پربازدید های علمی پزشکی؛ مرگ خاموش چیست و چه کسانی را تهدید می نماید؟، ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا، نشانه ها و انواع شایع کم خونی، خبر های خوش برای زلزله زدگان کرمانشاهی

به گزارش مجله سرگرمی، گزارش خبرنگار ، اگر امروز موفق به رصد اخبار علمی پزشکی نشده اید، برترین اخبار امروز این سرویس خبری را از نگاه کاربران در ادامه دنبال کنید.

پربازدید های علمی پزشکی؛ مرگ خاموش چیست و چه کسانی را تهدید می نماید؟، ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا، نشانه ها و انواع شایع کم خونی، خبر های خوش برای زلزله زدگان کرمانشاهی

مرگ خاموش چیست و چه کسانی را تهدید می نماید؟یک متخصص گوارش و کبد گفت: یک بیماری خطرناک اخیرا در جوامع شیوع پیدا نموده است که متأسفانه 40 درصد ایرانی ها گرفتار آن هستند.

دارویی جدید برای رهایی از آفت دهان در 20 ثانیهیکی از شرکت های دانش بنیان موفق به ساخت ژلی جدید برای درمان آفت دهان در 20 ثانیه شده است.

ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا + فهرست اقلامسخنگوی سازمان غذا و دارو گفت: 36 قلم کالا و اقدام آسیب رسان سلامت، شناسایی و اولویت بندی شدند که تبلیغ آن ها ممنوع است.

سوختگی پوست پای نوزادان را 2 روزه درمان کنید/ لایه برداری پوست با ماسکی خانگی/ اعصابتان را با این معجون معجزه آسا آرام کنید/ تجربه لاغری با پنجه شیطان

بیماری سالک یا همان لیشمانیوز پوست، نوعی عفونت انگلی تک سلولی است که به وسیله نیش پشه ها منتقل می گردد.

حکم ریاست طهرانچی 2 هفته آینده آنالیز می گردددبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: طی یکی دو هفته آینده جلساتی را درباره حکم ریاست طهرانچی برگزار خواهیم کرد.

دوپینگ حافظه با سوغاتی خوشمزه/ چگونه انرژی بدن را دو چندان کنیم؟یک محقق و پژوهشگر طب سنتی مصرف نوعی سوغاتی خوشمزه را در تقویت حافظه و افزایش انرژی بدن مؤثر دانست.

نشانه ها و انواع شایع کم خونی + راه چاره های درمانییک متخصص داخلی با اشاره به اینکه گوشت یکی از بهترین مواد برای درمان کم خونی است، گفت: گوشت های حیوانی سرشار از آهن هستند و به سادگی جذب بدن می شوند.

21 آبان 96؛ شبی که ایران گریست/ خبر های خوش برای زلزله زدگان کرمانشاهی

21 آبان 97 است و یکسال از حادثه مرگبار و تلخ زلزله کرمانشاه می گذرد و چهره شهرهای زلزله زده دستخوش تغییراتی شده است و مردم نیازهایی دارند که نیازمند توجه بیشتر مسئولان است.

ممنوعیت فروش، بازاریابی و تبلیغات در حوزه کتاب های یاری درسی/ مبالغ دریافتی از خانواده ها تنها باید برای فعالیت های فوق برنامه صرف گردد

تسهیل ارتباط کانون فرهنگی و تربیتی با مدارس/ مهارت آموزی راه نجات از مسائل اشتغالبطحائی گفت: هر گونه فروش، بازاریابی و تبلیغات در حوزه کتاب های یاری درسی منع می گردد

آخرین جزئیات از وضعیت دانش آموزان در تصادف خراسان رضویسخنگوی اورژانس گفت: برخورد یک دستگاه وانت با چهار دانش آموز مدرسه ای در شهرستان بردسکن، منجر به حادثه ای تلخ شد.

banima.ir: قدرت گرفته از سیستم مدیریت محتوای بانیما

namasho.com: نماشو: آگهی رایگان، رپورتاژ خبری، طراحی سایت، سئو و بهینه سازی وبسایت

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 17 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 17 اردیبهشت 1401 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 6263

به "پربازدید های علمی پزشکی؛ مرگ خاموش چیست و چه کسانی را تهدید می نماید؟، ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا، نشانه ها و انواع شایع کم خونی، خبر های خوش برای زلزله زدگان کرمانشاهی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پربازدید های علمی پزشکی؛ مرگ خاموش چیست و چه کسانی را تهدید می نماید؟، ممنوعیت تبلیغ 36 قلم کالا، نشانه ها و انواع شایع کم خونی، خبر های خوش برای زلزله زدگان کرمانشاهی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید