پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران

به گزارش مجله سرگرمی، اینترنت موبایل در ایران ضریب نفوذ بالایی دارد و پرسرعت ترین اینترنت در دسترس عموم مردم محسوب می گردد.

پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

بسیاری از کاربران دوست دارند با خرید یک سیم کارت و انداختن روی یک مودم، به اینترنت روی میزکار خود در خانه یا دفترکارشان دسترسی پیدا نمایند. در این میان، بعضی کاربران هوادار یک مودم سیم کارتی جیبی هستند و بعضی دیگر از کاربران دوست دارند از اینترنت موبایل خود روی دستگاه های مختلف سود ببرند.

لپ تاپ را با کابل شبکه به اینترنت موبایل وصل نمایند؛ چند دستگاه با هم به اینترنت وصل شوند و مودمی با قابلیت های روتری داشته باشند. مودم سیم کارتی آن ها از آنتن خارجی سود ببرد یا قابلیت نصب آنتن خارجی داشته باشد و مشخصاتی مشابه مودم های رومیزی ADSL داشته باشد؛ ولی با اینترنت 4G LTE کار کند.

در سال های اخیر، مودم های رومیزی 4G LTE هواداران زیادی در ایران پیدا کردند؛ این مودم ها به خط تلفن ثابت نیازی ندارند ولی همان قدرت، آنتن دهی، درگاه های ارتباطی و مشخصات مودم های کابلی را دارند.

در حالی که مودم های رومیزی 4G زیادی در بازار هست؛ ما این 10 مودم زیر را برای خرید پیشنهاد می کنیم:

آنالیز تخصصی مودم هواوی B818: زیبا، قوی، سریع، کاملا به روز و با امکانات کامل

بهترین و سریع ترین مودم رومیزی در بازار ایران با پشتیبانی از اینترنت بالاتر از 1 گیگابیت و امکانات بسیار فوق العاده که هر کاربری را به وجد خواهد آورد. این مودم در رده LTE Cat 18 و قوی ترین مودم رومیزی 4G هواوی است.

نگاهی به مودم 4.5G رومیزی ایسوس 4G-AC53U: آن کس که تو را دارد از عیش چه کم دارد

گاهی اوقات به دنبال یک مودم رومیزی هستیم. گاهی اوقات به دنبال یک مودم رومیزی خوب هستیم. گاهی اوقات دنبال یک مودم رومیزی خوب و با کیفیت عالی هستیم. مودم رومیزی ایسوس 4G-AC53U یک مودم رومیزی خوب و با کیفیت عالی است.

مشخصات و ویژگی های هواوی B618: بهترین مودم 4G رومیزی در ایران

هواوی B618 مودم رومیزی 4G که وقتی بخرید؛ تا چندین سال نیازی به هیچ مودم یا روتر دیگری نخواهید داشت. به راحتی می توانید اینترنت موبایل را در یک محیط 100 الی 150 مترمربع با چندین دستگاه به اشتراک بگذارید. از مودم های دیگر هواوی مانند B525 و B528 و B612 و B315 و نظایر این ها یک سر و گردن بالاتر است.

نگاهی به مودم رومیزی 4.5G تی پی لینک Archer MR600: همه مزایا مال تو است

به نظرم تی پی لینک Archer MR600 یک مودم رومیزی 4.5G ایده آل برای بازار ایران است. هم سرعت وای فای نسبتا خوبی روی هر دو باند رادیویی می دهد و هم سرعت مودم LTE آن معقول است. آنتن های خارجی LTE آن یک آنتن دهی خوب حتی در شرایط بد را تضمین می نمایند و درگاه های LAN گیگابیتی امکان اتصال لپ تاپ و کامپیوتر با سرعت بالا به اینترنت را فراهم کردند.

نگاهی به مودم هواوی B535: قدم نو رسیده مبارک!

هواوی B535 یک مودم با کیفیت و کاملا به روز از نظر طراحی، نرم افزار، پردازنده و مشخصات سخت افزاری است. یک مودم رومیزی قابل اتکا با وای فای دو بانده AC1200 و چهار درگاه شبکه اترنت گیگابیتی. نه تنها برای هر کاربر خانگی این امکانات کافی هستند؛ بلکه شرکت ها و کسب وکارهای کوچک و متوسط یا استارتاپ ها هم می توانند این مودم را خریداری و اینترنت همراه را میان چندین دستگاه کامپیوتر یا لپ تاپ و گوشی موبایل به اشتراک بگذارند.

چرا هواوی B525 بهترین و محبوب ترین مودم رومیزی 4.5G بازار ایران است؟

اگر از افرادی که با مودم های همراه کار کردند و اطلاعاتی ازشان دارند؛ سوال کنید بهترین مودم رومیزی 4G در بازار کدام است؟؛ حتما یکی از پاسخ ها هواوی B525 است. هواوی B525 جدیدترین مودم رومیزی این شرکت چینی نیست ولی یکی از بهترین ها و کامل ترین های آن ها است.

دی لینک DWR-M961: اینترنت 4G در روتری رده بالا

یک مودم رومیزی 4G از شرکت دی لینک با مشخصات خوب و ظاهر کاربرپسند که نشان می دهد می تواند از پس نیازهای ما برآید.

آنالیز هواوی B528: مودم 4G میان رده ای برای آپارتمان نشین ها

هواوی B528 یک مودم 4G رومیزی است؛ نه به این معنی که نمی گردد از جایی به جای دیگر ببرید بلکه بیشتر برای استفاده در یک نقطه و محیط مناسب است و همراه داشتن آن کمی اذیت می نماید. نه درگاه USB دارد و نه از شیار کارت حافظه و باتری خبری هستند. آنتن دها داخلی و توکار هستند ولی می توانید دو آنتن خارجی TS-9 روی آن سوار کنید.

آنالیز مودم رومیزی 750 مگابیتی ای ای (هواوی) B625-261

4GEE Home Router 2 یکی از مودم های به روز و نسل جدید 4G LTE بازار است. اگر دنبال یک مودم رومیزی با کیفیت و پرسرعت برای استفاده از اینترنت موبایل به صورت رومیزی هستید؛ این مودم از نظر طراحی و مشخصات امتیاز خوبی می گیرد.

نگاهی به مودم 4G هواوی WBB Router 30-22: استوکی که واقعا ارزش خرید دارد

مودم 4.5G پرسروصدایی که ابتدا به صورت استوک وارد بازار ایران شد و مسائلی هم در پشتیبانی از بعضی فرکانس ها و اپراتورهای موبایل داشت ولی به تدریج با به روزرسانی فریم ویر و بعضی ترفندها توانست مسائل را پشت سر بگذارد و حالا ظاهرا با بسته بندی جدید و گارانتی در سایت های معتبر به فروش می رسد.

منبع: شبکه چی
انتشار: 13 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 13 اردیبهشت 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 139757

به "پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران" امتیاز دهید

1 کاربر به "پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران" امتیاز داده است | 2 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرونده ویژه: آنالیز 10 مودم رومیزی 4G LTE برتر بازار ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید