کسب کنید. اندیشه تأسیس این موزه در ملاقات اعضای انجمن حمایت از قربانیان سلاح های شیمیایی در تهران با مسئول هماهنگی شبکه جهانی موزه های صلح در سال 1384 شکل گرفت. این تبادل نظر و همچنین ملاقات اعضای این انجمن از هیروشیما در همان سال تمایل به شکل گیری یک موزه صلح در تهران را تقویت کرد. موزه صلح تهران که هم اکنون در ساختمان اهدایی شهرداری تهران در پارک شهر قرار دارد٬ دارای یک سالن اصلی برای نشان دادن پیغامدهای جنگ ها در جهان و نیز عواقب کاربرد سلاح های شیمیایی و اتمی است. در این بخش اسناد و اشیای منحصربه فردی از جنگ شیمیایی علیه مردم ایران به نمایش درآمده. در بخش دیگر موزه٬ صلح در فرهنگ دینی و ملی ایرانیان و راه های مشارکت هر فرد در جهت ترویج صلح و دوستی مورد تأکید قرار گرفته. در این موزه کوشش شده تا بازدیدنمایندگان با جنبش جهانی صلح به ویژه شخصیت ها و سازمان های مربوطه آشنا شوند. بخشی از موزه به برنامه های آموزشی اختصاص دارد که برگزاری کارگاه های آموزشی و کنفرانس هایی با موضوع فرهنگ٬ صلح٬ آشتی و حقوق بشردوستانه بین المللی ٬ خلع سلاح و لزوم ریشه کن شدن سلاح های کشتارجمعی از جهان و پیغامدهای جنگ می پردازد. علاوه بر این٬ موزه صلح دارای استودیوی مستندی است که در آن می توان سرگذشت قربانیان جنگ را به عنوان اسناد تاریخی ثبت و ضبط نمود. کتابخانه صلح در موزه دارای منابع گوناگونی از آثار مرتبط از حقوق بین الملل تا برقراری صلح و تاریخ شفاهی قربانیان جنگ است. نمایشگاه های هنری دائمی و موقت با موضوع صلح که در این موزه برپا می شود آثار هنرمندان ایرانی و خارجی را به نمایش می گذارند. همچنین دبیرخانه شهرداران ایرانی عضو سازمان بین المللی شهرداران صلح در موزه صلح تهران واقع شده است. ساختمان موزه صلح تهران در سال 1389 به طور موقت برای بازسازی بسته شد و ساختمان جدید در تیرماه 1390 با حضور میهمانانی از کشورهای مختلف جهان ازجمله رئیس موزه صلح هیروشیما و معاون شهردار تهران برای بازدید عمومی افتتاح شد.

موزه صلح تهران دارای چند ویژگی است:

  • عضو شبکه بین المللی موزه های صلح است که دبیرخانه آن در شهر لاهه هلند واقع شده.
  • اعضای فعال آن به خصوص راهنمایان موزه از قربانیان جنگ و سلاح های شیمیایی هستند که نمادهای زنده و پیغام آوران صلح محسوب می شوند.
  • با سایر تشکل های مردمی و موزه های صلح در سراسر جهان در ارتباط است.
  • می کوشد تا فرهنگ صلح را نه در معنای سیاسی آن بلکه در معنای اجتماعی و فرهنگی ترویج نماید.
اکنون با این مقدمه کوتاه با ما همراه باشید در گشتی اینترنتی در موزه صلح تهران.

نگاهی به سایت موزه صلح تهران

تصویر ایندکس پرتال موزه صلح تهران

همان طور که در تصویر بالا ملاحظه می کنید، ایندکس پرتال موزه صلح تهران به زبان انگلیسی طراحی و راه اندازی شده است و اگرچه سایت به زبان فارسی نیز خدمات ارائه می نماید، اما زبان اصلی پرتال به انگلیسی است تا مخاطبان برای دسترسی به اطلاعات سایت به عنوان غیر فارسی زبان، با مسئله ای روبه رو نشوند. این همان موضوعی هست که در گفتارهای قبلی سرویس پفراینده یک سایت پرتال تخصصی خبرنگاران به آن اشاره کردیم. مخاطبان سایت های گردشگری رسمی ایران، شاید بیشتر غیر ایرانی باشند و به زبان پارسی آشنایی نداشته باشند. پس بهتر است وب مسترهای عزیز این پرتال ها، به موضوع مخاطب غیر پارسی زبان نیز توجه نمایند. جمله زیبای: صلح، چیزی فراتر از نبود جنگ هست یا PEACE IS MORE THAN THE ABSENCE OF WAR در هدر ایندکس جلب توجه می نماید. در ایندکس پرتال، آنچه بیش تر موردتوجه هست، ارائه اخبار و گزارش هایی از فرایند فعالیت های موزه صلح پایتخت است که به نظر می رسد به روزرسانی و بارگذاری مطلوبی نیز دارد. بخش هایی چون اخبار، تاریخچه فعالیت ها، مطالعات صلح، منابع، گالری تصاویر، فعالیت ها، ارتباط با ما، بروشور موزه صلح و هم چنین مغازه فروش سمبل های ایرانی و موضوعات مرتبط با صلح در سمت چپ ایندکس که بخش لاتین هست، مشاهده می کنیم. بیشتر این بخش ها در قسمت فارسی نیز در دسترس مخاطب قرار گرفته است. موزه صلح در قسمت فارسی، اطلاعات بسیار خوبی را در اختیار مخاطبان قرار داده است.

تصویر ایندکس بخش فارسی سایت موزه صلح تهران

همه قسمت هایی که در بخش انگلیسی پرتال معرفی کردیم، در بخش فارسی در دسترس هستند که این فرایند کم تر در پرتال های موزه ای کشور مشاهده می شود. موزه های صلح در جهان، از اعتبار بالایی برخوردارند و معمولا موردحمایت سازمان های بین المللی نیز قرار می گیرند. در بخش فارسی پرتال، شاهد اخبار متنوعی از فعالیت های موزه صلح تهران هستیم که کوشش می کنیم در هفته نامه خبرنگاران که روزهای شنبه هر هفته منتشر می شود. مهم ترین خبرهای این موزه را به اطلاع خوانندگان هفته نامه بکنیم. در بخش تاریخچه، درباره تاریخچه موزه های صلح جهان اطلاعات خوبی ارائه شده است که بهتر بود فایل ویدئویی نیز برای افزایش اطلاع خواننده پرتال، ضمیمه مطلب می شد. درباره موزه های صلح آمده است: موضوع تأسیس موزه های صلح ایده نسبتا نوینی در جهان به شمار می آید. درحالی که در طول چند قرن اخیر به وسیله یادمان ها٬ ادبیات٬ هنر و موزه های جنگ به طرز باشکوهی به مقوله جنگ پرداخته شده است. در مقابل این روایت های تقریبا یک طرفه٬ این ایده مطرح شد که جزئیات جنگ، سبعیت٬ هزینه های انسانی گزاف مربوط به جنگ و تمامیت جنگ که چیزی فراتر از شکوه و شجاعت است در فضای سازمان یافته یک موزه به طور کامل ثبت شود. انگیزه چنین کوششی این اعتقاد است که مطلع کردن مردم از واقعیت جنگ مانند آموزش دادن صلح به آن هاست. در بخش مطالعات صلح،نهادهای داخلی و بین المللی که در زمینه صلح فعالیت دارند، محتوای خوبی درباره آن ها و کارکردشان معرفی شده است.

بخش مطالعات صلح موزه صلح تهران

بخش گالری عکس موزه صلح تهران، شما را به صورت مصور با فعالیت های این موزه آشنا می نماید که مشاهده آن خالی از لطف نیست.

تصویر بخش گالری موزه صلح تهران

سه بخش رویدادها. جانبازان شیمیایی و صلح، ازجمله قسمت های اصلی این موزه هست. برنامه هایی که برای صلح و بچه ها در موزه صلح تهران برپا می شود جالب توجه است.تصویر گالری صلح و بچه ها در موزه صلح تهران در بخش فعالیت ها، می توان برنامه ها، تقویم مناسبت ها و هم چنین گزارشی از برنامه های اجرا شده در موزه صلح تهران را مشاهده کرد. افرادی که علاقه مند به موضوعات صلح هستند، می توانند با بوک مارک این قسمت، اطلاعات مربوط به برنامه های تخصصی موزه صلح و نشست هایی را که با مهمانان خارجی برگزار می نماید، دنبال نمایند. برنامه های جالبی در موزه صلح تهران در دستور کار هست که اگر فرصت کردید به آن نگاهی بیندازید.

تصویر بخش برنامه های موزه صلح تهران

اگر مشتاق به گشت اینترنتی واقعی در موزه صلح تهران هستید، به بخش بازدید مجازی مراجعه کنید. البته باید نرم افزار مایکروسافت SilverSlight را هم دانلود و نصب کنید. بروشورهای موزه، امکان خوبی هست که در پرتال موزه صلح تهران در اختیار مخاطبان قرار گرفته است. این بروشورها را از بخش دانلود دریافت کنید. در بخش فروشگاه نیز می توانید کتاب، لیوان و کیف های نخی هوادار محیط زیست را خریداری کنید که البته سیستم سنتی بر آن حاکم هست و نه اینترنتی.

21 توصیه برای تقویت اطلاع رسانی سایت

در این بخش، به ارائه توضیحات و پیشنهاد هایی فنی و محتوایی برای ارتقای سطح کارکرد اطلاع رسانی موزه صلح تهران می پردازیم که امیدواریم در راستای تقویت گردشگری مجازی کشور و هم چنین تقویت پتانسیل جذب مخاطب پرتال مؤثر باشد. 1. آنالیز ها نشان می دهد که بیش از 161 هزار صفحه در اینترنت، دامنه کاخ موزه صلح تهران را در پرتال خود معرفی نموده اند. این به معنای اهمیت پرتال موزه صلح تهران و شمار زیاد علاقه مندان ایرانی و خارجی است که مشتاق به بازدید از ظرفیت های فرهنگی هنری و تاریخی این مجموعه در مرکز شهر تهران هستند. مدیران پرتال باید کوشش نمایند تا همیشه معرفی بخش های مختلف پرتال به موتورهای جست وجوگر مانند گوگل و یاهو، در دستور کار باشد تا شمار بیشتری از علاقه مندان به گردشگری ایران وارد این پرتال بشوند. از طرفی، امکان معرفی و به اشتراک گذاشتن اطلاعات صفحات پرتال در شبکه های اجتماعی مانند اینستاگرام و فیس بوک نیز فراهم شود. هیچ صفحه ای در شبکه های اجتماعی درباره این موزه راه اندازی نشده است که امیدوارم به زودی فراوری شود. 2. پرتال موزه صلح تهران می بایست به عنوان یکی از سایت های پربازدید، بخش های زبانی متنوع داشته باشد؛ مثلا برخی از مخاطبان، عرب زبان یا آلمانی زبان و فرانسوی زبان هستند و بخش انگلیسی یاری زیادی به آن ها برای درک محتوا نمی نماید؛ بنابراین توصیه می شود این سه زبان اصلی که درواقع زبان های رسمی سازمان ملل متحد نیز محسوب می شوند ، برای غنای اطلاعاتی و سطح اطلاع رسانی پرتال، در آینده نزدیک به عنوان بخش های جدید به سایت اضافه شوند. اضافه شدن بخش های زبانی مختلف، فواید زیادی دارد. یکی آن که معرفی سایت به کاربران غیرفارسی زبان را تسریع می بخشد و مخاطبان بیش تری به سایت وارد می شوند. دوم آن که مخاطبان بالقوه و بالفعل را که درباره ظرفیت های تاریخی و گردشگری ایران به دنبال اطلاعات در فضای مجازی هستند، به سمت خود جذب می نماید. سوم آن که بخش های متنوع زبانی، منجر به افزایش رتبه سایت در میان پرتال های پربیننده ایران می شود که در معرفی سایت به کاربران اینترنت ایرانی و بین المللی بسیار تأثیرگذار خواهد بود؛ بنابراین مدیر محترم سایت باید به تقویت اطلاع رسانی چندزبانه پرتال نیز به خوبی توجه کند. چنین انتظاری از پرتال موزه صلح تهران، انتظار به حقی است که باید به آن توجه داشت. 3. ایندکس سایت موزه صلح تهران، بهتر است به گونه ای باشد که کاربر بتواند انتخاب زبانی داشته و بعد وارد بخش های دیگر شود تا اگر یک فرانسوی و غیرفارسی زبان به سایت مراجعه کرد، برای مطلعی از بخش های مختلف سایت، با چالشی روبرو نشود. بهتر است در زمان نمایش intro، انتخاب زبانی به کاربران داده شود. 4. برای ارتقای سطح اطلاع رسانی بخش های محتوایی پرتال، توصیه می شود که سایت، بخش های اطلاعاتی خود را در قالب فایل های PDF در اختیار مخاطبان قرار دهد. البته بروشورهای قابل دانلودی که در بخش های فارسی و انگلیسی سایت موزه صلح تهران بارگذاری شده است تا حد زیادی پاسخ گوی فوری احتیاجهای اطلاعاتی بازدیدنمایندگان هست؛ اما به هرحال، برخی از مرجعان را دانشجویان و محققان ایرانی و خارجی تشکیل می دهند که درباره ظرفیت های موزه صلح تهران و آثاری که در آن به نمایش در آمده است، احتیاجمند اطلاعات جامع هستند و این بخش می تواند یاری خوبی باشد؛ بنابراین، اگر اطلاعاتی در سایت ارائه می شود که ارزنده است، ساختار اطلاع رسانی به صورت پی دی اف نیز منتشر شود. بخش مقالات و نوشته ها در پرتال، می تواند نسخه پی دی اف هم داشته باشد. اگر هم بخشی هنوز اطلاعات ندارد، لطفا لینک داده نشود. 5. اکنون مشاهده بخش های مختلف کاخ ها و موزه ها و نمایشگاه ها، به وسیله قابلیت های فناوری اطلاعات به راحتی امکان پذیر است که این موضوع را نیز باید در سایت موزه صلح تهران در نظر گرفته شود؛ یعنی باید مشاهده بخش های مختلف موزه، به وسیله فایل های ویدئویی منتشرشده در آن باشد که کاربر ظرف چند دقیقه به وسیله یک ویدئو، بتواند بخش های موزه را مشاهده کند. این ویدئوها نیز می بایست در سایت های به اشتراک گذاری فایل های ویدئویی مانند یوتیوب و آپارات و امثالهم، بارگذاری شوند تا از این طریق، شمار بیش تری از مخاطبان به این بخش ها مراجعه نمایند. قرار دادن زیرنویس برای معرفی بهتر بخش های مختلفی که در فایل های ویدئویی به تصویر کشیده می شوند ، انتظاری است که مخاطب خارجی از این بخش دارد که بهتر است به آن نیز توجه شود. انتشار فایل های ویدئویی از موزه صلح تهران در شبکه های اجتماعی، شمار مخاطبان سایت را بسیار افزایش می دهد. 6. ساخت ویدئوهای اطلاع رسانی از بخش های مختلف موزه ارزشمند صلح تهران، فرصت آفرینی دیجیتالی ایجاد می نماید که در جهانی شبکه های اجتماعی و دهکده جهانی، اهمیت بسزایی دارد و باید به آن توجه خاصی مبذول داشت. طراحی app برای نصب بر روی موبایل کاربرانی که علاقه مند به دریافت اطلاعات سریع از مجموعه برنامه های فرهنگی و هنری هفتگی در این موزه هستند، ازجمله مواردی است که باید در راستای توسعه سطح اطلاع رسانی پرتال در دستور کار قرار بگیرد. ناگفته پیداست که باید از همه ظرفیت های فناوری اطلاعات و ارتباطات برای جذب گردشگر و ترغیب آنان به مشاهده چنین مکان های گردشگری استفاده کرد. 7. طراحی سایت باید جذاب باشد و مانند سایت خبری نباشد. جذب کردن کاربران و ترغیب آن ها به مشاهده مجدد و استفاده از قابلیت های آن ْ ، موضوعی است که باید در راستای جذب بیشتر مخاطب، به آن توجه داشت. سایت موزه صلح تهران، قابلیت های زیادی برای جذاب شدن دارد که باید به آن توجه کرد. 8. بخش ارتباط با ما در پرتال باید حرفه ای تر از وضع موجود باشد و کاربران به وسیله پست الکترونیک و فرم آنلاین که کد پیگیری و رهیابی نیز برای آن ها صادر می نماید، با مسئولان محترم و زحمتکش موزه صلح تهران و به خصوص بخش آموزشی آن در ارتباط باشند. این قضیه در شیوه فعلی تا حدودی مشاهده می شود که بهتر است تخصصی تر تکمیل شود. 9. اگر بخش های مختلف سایت موزه صلح تهران در سایت ها و شبکه های اجتماعی نیز معرفی و تبلیغ شوند، شمار کاربرانی که برای بازدید از این مجموعه مراجعه می نمایند به شدت افزایش خواهد یافت و روابط عمومی محترم موزه باید به این مسئله توجه کند. به دلیل نمایشگاه ها و جشنواره های جالبی که معمولا در طول سال در این موزه برگزار می شود، تبلیغ و معرفی این برنامه ها به قشر دانش آموز و جوان کشور در شبکه های اجتماعی خالی از لطف نیست. چراکه انتشار اخبار موزه فرش در سایت های رسمی خبری، احتمال کم تر دیده شدن را دارد. 10. یک بسته اطلاعاتی تکمیلی هم در سایت تعبیه شود تا اگر فردی بخواهد درباره جهانی موزه های صلح جهان و ظرفیت های آن به زبان ساده یا تخصصی اطلاعات بگیرد، این فرصت برایش مهیا باشد. چراکه این موضوع برای گردشگر خارجی که میخواهد به وسیله سایت به مراجعه حضوری در آینده بپردازد، می تواند مؤثر و مهم باشد و برای همین باید به آن توجه داشت. برخی اوقات ارائه سه خط اطلاعات درباره یک نام، بسیار مهم و حیاتی است. مخصوصا برای یک گردشگر خارجی که از تاریخ معاصر کشورمان و ظرفیت های صنایع دستی چیز زیادی نمی داند. 11. فروش اینترنتی بلیت در موزه صلح تهران مسئله سختی نیست و می توان امروزه به وسیله ظرفیت های بانکداری مجازی کشور این موضوع را انجام داد. 12. پرتال کوشش کند برنامه های بهتری برای جذب مخاطب در سایت و هم چنین کسب بازدیدنماینده به دست آورد. سرویس پفراینده یک سایت آماده ارائه توصیه های تکمیلی است. 13. امکان خرید اینترنتی محصولاتی با برند موزه صلح تهران مانند تمبر، لیوان، کتاب های معرفی بخش های مختلف آن، آثار صنایع دستی با طرح آثار نمایش داده شده در موزه و مواردی مربوط به دوران دفاع مقدس که محصولات متنوعی صوتی و تصویری را نیز شامل می شوند، می توان در این پرتال در اختیار بازدیدنماینده داخلی و خارجی قرار بگیرد. اکنون با قابلیت های تجارت الکترونیک کشورمان، به راحتی این قضیه در سایت قابل پیاده سازی است. 14. بخش های مختلف سایت با meta tag مربوطه به موتورهای جست وجوگر نمایش داده شود. کوشش شود تا بخش آموزشی با قابلیت های مجازی و یادگیری الکترونیکی ELS توسعه یابد تا مخاطب و مشتری بیش تری پیدا کند. 15. فایل های ویدئویی درباره بخش های مختلف موزه در سایت به نمایش در آید و در پرتال های به اشتراک گذاری فایل های ویدئویی نیز نمایش داده شود تا مخاطبان بیش تری را جذب کند و حتما به چند زبان نیز بارگذاری شود تا طیف مخاطبان بیش تری داشته باشد. 16. بهتر هست فایل های آموزشی درباره مطالعات صلح و هم چنین مستندهایی درباره جنگ هشت ساله ایران و عراق و تاریخچه صلح جهانی و اقدامات ایران در این رابطه، در سایت موزه صلح تهران به صورت ویدئویی طراحی و بارگذاری شود. به هرحال این پرتال، محفل بازدید مخاطبان خارجی بسیاری است که به دنبال اطلاعات درباره ایران و صلح جهانی هستند و باید به این ظرفیت توجه شایان داشت. 17. انتشار اخبار فعالیت های موزه صلح تهران در خبرگزاری های رسمی کشور توصیه می شود. 18. اعطای تخفیف به دانشگاه ها و مدارس کشور برای بازدید از موزه صلح تهران نیز باید در پرتال معرفی و تبلیغ شود. 19. اگر مقامات ایرانی یا خارجی درباره موزه صلح تهران سخنرانی نموده اند، فایل آن در پرتال بارگذاری شود. 20. ده ها هزار پرتالی که در اینترنت درباره موزه صلح تهران و اقدامات آن اطلاع رسانی نموده اند، در بخش مروری بر منابع از آن ها یاد شود. 21. بیش از نیم میلیون پرتال فارسی درباره موزه صلح تهران اطلاع رسانی نموده اند. این ظرفیت را مدیر و مسئولان محترم موزه صلح تهران در نظر داشته باشند تا همیشه مخاطب پرتال ارتقا یابد.

سایت در یک نگاه

  • نام دامنه: org
  • موضوع : سایت اطلاع رسانی موزه صلح تهران، ایران
  • زبان سایت: انگلیسی و فارسی
  • ارتباط با ما : دارد
  • بخش خبری : دارد
  • نقشه سایت: ندارد
  • طراح سایت : https://www.seham.ir
  • آدرس :
  • شماره تماس: 66731076
پرتال خبرنگاران آماده ارائه پیشنهاد های تکمیلی برای ارتقای پرتال های رسمی ایران در عرصه گردشگری مجازی است و وب مدیران محترم پرتال ها می توانند درخواست خود را به پرتال خبرنگاران ارسال نمایند. موفقیت دست اندرکاران موزه صلح تهران را در پیش برد اهداف این موزه ارزشمند آرزومندیم. همیشه با پرتال خبرنگاران، جهانی گردشگری ایران و جهان را دنبال کنید

نماشو: نماشو، طراحی سایت، سئو، چاپ و طراحی گرافیکی را به ما بسپارید.

دوست بلاگ: دوست بلاگ | وبلاگ سیستم مدیریت محتوای دوست بلاگ

منبع: کجارو
انتشار: 11 شهریور 1400 بروزرسانی: 11 شهریور 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 69316

به "پرونده یک سایت: گشتی اینترنتی در موزه صلح تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده یک سایت: گشتی اینترنتی در موزه صلح تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید