واحدهای صنعتی بزرگ از مسئولیت های اجتماعی شانه خالی نکنند

به گزارش مجله سرگرمی، به گزارش خبرنگاران، ایمان محمدآبادی عصر شنبه در آیین بزرگداشت روز خبرنگار در رفسنجان اظهار داشت: راه اندازی نمایندگی خانه مطبوعات در رفسنجان مطالبه به حق و به جای اصحاب رسانه شهرستان بود که با کمک همه مسئولان و پیگیری های جامعه مطبوعاتی شهرستان این امر محقق شد.

واحدهای صنعتی بزرگ از مسئولیت های اجتماعی شانه خالی نکنند

وی با بیان اینکه رفسنجان بعد از مرکز استان اولین شهرستان در استان کرمان است که نمایندگی خانه مطبوعات را ایجاد کرده است، افزود: راه اندازی خانه مطبوعات در رفسنجان اتفاق خوبی است تا خبرنگاران مطالبات به حق خود را از این طریق پیگیری کنند.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی رفسنجان تصریح کرد: خانه مطبوعات قانونی ترین تشکل مطبوعاتی کشور است و لازم است که این نهاد از سوی مسئولان شهرستان به رسمیت شناخته شود.

محمدآبادی تأکید کرد: تمام اتفاقاتی که در حوزه مطبوعات و خبرگزاریهای شهرستان می خواهد اتفاق بیفتد و مطالبات اصحاب رسانه شهرستان باید از طریق خانه مطبوعات پیگیری شود.

وی از اصحاب رسانه رفسنجان خواست به تقویت هر چه بیشتر نهاد خانه مطبوعات کمک کنند تا این نهاد از وظایف خود منحرف نشود.

محمدآبادی بیان کرد: همه ارگان‌های دارای توان مالی در انجام مسئولیت‌های اجتماعی خود پررنگ حاضر شوند و از مسئولیت های خود شانه خالی نکنند.

به گزارش خبرنگاران، در این مراسم با اهدای لوح تقدیر و هدایایی از خبرنگاران مطبوعات و خبرگزاریهای شهرستانهای رفسنحان و انار تجلیل شد.

منبع: mehrnews.com
انتشار: 25 مرداد 1397 بروزرسانی: 28 فروردین 1399 گردآورنده: kurdeblog.ir شناسه مطلب: 363

به "واحدهای صنعتی بزرگ از مسئولیت های اجتماعی شانه خالی نکنند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واحدهای صنعتی بزرگ از مسئولیت های اجتماعی شانه خالی نکنند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید