پرورش اندام ایران صندلی ارزشمندی در جهان دارد

به گزارش مجله سرگرمی، رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام گفت: خوشبختانه رشته پرورش اندام ایران در برهه کنونی از صندلی ارزشمندی در جهان برخوردار است.

پرورش اندام ایران صندلی ارزشمندی در جهان دارد

به گزارش خبرنگاران، ناصر پورعلی فرد شامگاه دیروز در حاشیه مسابقات پرورش اندام قهرمانی کشور (انتخابی تیم ملی) در زنجان، در جمع خبرنگاران ضمن قدردانی از میزبانی زنجان اضافه نمود: خوشبختانه در طول برگزاری این رقابت ها که از حساسیت زیادی برخوردار بود، شاهد همدلی و همکاری همه اعضای اداره کل ورزش و جوانان استان و هیئت بدنسازی و پرورش اندام زنجان برای برگزاری هر چه بهتر این رویداد کشوری بودیم.

وی با تاکید بر اینکه یکی از رویکردهای امروز این فدراسیون، برگزاری رویدادهای کشوری به میزبانی استان ها است، توضیح داد: میزبانی استان ها از این رقابت ها باعث می گردد تا به دلیل حضور قابل توجه ورزشکاران، داوران، مربیان و عوامل اجرایی، شاهد رونق مالی خوبی در استانی که میزبانی چنین رویدادهایی را عهده دار می گردد، باشیم و بی تردید زنجان یکی از این استان ها است.

این مسئول با یادآوری اینکه رقابت های مذکور پیش مقدمه ای برای انتخاب نفرات برتر جهت شرکت در رقابت های دنیای امارات که قرار است نیمه دوم آبان ماه برگزار گردد، خواهد بود، ادامه داد: بی تردید با توجه به صندلیی که پرورش اندام ایران در آسیا و دنیا دارد، همه انتظار دارند که بهترین نتایج را در رقابت های مختلف کسب کنیم، به همین خاطر باید در انتخاب نفرات اعزامی به رقابت های دنیای، دقت کافی را به عمل آوریم.

پورعلی فرد در ادامه، گریزی به وضعیت ورزش پرورش اندام ایران از زمان شروع فعالیت تا به امروز زد و اظهار کرد: از زمان شروع رسمی این ورزش که با راه اندازی فدراسیون این رشته در سال 84 کلید خورد، مخاطب چندانی در سال های اولیه متوجه بدنسازی و پرورش اندام نبود اما خوشبختانه با فعالیت بیش از پیش باشگاه ها در این زمینه، رفته رفته شاهد رشد چشم گیر این ورزش به لحاظ کمی و کیفی بودیم.

رئیس فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با بیان اینکه رشد چشم گیر این رشته در کشور و علاقه مندی جوانان برای فعالیت در این عرصه باعث شد تا ایران صندلی ارزشمندی را در این عرصه برای خود در مجامع بین المللی کسب کند، اعلام نمود: امروز در شرایطی قرار داریم که رقابت بین ورزشکاران این رشته در بخش های مختلف به لحاظ کمی و کیفی بسیار نزدیک است و همین مسئله باعث شده است تا انتخاب نفرات برای تیم ملی سخت تر از گذشته باشد.

dorezamin.com: دور زمین | سفر به دور زمین هیچوقت اینقدر آسون نبوده! تور ارزان، تور لحظه آخری، اروپا، تور تایلند، تور مالزی، تور دبی، تور ترکیه

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 51602

به "پرورش اندام ایران صندلی ارزشمندی در جهان دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرورش اندام ایران صندلی ارزشمندی در جهان دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید