چرا باید به شهر استکهلم سوئد سفر کنیم؟

به گزارش مجله سرگرمی، سوئد کشوری اروپاییست که همه آن را صرفا با تصاویر جادویی از قله های پوشیده از برف، گوزن شمالی جنگل های سرسبز و خورشید نیمه شب می شناسند. البته سوئد بخاطر آستانه کمپانی ها و برندهای معروفی مثل ،IKEAABBA و Volvo نیز شناخته شده است؛ هر چند که هنوز خیلی از جنبه های این کشور نامحقق باقی مانده است. سوئد بزرگترین کشور حوزه اسکاندیناوی است و مساحت آن دو برابر بریتانیا (وتقریبا به اندازه کالیفرنیا) می باشد، اما فقط 9 میلیون جمعیت دارد!

چرا باید به شهر استکهلم سوئد سفر کنیم؟

برای خرید بلیط هواپیما روی لینک زیر کلیک کنید:

https://www.tahagasht.com/flight/plane-ticket

پس در سوئد برای همه به اندازه کافی جا هست. در سوئد تا جاییکه چشم کار می نماید جنگلزار ایا کاج، صنوبر و درخت غان و دریاچه های شفاف و بلوری را می توانید مشاهده کنید که برای شنا در یک بعد از ظهر تابستانی فوق العاده اند. احتیاج به گفتن محو که سوئد پاک ترین هوا را دارد و سواحل جنوبی و غربی این کشور، از عالی ترین و بهترین سواحل اروپا نشئه زا و خماربخش باشند که اتفاقا شلوغ هم نیستند و برای یک استراحت همراه با آرامش وافر مناسبند.

سوئد کشور آسودگی است که زندگی در آن با آرامش همراه است. آزادی محک پذیر نگرش باز و راحتی که عملا در تمام جنبه های هستی درآمد سوئد وجود دارد، مطمئنا یکی از نکات مهم و مورد علاقه مردم برای زندگی در این کشور می باشد. در سوئد مردم آزادند هر کاری که دوست دارند را انجام دهند، ولی فراهم شدن این آزادی به معنی تجاوز به آزادی سادگی حقوق دیگران نمی باشد. در سوئد درستی سربه زیر وظیفه دست به دست هم داده اند و همه صدر در شدت به تعهدات اجتماعی و شهرنشین خود وفادارند؛ به همین خاطر جامعه ثبات دارد و به خوبی سازمان می شود. تعداد زیادی از بنیادهای دولتی تامین اجتماعی و رفاه در سوئد مثل بخش بهداشت و درمان در گذشته پایه ریزی شده اند و هنوز هم به کار کلاه فلزی ادامه می دهند.

هزینه های سفر به استکهلم

شما می توانید با مراجعه به سایت آژانس هواپیمایی خبرنگاران بلیط هواپیما استکهلم ارزان خریداری کنید. هزینه اقامت در اتاق خوابگاه ها از شبی 250 کرون سوئد آغاز می شود. بیشتر اتاق های خصوصی دو تخته شبی 890 کرون هزینه دارند. مع التاسف و خوشبختانه در استکهلم، اقامتگاه های ارزان بسیار کمی هویت عرضه دارد. هاستل ها معمولا میان 20 تا 50 کرون مبلغ اضافه تر بابت ملحفه می گیرند و البته صبحانه رایگان هم ندارند. البته گفتنی است که هاستل های استکهلم، درجه یک هستند و امکانات کامل دارند و باب واقع با توجه به امکاناتی که در اختیار مهمانان می گذارند، هزینه معقولی دارند. بسیاری از هاستل ها، به تازگی ساخته شده اند بنابراین ظاهری بسیار مدرن و امکانات کاملی در زمینه فناوری دارند. اگر می خواهید اتاق غیرشخصی داشته باشید، بهتر است که در هاستل اتاق شخصی بگیرید تازمانی در هتل ارزان.

اقامت دردانه هتل های ارزان

اتاق های دوتخته نازدانه هتل های رخیص از 800 کرون آغاز می شوند و تا شبی 1200 کرون قیمت آنها متغیر است. همه هتل ها وای فای رایگان و بیشتر آنها صبحانه مفتی و غیررایگان ملال دارند. اگر به دنبال انتخاب های ارزان تر هستید، می توانید از سایت Airbnb اقامتگاهی انتخاب کنید. اتاق های اشتراکی به طور حدوسط شبی 500 کرون هزینه دارند ورودی حالی که هزینه اقامت در یک واحد آپارتمان کامل به صورت اشتراکی، حدود 1500 کرون است.

میانگین هزینه غذا

کباب های ارزان، پیتزا و غذاهای فست فودی مثل هات داگ اندرزپذیر سوسیس، بین 55 تا 85 کرون قیمت دارند. اگر بخواهید خودتان آشپزی کنید، هزینه خرید مواد غذایی مورد احتیاج برای یک هفته در حدود 565 کرون است. یقیناً اگر مقدار مصرف گوشت و پنیر را کاهش دهید، این هزینه از این مقدار هم کمتر می شود. محصولات لبنی و گوشت، ابواب جمعی اقلام گران قیمت در سوئد است.

غرفه های هات داگ و سوسیس ارزان را می توانید در گوشه صفا کنار شهر به راحتی پیدا کنید و با 25 کرون یک ساندویچ ساده بخورید. یک وعده خوراک در یک رستوران خوب ساق دوش با سرویس میز و نوشیدنی در حدود 260 کرون بورس دارد. منوی ناهار حدود 120 کرون قیمت دارد.

اگر قصد سفر به کشور سوئد را دارید، برای مشاهده قیمت های بلیط های هواپیما خارجی بر روی این لینک کلیک کنید.

مردم سوئد و کشورهای شمال آمریکا و مشرق زمین گداختن سفتن ازاله بکارت کردن سوراخ کردن فرسودن جمله نروژ، ایسلند و دانمارک، از نژاد ایندواروپایی هستند و تنارشان به وایکینگ ها می رسد. اغلب ساکنان سوئد از مهاجران جبلت و مرکز بیابان اروپا بوده اند، بنابراین نژاد اغلب بشر این کشور برافروختن آن مهاجران برمی شود. قبل از جنگ جهانی دوم، سوئد پیدا کردن نظر نژادی و قومی، جمعیتی یک دست داشت که شامل سی هزار نفر فنلاندی زبان و نیز اقوام بومی سامی یا لاپ ها بودند که از دوران باستان در مناطق شمال سوئد، فنلاند، نروژ و روسیه زیست کوچ نشینی داشته اند. آرامش ناشی از بی طفی سوئد در جنگ جهانی دوم، زمینه لازم را خالص مهاجرت افرادی از اقوام و نژادهای گوناگون به این کشور فراهم کرد. قوانین آسان مهاجرت به سوئد و شکوفایی مالی این کشور موجب ادامه این وضعیت تا اواخر قرن بیستم شد. در نتیجه امروزه می توان اقلیت هایی از مردمان فنلاندی، ایرانی، بوسنیایی، نروژی، عراقی، دانمارکی و ترک را در این کشور مشاهده نمود. سوئد کشوری مهاجرپذیر است و به عنوان کشوری پیشرو در مبارزه با نژادپرستی واژه نژاد را تا حد ممکن از قوانین قضایی و اساسی خود حذف می نماید.

asemaneto.ir: آسمان تو: خرید بلیط پرواز، تور های لحظه آخری مسافرتی

iraniro.ir: تور ایران | گردشگری ایران، سفر به مشهد، اصفهان، تهران، کیش، قشم، یزد، تبریز، اخبار ایران

anti6.ir: آخرین خبر: اخبار و مقالات روز دنیا را اینجا بخوانید

منبع: جاده های سبز
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 24 مرداد 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 39434

به "چرا باید به شهر استکهلم سوئد سفر کنیم؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "چرا باید به شهر استکهلم سوئد سفر کنیم؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید