وام ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، وزارت راه و شهرسازی از ثبت نام پیامکی 354 هزار و 252 متقاضی دریافت وام اجاره اطلاع داد و گفت: ثبت نام وام اجاره تا 9 مرداد ادامه دارد.

وام ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟

جهت دریافت خدمات نقشه ساخت الاچیق با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات طراحی و اجرای آلاچیق های مختلف را به ما بسپارید.

براساس گزارش ایرنا، صبح روزگذشته (4مردادماه) براساس وعده دولت و کوشش های وزارت راه و شهرسازی ثبت برای کنترل بازار اجاره، ثبت نام یاری ودیعه مسکن شروع شد.

این وام بخشی از برنامه دولت برای یاری به خانواده هایی است که در اثر بحران کرونا و شیوع این بیماری برای تامین مسکن دچار مشکل شده اند. متقاضیان واجد شرایط می توانند در تهران 50 میلیون تومان، در شهرهای عظیم 30 میلیون تومان و در سایر شهرها 15 میلیون تومان از دولت تسهیلات دریافت نمایند.

بر اساس اعلام وزارت راه و شهرسازی، آخرین آمار ثبت نام نمایندگان دریافت این تسهیلات تا ساعت 14 دیروز (4 مردادماه) 354 هزار و 252 متقاضی است که به سرشماره 300073640 پیامک ارسال نموده اند.

گروه های مشمول دریافت تسهیلات یاری ودیعه مسکن، شامل کارگران و حقوق بگیران ثابت و همچنین شامل ازدواج های جدید و خانواده های پنج نفره و بیشتر، افراد تحت پوشش کمیته امداد امام (ره) و سازمان بهزیستی و زنان سرپرست خانوار است.

محمود محمودزاده معاون وزیر راه و شهرسازی دراین باره گفت: از آنجایی که ثبت نام وام اجاره مثل ثبت نام مرحله دوم مسکن ملی در دوران شیوع کرونا است، تصمیم گرفتیم فعلا ثبت نام اولیه به وسیله ارسال پیامک باشد و بعد متقاضیان در زمان بندی اعلامی باید در سامانه وزارت راه و شهرسازی به نشانی www.tem.mrud.ir ثبت نام نمایند.

به گفته وی، فرم (ج) متقاضیان دریافت این تسهیلات باید سبز باشد، همچنین نداشتن سابقه مالکیت از سال 84 به بعد، متاهل یا سرپرست خانوار بودن و داشتن سابقه پنج سال سکونت در شهر مورد تقاضا هم از جمله شرایط دریافت این وام است.

به گفته معاون وزیر راه و شهرسازی، متقاضیان باید دارای اجاره نامه رسمی و ثبت شده در سامانه ثبت معاملات املاک و مستغلات به همراه کد رهگیری باشند.

وی اضافه نمود: مهلت ثبت نام وام اجاره در ساعت 24 روز پنجشنبه (9 مردادماه) به اتمام خواهد رسید و از 15 تا 20 مرداد معرفی متقاضیان دریافت این تسهیلات به بانک ها شروع می گردد.

منبع: روزنامه اطلاعات

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 14 مرداد 1399 بروزرسانی: 14 مرداد 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 93891

به "وام ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وام ودیعه مسکن به چه کسانی تعلق می گیرد؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید