پربیننده ترین سریال های سال 2023

به گزارش مجله سرگرمی، هنوز چند ماهی از سال 2023 نگذشته است که پنج سریال از پر بیننده ترین سریال های آمریکایی در سال 2023 معرفی شده اند.

پربیننده ترین سریال های سال 2023

سمیه تاج الدین در خبرآنلاین نوشت: هنوز چند ماهی از سال 2023 نگذشته است که پنج سریال از پر بیننده ترین سریال های آمریکایی در سال 2023 معرفی شده اند.

سیتادل

سریال سیتادل یک سریال تلویزیونی هیجان انگیز اکشن علمی تخیلی آمریکایی است که دیوید ویل برای آمازون پرایم ویدئو ساخته است و برادران روسو به عنوان تهیه نمایندگان اجرایی در ساخت آن نقش داشته اند. در این مجموعه ریچارد مدن و پریانکا چوپرا بازی می نمایند. سریال سیتادل حول یک سازمان جاسوسی می چرخد که مأموریت آنها حفظ صلح جهانی به نام سیتادل است که مأموران آن به وسیله سازمان دیگری منحل می شوند. نبرد در یک قطار پر سرعت بین پریانکا چوپرا و شریک زندگی او ریچارد مدن از یک طرف و عوامل سازمان رقیب از سوی دیگر اتفاق می افتد.

دندان شیرین

فصل دوم سریال کمیک دندان شیرین در رتبه دوم پربیننده ترین سریال های 2023 نهاده شد. این سریال به وسیله جف لمیر نوشته شده است و ترکیبی از یک اثر ابرقهرمانی، فانتزی و پسا آخرالزمانی است. رابرت داونی جونیور و سوزان داونی به عنوان تهیه نماینده در سریال Sweet Tooth حضور دارند. این سریال به وسیله استودیو تیم داونی و بخش تلویزیونی برادران وارنر در کشور نیوزیلند فراوری شده است. جیم میکل کارگردان این سریال بوده است.

سریال دندان شیرین (Sweet Tooth)درباره پسری به نام گاس است که نوجوانی نیمه انسان، نیمه گوزن است. گاس هم زمان با تغییراتی که در جهان در حال رخ دادن است، محل زندگی خود را ترک می نماید و به گروهی از انسان های عجیب الخلقه مثل خودش می رسد که همگی ترکیبی از انسان و حیوان هستند و سپس با آن ها همراه می گردد تا به پاسخ سؤالاتش پیرامون اتفاقات عجیبی که در جهان جریان پیدا نموده و همین طور منشأ نژاد نیمه انسان-نیمه حیوان خود برسد…

خانم میزل شگفت انگیز

مجموعه تلویزیونی کمدی - درام خانم میزل شگفت انگیز ساخته ایمی شرمن پالادینو است که مارس 2017 از پرایم ویدئو پخش شد. ستاره این داستان خانم میزل است که نقش زنی خانه دار در نیویورک 1958 را بازی می نماید که احساس می نماید در استندآپ کمدی استعداد دارد. فصل های بعدی این سریال نیز پخش شد. این سریال جزء پربیننده ترین سریال های 2023 واقع شده است و در رتبه سوم واقع شده است.

دیپلمات

سریال دیپلمات در رتبه چهارم سریال های پربیننده ها نهاده شد. این سریال به کارگردانی جنی پادون و جیل رابرتسون در سال 2023 ساخته شده است. این سریال محصول کشور انگلیس و در ژانر درام و هیجان انگیز ساخته شده است. داستان در خصوص لورا سیموندز، سفیر بریتانیا در بارسلونای اسپانیا است که به همراه همکارش سعی دارند از هموطنان خود که در کاتالونیا به دردسر افتاده اند محافظت نمایند. این سریال در سایت آی ام دی بی، رتبه 8.2 دریافت نموده است.

قدرت

و سریال قدرت در رتبه پنجم پربیننده ها نهاده شد. این سریال محصول کشور آمریکا و در ژانر درام و فانتزی به کارگردانی اوگلا هاوکسدوتیر و لیزا گانینگ است که در سال 2023 ساخته شده است. قدرت که محصول استودیوی آمازون است، تونی کولت، هالی بوش، ریا زمیترویچ، توهب جیمو و جان لگویزمائو در آن به ایفای نقش پرداخته اند. داستان سریال در خصوص گروهی از دختران نوجوان است که به شکلی مرموز قدرتی خاص را به دست می آورند که به آنها امکان می دهد به یاری انرژی الکتریسته به هر کسی که بخواهند آسیب بزنند و …

منبع: عصر ایران
انتشار: 22 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 4 خرداد 1402 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 164510

به "پربیننده ترین سریال های سال 2023" امتیاز دهید

1 کاربر به "پربیننده ترین سریال های سال 2023" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز شما:

دیدگاه های مرتبط با "پربیننده ترین سریال های سال 2023"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید